Skocz do zawartości

Kierbowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kierbowski

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.2 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Proszę czytaj zanim coś napiszesz, najlepiej tak od początku to nie będzie nieporozumień. A wymarzonego to mam kampera na którego sobie odkładam 😆
  2. Ogólnie te które znalazłem miały przebieg maksymalnie do 200k, z dobrym ubezpieczeniem jazda po Europie to nie problem a dodatkowo jak można zauważyć mam przewidziany budżet na wstępne naprawy które chce wykonać zaraz po zakupie. Myślę że to nie taki głupi pomysł zakładając że auto ma zrobić maksymalnie te 100tys. w trzy lata. Liczę się również z późniejszymi naprawami, to w końcu samochód używany 😉 Focus czy Hyundai mają za małe bagażniki.
  3. Tylko u mnie jest też ten problem że nie mam na to czasu, mam teraz urlop 3 tygodnie i chce kupić jakieś kombi do pracy. A co myślicie o tym 1.8? To już po lifcie więc może mniejsze ryzyko. Te silniki podobno dobrze znoszą wirusa, jakby go trochę podreperować i zabrać na hamownię mogłoby to nawet jeździć.
  4. Wymiany oleju, filtrów, opon itd. to w każdym samochodzie będzie, to nie problem. Zdaje sobie też sprawę że ewentualne naprawy tej jednostki mogą być droższe choćby patrząc na rozrząd niż w przypadku dwu litrowca, ale z opinii które krążą raczej te silniki 3.2 są znacznie mniej awaryjne niż 2.0. Na OtoMoto ciężko znaleźć jakieś po liftowe modele w tych pieniądzach, a z tego co wyczytałem to dopiero z modelami po 2015 można spać w miarę spokojnie. Wiem że to wszystko takie wróżenie z fusów bo wiele zależy od tego jak samochód był serwisowany i użytkowany. Jestem ciekaw jak się mają sprawy serwisowe przy przebiegu rzędu 200 tysięcy przy tych 3.2 i założeniu że samochód był na bieżąco serwisowany. Dzwoniłem po numerach z ogłoszeń, oba samochody wstawione w komis, facet od drugiego ogłoszenia mi powysyłał tylko jakieś polskie faktury co ciekawe niektóre pisane odręcznie, także kiepsko wygląda historia serwisowa. Ten pierwszy ze Szwajcarii ma historię udokumentowaną na podstawie książki do 198tys. i roku 2020, w ciągu 15 lat ma mieć najechane 220tys. a od 2020 zrobił niby trochę ponad 22tys. może to być powiedzmy w miarę wiarygodne. Znalazłem jeszcze taki model, ale tutaj już słabiutko bo 1.8T, ale za to po lifcie. Używane Audi A4 - 39 900 PLN, 170 500 km, 2012 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Czarny, Benzyna, 170 KM, 1 798 cm3
  5. Z tymi 40tys. to trochę może przesadziłem, to takie maksimum, zwykle autem w pracy robię jakieś 25-30. Dużo jeżdżę, ale głównie po autostradach, zdarza mi się że w ciągu tygodnia jadę np. z Paryża do Lyon a potem do Mediolanu. Koszta związane z paliwem mnie nie interesują bo mi to pokrywa firma. Potrzebny jest mi samochód z mocnym silnikiem i do tego w miarę pojemny, tak abym mógł pomieścić trochę elektronarzędzi i czasem dwie dodatkowe osoby. Teraz jeżdżę Fordem Rangerem z 3,0L EcoBoost, auto jest niezbyt dobre na trasy i nie chcę go tak tyrać bo mam je w kredycie a służy mi prywatnie. 2.0TFSI w tych pieniądzach na rynku wtórnym to same problemy i loteria lepsza niż w totalizatorze sportowym, dlaczego polecasz te silniki? Lata temu miałem Scirocco z 2.0TSI 200KM i Boże święty jak się cieszyłem że je szybko sprzedałem. Gazowanie samochodu mnie nie interesuje tak samo jak diesle.
  6. Cześć szukam nie drogiego A4, na początek pojadę trochę jak z Excela żeby nakreślić wam sytuację: Budżet: w sumie mam obecnie przeznaczone 50 tys. zł w tym maks. 40tys. na samochód plus 10 tys. zapasu na wszelką eksploatację i naprawy Planowany przebieg: około 40tys. km rocznie Silnik: interesuje mnie tylko PB Dodatkowe inf.: auto ma służyć jako drugi samochód, chce go używać przez 2 do 3 lat, pracuję jako monter i potrzebuję tego samochodu na długie trasy, dojazdy do miejsc montażu stoisk. Poszukałem na OtoMoto i znalazłem dwa egzemplarze: Pierwszy: nr. Vin : WAUZZZ8K79A014019 Używane Audi A4 - 37 900 PLN, 222 000 km, 2008 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel (od nowości), Szary, Benzyna, 265 KM, 3 197 cm3 Drugi nr. Vin : WAUZZZ8K79A014019 Używane Audi A4 - 34 900 PLN, 201 000 km, 2008 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Szary, Benzyna, 265 KM, 3 197 cm3 Opisy, wiadomo, cud, miód, malinka, ja jednak taki optymistyczny nie jestem i zastanawiam się czy przy takim budżecie warto się w ogóle pchać w taki samochód. Koszty związane ze zwykłą eksploatacją to nie problem, zastanawiam się jednak czy od strony mechanicznej nie będę miał udręki z takim modelem. Proszę doradzcie co myślicie o takim zakupie.
  7. Witam bardzo proszę o rozkodowanie VIN A4 WAUZZZ8K7DA047725 I w miarę możliwości tego: WAUZZZ8K69A027327 🍻
  8. Cześć wszystkim, chce kupić pierwsze Audi, znalazłem tu masę ciekawych wątków także bardzo się cieszę że mogę dołączyć do klubu. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...