Michał Kułach odpowiedź w Problem z zaworem nagrzewnicy (heater valve) został oznaczony jako odpowiedź
Coś znalazłem:
1. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75
2. Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin (EGR)
3. Wężyk próżniowy od zaworu EGR -N18 do mechanicznego zaworu EGR
4. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75
5. Wężyk próżniowy do połączenia odpowietrzenia na obudowie filtra powietrza
6. Zawór EGR -N18. Lokalizacja montażu: na tylnej stronie rury powietrznej
7. Wężyk próżniowy do zaworu odcięcia obiegu chłodzenia paliwa
8 .Zawór odcięcia obiegu chłodzenia paliwa
9 .Wężyk próżniowy od pompy tandemowej
10. Wężyk próżniowy od pompy tandemowej
Czyli jest OK, bo to jest zawór chłodzenia paliwa i faktycznie powinien być otwarty.