Gliszmir
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gliszmir
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CDTC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Gliszmir obserwuje zawartość Problem z gniazdami zapalniczki , A4 B8 2.0 TDI 136KM CAGB drżenie samochodu i wysokie korekty wtryskiwaczy , Montaż podgrzewania foteli w A4 B8 i 5 innych
-
Cześć Jak w temacie auto na biegu jałowym co jakiś czas lekko zadrży, ale nie widać wtedy żadnych ruchów wskazówki na obrotomierzu. Natomiast czasami (szczególnie po krótkim postoju) po odpaleniu samochodu drży on mocniej i obroty skaczą gdzieś pomiędzy 800-850. Ponadto sprawdzając korekty wtryskiwaczy zauważyłem dość duże wartości. 2 cylindry pokazują korekty w okolicach +0,2; -0,2, a dwa inne wartości ok. +2,7 i -2,7. Nie są to zawsze 2 te same wtryskiwacze, np. sprawdzając na postoju korekty cylinder 1 i 3 ma wartości te mniejsze, a cylinder 2 i 4 większe, a po krótkiej jeździe i zatrzymaniu okazuje się, że korekty na wtryskiwaczu np 1 i 2 są mniejsze , a na 3 i 4 większe. Nie ma zasady, że konkretne wtryskiwacze zawsze pokazują podobne wartości. Chciałem zrobić logi według tego wpisu, ale szukając jakie parametry znajdują się w poszczególnych grupach okazuje się, że nie widzę takich w VCDS (prawdopodobnie jest inne nazewnictwo). Doradźcie proszę jak zrobić te logi i co jeszcze mogę sprawdzić co może być przyczyną tego drgania i takich korekt wtryskiwaczy.
-
Cześć. Planuję dołożyć podgrzewanie foteli w moim aucie. mam 2 pomysły i potrzebuję porady w jaki sposób można podpiąć się pod zasilanie. 1 pomysł to wykorzystać podgrzewanie, które już mam. Mata grzewcza usb tutaj podłączenie jest banalne bo wystarczy wpiąć się w gniazdo usb. Natomiast zastanawiam się, czy można w jakiś inny łatwy sposób podpiąć się pod zasilanie, żeby schować kable i nie wykorzystywać gniazda usb. 2 pomysł to kupić takie maty. Mata grzewcza 12v Jeśli chodzi o podłączenie to tutaj też nie ma problemu, natomiast w tym przypadku zastanawiam się, czy można byłoby zamontować przyciski od podgrzewania siedzeń w panelu klimatyzacji i do nich podłączyć te maty. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny za podzielenie się nim. PS. moduł MCE9 to 8K0 907 063 więc nie obsługuje podgrzewania siedzeń
-
Montaż pakietu wewnętrznego oświetlenia QQ1 w A4 B8
Gliszmir odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Czy jeśli mam moduł 8K0 907 063 to czy jeśli podepnę tylne lampki razem z przednimi to będzie to działało i będą się załączać wszystkie 4 lampki po otwarciu drzwi? -
Może ktoś pomóc jaki olej do skrzyni i dyfra? Nr win WAUZZZ8k89A241624
-
Po raz kolejny po ok. 5000km wyskoczył błąd sondy lambda 5120, ale żadnego check engine nie było. Z 2000km temu wymieniany był olej i wszystkie filtry. Rano sprawdziłem jeszcze vcds-em wtryskiwacze, 2 cylinder dochodził gdzieś do -2,6. Szukać gdzieś jeszcze jakiejś ewentualnej przyczyny błędu, czy po od razu wymienić sondę? 321.txt
-
Przez jakiś czas był spokój natomiast wczoraj zrobiłem skan i znowu wyskoczył błąd, ten co na początku plus jeszcze 2 nowe. skan1.txt
-
Cześć. Mam problem z klimatyzacją. W sobotę po sprawdzeniu błędów VAG-iem wyskoczył mi błąd klimatyzacji, a mianowicie błąd 01273. po skasowaniu błędu dzisiaj wyskoczyły błędy 01320 w kanałach 09, 36?,42 i 46. Wszędzie ten sam kod błędu. Co w takim przypadku zrobić? Gdzie szukać przyczyny? Nie wiem czy to tylko złudzenie, ale teraz wydaje mi się, że wentylatory jakby głośniej chodziły. Mam tylko zdjęcia błędów, jutro mogę wrzucić cały skan.
-
Witam. Sprawdziłem VCDS-em przepływ powietrza i masa powietrza aktualnego jest podana w g/s, a masa powietrza zadanego w mg/stroke. Znalazłem taki przelicznik na internecie: (g/s) x60 = g/min (g/min) x1000 = mg/min (mg/min) / RPM = mg/revolution (mg/rev) / 2 (because there are 2 strokes per revolution) = mg/stroke Czy wszystko się zgadza? przeliczając moje 8,8 g/s wychodzi ok 330 mg/stroke więc powinno być wporządku. Przy przygazowaniu na jałowym biegu zadana wartość masy powietrza powinna być ok 550? Zastanawiają mnie jeszcze korekty wtryskiwaczy, ponieważ wczoraj na plusie maksymalnie było +1,6 i -1,6 natomiast nie pamiętam na których wtryskiwaczach. Czy taka różnica między wczoraj, a dzisiaj jest możliwa?
-
Jechałem z podpiętym telefonem do ładowania i ładowarka zaczęła nagle włączać się i wyłączać. Wyciągnąłem ładowarkę z gniazda, a następnego dnia jak podłączyłem to znowu ładowanie włączało się i wyłączało z tym, że było to już coraz rzadziej i większość czasu ładowarka nie działała Potem to już praktycznie wgl nic nie działało.
-
ok. Myślałem, że może uda się samemu to naprawić, ale trudno. Dzięki za pomoc, jak będę znał jakieś szczegóły to dam znać co to było.
-
Po podpięciu ładowarki napięcie spada do 6V Czy podpięcie do komputera pokaże gdzie mógłby być problem? We wtorek auto wiozę do mechanika to byłaby możliwość podłączenia komputera
-
Tylko dziwne, że wszystkie 4 jednocześnie się zepsuły mimo iż tylko jeden był używany
-
Napięcie sprawdzałem w samym gnieździe, nie w wiązce, która dochodzi do tego gniazda
-
Nie mam interfejsu. Chciałem spróbować samemu najpierw coś zaradzić zanim do mechanika podjadę
-
Mam problem z wszystkimi 4 gniazdami zapalniczki. Sprawdzałem miernikiem i do każdego dochodzi prąd 12V. Natomiast ładowarka po włożeniu nie działa. Przestała działać z dnia na dzień, a w innych autach działa bezproblemowo. zapalniczka po wciśnięciu wgl nie odskakuje. Wszystkie bezpieczniki są dobre. Co może być przyczyną?