Witam, problem chyba dosyć znany leczy nie mam pomysłu gdzie szukać rozwiązania. Oznaczenie silnika CAGA. Po podłączeniu do vcds wywala błąd
5242 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0191 00 [237] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Objawy pojawiają się nie zawsze, lecz jest to falowanie obrotów na biegu jałowym, nierówna praca silnika, trzęsienie całą budą.
Wymieniałem już czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia (oryginał), pompa wysokiego ciśnienia (wrzucona używka), regenracja wtrysków. Resetowałem ustawienia regulatora. Czasami było lepiej przez jakiś czas, ale problem powraca, ostatnio już bardzo często. Nie stwierdzono opiłków na filtrze paliwa ani w pompie. Załącze screeny z vcds, są to dwa pomiary w przeciagu paru sekund.
Panowie pomóżcie, bo sam nie wiem gdzie szukać przyczyny, a mechanicy tym bardziej.
Czy może być to problem z wiązką elektryczną?
Dziękuje bardzo za pomoc
381549778_6451600158271674_2259227208067082665_n.mp4