Skocz do zawartości

wyborowy_browar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wyborowy_browar

Informacje

  • Imię
    Al
  • Miasto
    Ski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wyborowy_browar

0

Reputacja

  1. Po wymianie zestawu tarczek jazdy do przodu problemy ze skrzynią ustały. Pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich. Kupiłem niedawno a4 b8 z silnikiem 2.7tdi z 2008roku że skrzynią multitronic 0aw o kodzie LAU. Samochód miał uszkodzona skrzynię, a mianowicie uszkodzony był sterownik został wysłany do naprawy gdzie stwierdzono uszkodzenie przełącznika wielofunkcyjnego F125 usterka została naprawiona. Skrzynia miała również problem mechaniczny : -pęknięty łańcuch ( został założony nowy z luk-a) -polerowanie wariatorów były niewielkie zarysowania -pęknięta plastikowa podstawa filtra olejowego - została wymieniona na używana sprawną -oba filtry są nowe -olej również został zmieniony na nowy Zostały wyzerowane wszystkie adaptację. Skrzynia podczas delikatnej jazdy nie łapie żadnego błędu, ale po mocniejszym wciśnięciu gazu obroty silnika idą w górę, a samochód nie przyśpiesza efekt taki sam jak ślizgające sprzęgło w skrzyni manualnej. Po kilku sekundach przytrzymania go na obrotach jak ślizga wyskakuje tylko 1 błąd : P1743 kontrola poślizgu sprzęgła sygnał za duży. Samochód jak przejdzie w tryb awaryjny można odczuć niewielki spadek mocy silnika, ale skrzynia normalnie przyspiesza i z aktywnym błędem już nie ślizga. Po przejechaniu kilku kilometrów błąd sam znika i problem jest od nowa. Zauważyłem również, że podczas wrzucenia wstecznego oraz puszczenia hamulca samochód jest sam w stanie ruszyć i jechać z prędkością około 10km/H bez dodawania gazu. Niestety wrzucając bieg do przodu bez dodania gazu ok. 1200 obrotów audi sama nie chce ruszyć. Były próby przyuczenia peuzania do przodu oraz tyłu niestety bez zmiany ciężko było jej przyuczyć peuzania do przodu, ale po kilkunastu próbach się udało. Jakieś podpowiedzi co można sprawdzić ? Jest możliwość nieszczelności układu hydraulicznego lub uszkodzenie pompy? Czy raczej tarcze sprzęgłowe do jazdy do przodu dokonały swojego żywota ? Dzięki za każdą odpowiedź.
  3. Witam wszystkich użytkowników forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...