Skocz do zawartości

bartek558899

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bartek558899

Informacje

  • Imię
    bartek
  • Miasto
    bydgoszcz

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu
  1. Witam pacjent a5 2.7 tdi 2008 Panowie taki temat: Odpalam rano silnik, chodzi dziwnie, reakcja na gaz bardzo czuła, o wiele wyższe obroty przy prędkościach 20-30 km/h, a niżeli UWAGA w momencie kiedy silnik osiągnie 90 stopni. O co tu chodzi? Dopiero jak silnik się nagrzeje reakcja na pedał gazu normalna, auto normalnie jeździ LECZ przy prędkościach w korku rzędu 7-8-9km/h potrafi się zadusić? odpuszczając gaz. Trzymając stałe 10-11km jest git - chyba ze to osobny problem ze skrzynią. Żona jeździła tak autem od 2 miesięcy, bo myślała, że silnik zimny = silnik czulszy... nawet nie komentujcie. poziom oleju, płynu chłodniczego w normie. Wywaliło błąd p0401 czyli niewystarczający przepływ spalin. Zacząć od wyczyszczenia zaworu egr? Myślałem żeby odrazu się z tym nie bawić tylko zlecić człowiekowi zaślepienie i wyprogramowanie. Ale pierw warto wiedzieć czy w tych rocznikach i tych silnikach jest to ok i bezpieczne? problem tez taki ze aktualnie błąd zgasł, reakcja na gaz opóźniona i trochę chodzi zamulony? Pozdrawiam was serdecznie!!
  2. Witam pacjent a5 2.7 tdi 2008 Panowie taki temat: Odpalam rano silnik, chodzi dziwnie, reakcja na gaz bardzo czuła, o wiele wyższe obroty przy prędkościach 20-30 km/h, a niżeli UWAGA w momencie kiedy silnik osiągnie 90 stopni. O co tu chodzi? Dopiero jak silnik się nagrzeje reakcja na pedał gazu normalna, auto normalnie jeździ LECZ przy prędkościach w korku rzędu 7-8-9km/h potrafi się zadusić? odpuszczając gaz. Trzymając stałe 10-11km jest git - chyba ze to osobny problem ze skrzynią. Żona jeździła tak autem od 2 miesięcy, bo myślała, że silnik zimny = silnik czulszy... nawet nie komentujcie. poziom oleju, płynu chłodniczego w normie. Wywaliło błąd p0401 czyli niewystarczający przepływ spalin. Zacząć od wyczyszczenia zaworu egr? Myślałem żeby odrazu się z tym nie bawić tylko zlecić człowiekowi zaślepienie i wyprogramowanie. Ale pierw warto wiedzieć czy w tych rocznikach i tych silnikach jest to ok i bezpieczne? Pozdrawiam was serdecznie!!
  3. Po odłączeniu tej wtyczki mmi czarne. Podłączyłem głośniczek - zero reakcji. Fakt, mogłem sprawdzić na tym głośniczku pozostałe wtyczki od głośników które działają w aucie ale zauważyłem jedna rzecz - mianowicie jeszcze przez demontażem widzę ze wiatraczek od wzmacniacza się nie rusza. Tutaj odrazu zakładam ze wzmacniacz jest padnięty, jakiś układ poszedł i wzmacniacz przezywa swoje ostatnie chwile. Był już raz naprawiany po zalaniu, dobrze ze jest na gwarancji jeszcze w poniedziałek odsyłam.
  4. ok dzięki, biorę się do roboty.
  5. Teraz jeszcze ogarnąłem ciekawą rzecz: Napięcie na vcds głośnika lewego 0.00 , prawego 0,02. Czyli tyle ile pokazywał mulitmetr. Kurde o co tu chodzi Podłączenie małego głośniczka w miejsce głośnika z drzwi wchodzi w grę?
  6. kurde a jakaś porada jak to zrobić
  7. MMI 2G high, bang Olufsen.
  8. a i podczas testu głośników na vcds te dwa nie dają oznak życia.
  9. Na VCDS 0 błędów.
