Skocz do zawartości

sol321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sol321

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem, zasugerowałem się opinia mechanika, który przy wymianie rozrządu miał zerknąć na tego dpfa. Miałem wrażenie że wypalał się za każdym razem jak tylko się rozgrzał silnik, ponieważ obroty były podniesione, start stop nie działał. Po wyłączeniu samochodu gorąco spod podwozia i długo chodzący wentylator. Mechanik stwierdził dpf nadaje się do czyszczenia, bo to wartość różnicy ciśnień 12kPa (bo do tylu podobno zeszło) po wypaleniu to za dużo. Dlatego oddałem do innego warsztatu współpracującego z firmą czyszczącą dpf. Rzekomo nie był wcale mocno zapchany. Mam gwarancję i potwierdzenie, że jest sprawny. Natomiast wątpię że warsztat który go wsadzał wymianił czujnik różnicy ciśnień. Po odebraniu samochodu zauważyłem że się nic w tej kwestii nie poprawiło. Na grupie facebookowej większość stwierdziła że podniesione obroty i brak start stop to wina słabego akumulatora, natomiast nie pasuje mi to, bo podniesione obroty mam dopiero jak silnik się zagrzeje + to ciepło spod samochodu... Dlatego kupilem icar pro vgate i widać wartości te co powyżej. Ilość zużytego paliwa od ostatniego wypalenia filtra 0,08 l, czyli faktycznie ciągle się wypala... Jakieś pomysły? Co jeszcze może inicjować wypalanie dpf, którego samochód nie może skończyć...
  2. Cześć Filtr po czyszczeniu w profesjonalnej firmie. Rzekomo nawet nie był mocno zapchany. Czujnik różnicy ciśnień do wymiany ?
  3. Dzięki kolego Langista, mechanik dzisiaj powiedział dokładnie to co Ty z większym naciskiem na uszczelnienie wału korbowego. Akurat byłem umówić się na wymianę rozrządu to przy okazji załatwi wyciek. Wydaje się że obędzie się bez ydawanie jakichś dużych kwot. Wstępnie powiedział 1500zł rozrzad + uszczelnienie wału. Kwota ok ?
  4. Może faktycznie trzebaby było wymienić uszczelkę pokrywy zaworów. Wokół widać że jest zapocone. Koło wlewu to samu. A z przodu jakby pozostałości zacieku?
  5. Cześć Zauważyłem u siebie w samochodzie wyciek oleju z przodu z prawej strony. Po odkręcaniu dolnej osłony tak to wygląda. Olej był w zaznaczonych kolorem miejscach. Jakieś pomysły skąd wycieka?
  6. Cześć. Wysłałem zapytanie na priv o wycenę. vin WAUZZZ8K4FA009355 Oleju motul 5w30 8100 x-clean. Filtr oleju Filtr paliwa Filtr powietrza Filtr kabinowy Płukanka Tec2000
  7. Cześć, za parę dni odbieram swojego A4 B8 allroad. Pozdrowienia dla wszystkich na forum!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...