Skocz do zawartości

man0fmayhem

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O man0fmayhem

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Wrc

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja też robiłem to bez zaplecza i wyszło git. sprawdź jakie kolory mają te kable idące do wtyczki airbag w podłodze i daj znać.
  2. Sprawdź ile pinów ma żółta wtyczka airbag pod fotelem w podłodze, łatwo ją wyczepić. U mnie mimo że we wtyczce od strony fotela(A4) były dwa piny to wtyczka w podłodze miała 3 piny i właśnie ten trzeci okazał się masą. Jeżeli jest tak jak napisałem to dla pewności przed podłączeniem weź piszczący multimetr i sprawdź przejście między tym 3 pinem a masą. Po prostu te nowsze fotele mase airbag mają we wtyczce a fotele oryginalne z B6 biorą z innego miejsca mimo że tak jak napisałem wtyczka w podłodze(przynajmniej w moim B6 cabrio) jest uszykowana na 3 piny. Druga sprawa nie ucinaj wtyczek od strony fotela(A5) ani podłogi, w miarę bezproblemowo można wysunąć z jednej jak i drugiej piny i one już w siebie idealnie pasują na to dajesz koszulkę termokurczliwą i jest niemal oryginał. We wtyczce A5 niebieski i czarny to sygnał a brązowy masa. Jak dobrze pamiętam A4 ma biały i niebieski więc łączysz niebieski-niebieski czarny-biały brązowy- dajesz pod masę jeżeli będzie tak jak opisałem jak nie to po prostu musisz puścić z innego miejsca. Pozostałe wtyczki(lędźwie, oświetlenie, grzaneD itp) to osobny temat, nie ma z nimi zagadek, łączysz 1:1 jak na moich fotkach i działa.
  3. Zobacz mój post wyżej, zrobiłem jak opisałem i do dzisiaj żadnych błędów ani nic z tych rzeczy, jak coś opisałem nie zrozumiale to pytaj.
  4. Witam wszystkich! Ostatnio robiłem regenerację mechatroniki DSG, wszystko poszło pomyślnie do momentu aż zjechałem z podnośnika, zaczęła się świecić pomarańczowa kontrolka kierowcy na liczniku, vcds pokazuje błąd „00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał” Auto miało w między czasie wymienione końcówki drążków kierowniczych ale bez użycia młotków i trzaskania, więc nie spodziewam się typowego uszkodzenia czujnika. bloki pomiarowe w VCDS widzą maksymalne zakres ruchów kierownicy lewo prawo, wspomaganie działa normalnie. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to że podczas wyciągania mechatroniki DSG ruszałem kablami które tamtędy przechodzą, może ktoś ma poratować schematem instalacji idącej do maglownicy? lub Ktoś miał coś podobnego? Proszę pomóżcie bo jestem załamany.
  5. Z jakimi to kosztami może się wiązać zakładając że sam bym wyciągał i wkładał skrzynię?
  6. Witam! Miałem klienta na moje audi i VCDS pokazał takie błędy skrzyni(nie wiedziałem o nich) Co to może dla mnie oznaczać? Jest się czego bać? Jeżeli tak to jakie ruchy wykonać żeby się w finansowe bagno nie wpakować? &nbsp Proszę was o pomoc i doradzenie.
  7. Ma ktoś wgraną czystą mapę BEXa do BFB? Jak to się zachowuje?
  8. W benzynie mi nie potrzebne i to kolejna rzecz która zawiera masę elementów, nie w to celuje.
  9. Widziałem te układy do podgrzewania płynu ale to ma masę elementów, mi chodzi o prosty system grzałka> przedłużacz>kontakt przy domu. Mam mnie więcej ogląd sytuacji, jak kiedyś się za to zabiorę to opiszę i podzielę się wrażeniami.
  10. Nie mówimy o grzaniu silnika tylko o grzaniu oleju w misce. Poczytałem gdzie indziej i niby się sprawdza, szczególnie do LPG na zimę, także latem postaram się o montaż takiego bajeru.
  11. Rozumiem cię ale ten system interesuje mnie w ostatniej kolejności. Ogrzewanie wnętrza przed odpaleniem mnie nie interesuje, interesuje mnie ogrzanie tylko i wyłącznie silnika. Mnie interesuje taka grzałka: allegro.pl ALLEGRO.PL Dorobić gwint w najniższym miejscu miski olejowej i tam wkręcić grzałkę. do tego dochodzi tylko kabel przedłużający z wejściem do sieci domowej. Zabawa na 500-700zł tylko szukam czy ktoś się w ten sposób bawił i czy moja myśl ma sens.
  12. Witajcie w nowym roku, wszystkie najlepszego! Jak w temacie, szukam osób które mogą się wypowiedzieć, miały tę opcję modele pochodzące ze skandynawskich rejonów. Z reguły widzę opcję z przykręcaniem grzałki do bloku silnika(to mi się wydaje średni pomysł) A sam myślałem i czytałem o grzałce wkręcanej w miskę olejową. mam 1.8TQ BFB LPG które długo szukałem i chciałbym jak najlepiej „dopieszczać” silnik żeby jak najdłużej był elegancki w użytkowaniu (mam oryginalne 218tyś.km)
  13. Skończyłem robić elektrykę, okazało się że wtyczki są inne ale sygnały zostawili bez zmian, także ja u siebie lutowałem i jest ok, jak komuś chce się bawić można piny poprzekładać. jak by co stare fotele miałem elektryczne lędźwie i podgrzewanie oraz podświetlanie i takie same kupiłem z A5. Jak ogarnę wtyczkę air bag to edytuję, ale raczej piny też nie są zmienione, tylko wtyczki. EDIT: Airbag opanowany A5 fotel Brązowy kabel idzie do podłogi A4 do brązowego. A5 czarny - a4 niebieski A5 niebieski - a4 biały Tak samo po stronie kierowcy(różni się jeden kabel, jest zielony a nie niebieski przynajmniej ja tak miałem) Jak nie macie masy w oryginalnej wtyczce A4 to należy pociągnąć z pewnego miejsca i upewnić się multimetrem. W celu jak najmniejszej ingerencji w oryginalną instalację poduszek polecam od strony fotela i instalacji w podłodze pozbyć się plastikowych wtyczek i bez cięcia instalacji spiąć piny męski i żeński oraz wykorzystać cienką rurkę termokurczliwą w celu zaizolowania oraz pewności że się przypadkowo pin nie wysunie.
  14. Witam panowie które piny lub które kable(kolory) to sygnały dla głośników prawych drzwi?
  15. Witam Panowie podepnę się bo temat podobny. ma ktoś rozpiskę kostki słupka prawych drzwi do B6? dolny głośnik nie działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...