  10. Witam Problem z dźwiękiem, głośnik na lewych i prawych DRZWIACH kierowcy i pasażera nie grają, reszta gra. Wyjąłem jeden głośnik, podłączyłem na szybko do starej wieży na kabelki i DZIAŁA... . Sprawdziłem podłączenie wzmacniacza - wypiąłem, wpiąłem - dalej nic. Sprawdziłem kabelki dochodzące do wzmacniacza multimetrem, niby wszystko ok. O co tu może chodzić? Na radiu nic nie zmieniałem, podczas jazdy nagle przestały grać. Jakiś pomysł? Wzmacniacz pada? Pacjent : audi a5 2008 8t nagłośnienie BANG OLUFSEN.
  11. Witam! jak to na majówkę zawsze musi coś pie*dolnąć. Jadę dziś rano do pracy, elegancko muzyczka leci (od dwóch lat jade na patencie gniazdo aux - jack z końcówkami męskimi - przejściowka żeńska aux lightning) i nagle przestaje grac. Patrzę ze muzyka w telefonie gra dalej. Z poziomu telefonu zapauzowałem i wystartowałem (raz na rok Spotify ma swoje bolączki) i gra. Ale nie tak. nie dość ze bardzo cicho to jakby nie było basu? jakby to nie był bang Olufsen tylko radio marketowe. Co zrobiłem do tej pory - Wyminiłem kabel jack na inny (z firmy Hama 7 dyszek więc raczej porządne) nic nie dało - Podłączyłem pod inne urządzenie bez używania przejściówki (sam jack) - laptop - nic nie dało dalej kicz - podłączyłem kompa vcds w celu sprawdzenia może błędów na wzmacniaczu czy innym - nic. Proszę o propozycje? jutro jeszcze sprawdzę bezpieczniki ale wątpię. Czy to przepalone gniazdo aux? ale gdyby było przepalone to by grało? wszelakie ustawienia glosniosci w urządzeniach odpadaja bo jak mowie testowałem na dwóch różnych. Pacjent audi a5 8t 2008 MMI 2g high
  12. tak i nie chodziło. Do teraz nie wiem o co temu autu chodziło. A masz pomysł co by mogło być z tym sterownikiem? bezpieczniki sprawdzone. Chyba ze ten konektor 643 znajdujący się pod kierownicą. Idzie jakoś sprawdzić czy chodzi?
  13. Tutaj link do 1B. Tak, ikonek na desce już nie ma, w końcu pusto. Jeździ prosto Został tylko wyżej wymieniony błąd, tak teraz czytam i ciężko coś znaleźć. Ludzie albo wymieniają sterownik albo całą kolumnę.. Audi A5 (8T) Active Steering - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
  14. zauważyłem ze w liście błędów wyskakiwało w 1B - niewykonane nastawy. Próbowałem w kanale 16 - kola kierownicy lecz tam było wszystko ok. Wpisałem w internet, wyskoczyła instrukcja do wykonania nastaw w 1B. Wykonałem, auto jeździ już prosto. Nie ma już żółtych ikonek ESP oraz koła kierownicy. Masakra jednym słowem takie gówno. Z ważnych został błąd : Ale go zostawię sobie na kiedy indziej, przed sprzedażą na tym kończę miesięczną przygodę z elektryką i trucie d*py @Muskel1 ,chwała ci chłopie za to, że jesteś i ci sie chce. Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet:. 8K0-907-379-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 379 AC HW: 8K0 907 379 AC Komponent: ESP8 front H04 0060 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: -------------- Kodowanie: 1A6500 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 7AFB47EFF5DF50590B-802E Znaleziono 1 b≥Ļd: 03110 - Sterownik aktywnego uk≥adu kierowniczego (J792) 013 - Odczytaś pamiÍś usterek - Sporadyczny Ramka zamroŅona: Stan b≥Ídu: 00101101 Priorytet b≥Ídu: 6 CzÍstoúś b≥Ídu: 2 Wew.licznik b≥Ídůw: 165 Przebieg: 220995 km Wskaünik czasu: 0 Data: 2008.02.08 Czas: 14:13:13 Ramka zamroŅona: Wartoúś Hex: 0x0040 Wartoúś Hex: 0x0782 Wartoúś Hex: 0x000D Wartoúś Hex: 0x338D Wartoúś Hex: 0x00FF
  15. jeszcze jedna sprawa. Czy to nie będzie mechaniczna usterka? bo kurde w blokach testowych pokazuje mi normalnie 0 stopni jak trzymam kierownice prosto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...