Skocz do zawartości

Zielemele

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zielemele

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zielemele

0

Reputacja

  1. Adaptacja tylko komputerowo, czy jest jakiś inny sposób?
  2. Nadal ten sam błąd. Próba kasowania nic nie daję.
  3. Przepustnica regenerowana, na ori częściach. Kod błędu będę miał dopiero jutro , dziś nie miałem możliwości sprawdzenia.
  4. Po wymianie, dziś pierwsza dłuższa trasa i... Znowuż telepie budą. Odpaliłem drugi raz i check wrócił 😡 odkręciłem dolot aby sprawdzić czy przepustnica działa, nie domyka się przy gaszeniu. Macie jeszcze jakieś pomysły? Ręce mi opadają.
  5. Tak jak kolega opisał, po zamontowaniu , przez pierwsze dwa odpalenia komp nadal sypał błędy, przy kolejnym odpaleniu było już ok. Temat uważam za zamknięty. Dzięki za pomoc, pozdrawiam
  6. Dziś doszła przesyłka. Zamówiłem dokładnie taką sama przepustnice która była zamontowana w mojej audi. Pierwsze co podłączyłem wiązkę, aby sprawdzić czy zamyka klapę przy gaszeniu auta, DZIAŁA 😁
  7. Wszystko zostało wymyte, kable sprawdzone. Byłem na kolejnym kasowaniu błędów, tym razem u mechanika i nadal powraca check i spirala. Mam jeszcze pytanie, jak zamówię dokładne taką sama przepustnice, trzeba będzie ją zaprogramować komputerowo?
  8. Witam wszystkich na forum ☺️
  9. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi Check Engine i "spiralka" po podłączeniu pod kom pokazuje błąd "P2108" Zabrałem się za wyciągnięcie i wyczyszczenie przepustnicy . Wyglądało to następująco w mechanizmie trochę oleju, sama przepustnica nie wyglądała źle. Zębatki całe, nie połamane. Przy okazji wyczyściłem też EGR. Tam była już tragedia 😵. Po zamontowaniu wszystkiego, skasowaniu błędu, nadal wraca Check i spirala. Dodam jeszcze, że podczas jazdy w parametrach przepustnicy pokazywało otwarciem i zamykanie jej w % , wiec chyba działa. Przy gaszeniu silnika trzęsie budą. Więc ma pozycję otwarta. Macie jeszcze jakieś pomysły, czy już czas na wymianę? Ps mam jeszcze jedno pytanie. Nr części przepustnicy 03G128063C , czy bedzie pasowała 03G128063A / 03G128063B / 03G128063M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...