
Adziop
Pasjonat-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adziop

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AJL
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dla potomnych: Problem był bardziej złożony. Koniec końców okazało się, że winowajców jest paru. Przeplywka (wymienianą parokrotnie), sonda + n75. Od paru ładnych miesięcy cieszę się sprawnym autem. Doszedł do tego honorowy mechanik który niestety na mnie zbytnio nie zarobił. Lulcar Gdańsk- polecam!
-
Adziop obserwuje zawartość Dobór pompy paliwa A4 B5 1.8T , 058103221a przewód odmy , Wymiana pierścienia gwintowanego w króćcu dopływu oleju do turbo w A4 B5 1.8T i 1 inny
-
Witam. Czy ktoś z Was orientuje się czy jest jakiś zamiennik dla przewodu 058103221a ? Muszę go wymienić a nowy kosztuje 2stówy! Czy istnieją jakieś zamienniki o innym numerze? Ktoś coś?
-
Wymieniłem 4 cewki na nowki beru. Nie był to strzał w dziesiątkę. Znowu mu odwaliło. Dziwne jest to że dzieje się to tylko co jakiś czasi przez chwilę. Już wolałbym chyba żeby całkiem padł. Łatwiej byłoby chyba dojść co mu dolega. Ogólnie aktualnie wygląda to tak, że nagle zaczyna się okropnie dusic, nie reaguje na gaz i puszcza czarne bąki, obroty latają jak wściekłe, czasem zgaśnie. Kończą mi się pomysły. Jest możliwe że sonda przerywa co jakiś czas i nie wywala bledu? Tylko od mieszanki? Może w ajl nie ma błędu sondy?
-
Niestety problem wrócił. Po ostatnim wpisie wymieniłem jeszcze dwie cewki na inne uzywki i spokój był na prawie dwa tygodnie. Upały, długa trasa, kilkaset kilometrów cisza, już zapominalem o usterce i nagle wróciło 😕 wczoraj wymieniłem kolejne dwie ale już niestety nic to nie daje. Na vag dwa błędy od mieszanki i już nic więcej.
-
Dziękuję. A wiesz moze jak to się wymienia? Czytałem gdzieś że się stary przecina ale co później? Potrzebne są jakieś specjalne narzędzia żeby to założyć, sprasować?
-
Witam. Czy ktoś z Was wymieniał może pierścień "gwintowany" W kroccu dopływu oleju do turbo? Chodzi o coś takiego: N 020 8298 Sączy mi się niemiłosiernie z tego i już żadne dokrecanie, czyszczenie , prostowanie nic nie daje. Ani na tym elemencie ani na gnieździe nie widać żadnych ubytków, rys a jednak cieknie. Podejrzewam, że przy wymianie turbo potraktowalem nakretke za dużą siłą i materiał się zmęczył. Znalazłem gdzieś na forum, że można wymienić sam ten element ale jak to zrobic? I ewentualnie czy mógłby ktoś sprawdzić czy w AJL występuje taki sam jak pod tym nr. co podałem?
-
Witam. Przeglądając ostatnio internety trafiłem na coś takiego jak blenda atrapa tylnej klapy Hella. Tak jakby przedłużenie tylnych lamp. Orientujecie się czy istnieje coś takiego do avanta?
-
Po wymianie jeszcze paru rzeczy, z braku pomysłów psiknalem kontakt spreyem we wtyczki wtryskow i wykrecilem swiece żeby zobacz jak wyglądają. Wszystkie ladniutkie ale jedną odkrecilem z użyciem dużo mniejszej siły niż pozostałe. Od tego czasu czyli 4 dni spokój. Auto jeździ jak należy, także jedna z tych dwóch drobnostek byla przyczyną całego zamieszania! Pozdrawiam szanowne grono i dziękuję za wszelkie sugestie, zainteresowanie i pomoc!
-
No i niestety wymiana pompy nic nie dała... Sprawdzałem jeszcze na odłączonych po kolei cewkach. Bez zmian. Załączam filmik jak to wygląda na wolnych obrotach. Gazu nie dotykam. YouCut_20230620_211255352.mp4
-
Dzięki, ale niestety ta również jest nie do dostania 😕 Znalazłem sam wkład energy. Rozmiarowo, z wyglądu i parametrami chyba taka sama. Mam nadzieję że podejdzie. allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Próbuje wstawić zdjęcia ale nie idzie. Nr. na pompie 8D0 201 319C 228.228/ 1/8 30 30 Natomiast na samym wkładzie 62/41 20100 24393 i na dole napis VDO. Nic więcej 😕 Krociec z wkładu idzie w bok a nie tak jak we wszystkich jakie znalazłem do góry i ma miejsce na konektorki a nie gwint na przewody.
-
Cześć wszystkim Wielka prośba o w doborze pompy paliwa bo za cholerę znaleźć nie mogę. Audi a4 b5 AJL 2000r. Wygrzebałem pompe ale według numeru tylko jakieś eBay z uzywanymi. Wkład vdo z jakimś dziwnym numerem według którego nic nie idzie znaleźć. Pomoże ktoś?
-
Wyskoczyly mi teraz błędy od czujnika temp powietrza dolotowego i od przeładowania turbo czy coś takiego. Mysle, że już po prostu nie ogarniaja różne czujniki. Ciśnienie z tego co czytałem ma być na jalowych 3.5 a u mnie jest 3.3. Podczas jazdy 4 plus doładowanie a u mnie jest takie czasem tylko. Czasami przy przyspieszaniu ledwo do 4 bar dobija. Zamawiam pompe vdo za gruba kasę. Jak to nie będzie to, to rozbijam auto na pierwszym lepszym drzewie
-
Wymieniony regulator i filtr. Nic to nie dało. Troszkę zmieniły się objawy. Aktualnie mniej jest szarpniec a więcej dlawienia, duszenia się i strzałów w wydech. Jakby go zalewalo. Szczególnie przy ruszaniu. Daje mu gaz a obroty stoją w miejscu. Muszę parę razy przycisnąć gazem żeby wgl zaczął jechać. I tak raz na jakiś czas. Czasem wsiadam i jedzie bez zajakniecia.
-
Wężyk nówka, krociec drozny, ciśnienie wzrasta o 0.5 bara przy rozlaczeniu wezyka czyli teoretycznie ok. A to ciśnienie 3.3 po rozgrzaniu nie kwalifikuje już pompy do wymiany?