Skocz do zawartości

Michał Kułach

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michał Kułach

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Marki

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał Kułach

  1. Coś znalazłem: 1. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 2. Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin (EGR) 3. Wężyk próżniowy od zaworu EGR -N18 do mechanicznego zaworu EGR 4. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75 5. Wężyk próżniowy do połączenia odpowietrzenia na obudowie filtra powietrza 6. Zawór EGR -N18. Lokalizacja montażu: na tylnej stronie rury powietrznej 7. Wężyk próżniowy do zaworu odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 8 .Zawór odcięcia obiegu chłodzenia paliwa 9 .Wężyk próżniowy od pompy tandemowej 10. Wężyk próżniowy od pompy tandemowej Czyli jest OK, bo to jest zawór chłodzenia paliwa i faktycznie powinien być otwarty.
  2. Cześć, mam problem z zaworem 4A0819809 - sterowanym podciśnieniem na wężu idącym do nagrzewnicy. Zauważyłem przy wymianie że podciśnienie jest wpięte do niego bezpośrednio z czwórnika, a chyba powinno być poprzez jakiś zawór typu N75 - bo przecież bez sensu jest żeby był cały czas otwarty. Szukałem schematu połączeń podciśnienia, ale znalazłem tylko to z okolic turbo i EGR. Czy ktoś mógłby wskazać gdzie tego szukać? Albo jak powinno być prawidłowo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...