Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zaworem nagrzewnicy (heater valve)


Michał Kułach
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Michał Kułach,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

 mam problem z zaworem 4A0819809 - sterowanym podciśnieniem na wężu idącym do nagrzewnicy. Zauważyłem przy wymianie że podciśnienie jest wpięte do niego bezpośrednio z czwórnika, a chyba powinno być poprzez jakiś zawór typu N75 - bo przecież bez sensu jest żeby był cały czas otwarty. Szukałem schematu połączeń podciśnienia, ale znalazłem tylko to z okolic turbo i EGR. Czy ktoś mógłby wskazać gdzie tego szukać? Albo jak powinno być prawidłowo?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Coś znalazłem:

1. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75

2. Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin (EGR)

3. Wężyk próżniowy od zaworu EGR -N18 do mechanicznego zaworu EGR

4. Do zaworu elektromagnetycznego sterowania ciśnieniem ładowania -N75

5. Wężyk próżniowy do połączenia odpowietrzenia na obudowie filtra powietrza

6. Zawór EGR -N18. Lokalizacja montażu: na tylnej stronie rury powietrznej

7. Wężyk próżniowy do zaworu odcięcia obiegu chłodzenia paliwa

8 .Zawór odcięcia obiegu chłodzenia paliwa

9 .Wężyk próżniowy od pompy tandemowej

10. Wężyk próżniowy od pompy tandemowej

Czyli jest OK, bo to jest zawór chłodzenia paliwa i faktycznie powinien być otwarty.

48188913347_7d082f3b58_c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...