incore86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O incore86
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Rzeszow
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia incore86
0
Reputacja
-
Czyli wina może być przekaźnik pompy paliwa ?
-
Panowie potrzebuje pomocy . Zacznę od początku . Z autem nie było problemow pewnego dnia postanowiłem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , wszystko co trzeba poscigalem , założyłem nowa , wszytko tak jak buc powinno . Następnie chciałem odpalić samochód i zaczął się problem auto kręci nie odpala , po podłączeniu po urządzenie diagnostyczne wyskoczyło bardzo dużo błędów między innymi zwarcia , załączam zdjecia . Po około 10 minutach sprawdzania ruszania wtyczkami itp auto odpaliło … na drugi dzień normalnie również odpaliło jadę zatankować zgasiłem auto i znów nagle nie odpala , i znowu te same błędy , znów sprawdzanie ruszanie kostkami nic , pojechałem po kolegę żeby schodowa auto , wracam auto odpala od strzała 😕 Co wymieniłem bo mam druga na części , cały kolektor z wtryskami , przepustnica , wszystkie przekaźniki , ECU suchy , ostanim czasie znów miała problemy żeby odpalić i te same błędy . Póki co odpala za każdym razem lecz po tej wymienię całego kolektora z wtryskami przepustnica tez pojawiał się ten problem ze nie odpaliła … zamierzam wymieć jeszcE czujnik temperatury i czujnik położenia wału . Sprawdzałem wtyczki przy cewkach i wteyskach wszytko jest Ok , możliwe ze jeszcE gdzieś dalej pod izolacja są gdzieś przerwane przewody .. Prosiłbym o jakieś sugestie bo ciężki temat , szukałem ktoś miał tutaj na forum identyczne błędy i sytacje lecz nikt nie odpowiedział a post. Z góry Dziękuje
-
Kolega jak rozwiązałeś ten problem ? Mam to samo