Skocz do zawartości

Gregory30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gregory30

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Iława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Miałem regulowane lpg na korekty dosłownie miesiąc temu. Korekty na pb były wtedy bliskie 0, lpg szło mocno w minus i także wyregulowane zostało w granicach 0 do -5%. Teraz gdy pojawił się problem korekty skaczą dość mocno plus na jednym i drugim paliwie.
  2. I od niego zacznę, nie mówię że turbo jest w super kondycji ale nie wydaje mi się że ono powoduje takie problemy, mam wręcz wrażenie że coś je ogranicza tym bardziej że co jakiś czas sprawdzam doładowanie i na przykład po robieniu odmy (trójnika) na końcu września wstawało tak jak na logu poniżej, i było tak aż do teraz. (do czasu usterki z lpg, bo od tego się zaczęło gdy momentalnie poczułem lekki spadek mocy) Też zastanawia mnie czemu mam teraz niskie wysterowanie n75 w porównaniu do tego loga z końca września VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  3. niecały rok temu turbo było w serwisie na sprawdzeniu i nic kompletnie mu nie dolegało plus sztanga była regulowana, w rok mogło tak się zajechać? A może przyczyną być zapchany kat?
  4. Dołączam log z odpietym n75, sprawdzałem DV jeszcze przy okazji i jest szczelne. https://vaglogs.com/log/115-002-Zatrzymany-94c3bd43-ec5f-4f3d-bf80-5d6e3661ccef
  5. Katalizator nie był sprawdzany, chciałem podmienić przepływkę i sprawdzić. Log z odłączoną wtyczką jutro będę miał możliwość zrobić. Ogólnie mam wrażenie że muła dostał przy problemie z gazem, gdy zaczęły wypadać zapłony przez lpg momentalnie poczułem obcięcie mocy, jeszcze dwa tygodnie temu jeździł normalnie i doładowywał do tych 2000mbar. Usterka z lpg rozwiązana została a obcięta moc jak była tak jest choć momentami mam wrażenie że jest jakby lepiej.
  6. Witam, mam prośbę o analize logów. Auto dostało muła, ciągnie gorzej. Szczelność sprawdzona, odma niedawno zrobiona. Przepływka nie mierzy za mało? Benzyna: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  7. Turbo było w serwisie sprawdzane i czyszczone więc jest potwierdzone że jest sprawne, stąd moje pytanie to może coś zmienić. Gdzie w takim razie szukać przyczyny niedoładowania ?
  8. Nie powinna przepływka w takim układzie pokazywać więcej ? Później odepnę n75. Być może w serwisie wyregulowana sztanga została na serię pompująca 0.6-0.5 bar i stąd to może być ?
  9. Dorzucam, robione na benzynie, mam nadzieje że w miarę okej. Grupy 115+118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Grupy 02+33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  10. Witam, w mojej b6 1.8t po wymianie n75 oraz odmy(trójnik) moc wróciła, turbo wstawało. Na trzeci dzień po wymianie rano na zimnym silniku w momencie wstawania turbo szarpało całą budą jak młot udarowy, auto nie przyśpieszało szczególnie na gazie, na benzynie było czuć osłabienie ale lepiej jechał. Gdy się rozgrzał nie było już problemu ani na LPG ani na PB. Na drugi dzień turbo przestało wstawać, jedyny błąd jaki był to przerwa w obwodzie n75 który szybko wyeliminowałem (wtyczka nie łączyła).W między czasie podmieniłem n75 na oryginał z drugiego na pewno sprawnego auta i nie zmieniło to nic. Jeździć dało się normalnie silnik pracował równo prawie jak zwykłe 1.8. Sprawdzałem szczelność pod kątem lewego powietrza (wdmuchałem pół bara w dolot za filtrem) i poza dwoma opaskami nie słyszałem żadnego głośniejszego syczenia, były dosłownie ledwie słyszalne. Postanowiłem oddać turbinę do sprawdzenia, okazało się że turbina sprawna, luzów praktycznie nie ma, gruszka pracuje dobrze i trzyma ciśnienie. Została wyczyszczona i założona z powrotem. I tutaj olśnienie, zaczęła dmuchać nagle ale wydaje mi się że słabiej niż powinna. Nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny. Jest szansa że jakimś cudem zapchał się któryś wężyk od n75 i podczas montażu demontażu i ruszaniu nimi turbo zaczęło wstawać? Jest szansa że to coś związanego z wystrojeniem LPG? Możliwe żeby zlutowana wtyczka podawała złe napięcie? Czy może jednak gdzieś lewe powietrze? Może przepływka ? Na kompie żadnych błędów nie ma. Wrzucam logi zrobione dziś. Zadanie doładowanie zwiększa się na 1900mbar a aktualne osiąga 1500mbar, przepływ do 100g/s doskakuje przy 5 tys obrotów. Z góry dzięki za pomoc. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 02+33b.pdf 115+118b.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...