saczi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O saczi
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Gdansk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Poduszka skrzyni biegów Tiptronic 6B HYH w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE
saczi odpowiedział(a) na PanCichy temat w Audi A4 B6/B7
Miałeś może przy tym jakieś wibracje odczuwalne podczas jazdy? Też buda mi wibruje po przełączeniu na D, ale oprócz tego podczas przyspieszania odczuwam wibracje (najbardziej w zakresie 60-100km/h, powyżej wibracje nie są odczuwalne) i przy jeździe pod górkę. -
Nie próbowałem robić adaptacji, do objawów o których wspominałem wyżej zapomniałem dodać, że występują również wibracje na postoju z wciśniętym hamulcem, kiedy skrzynia jest w pozycji D, S lub R. Na P wibracje znacznie mniejsze, a na N prawie niewyczuwalne. Dodatkowo na zimnym falujące obroty przy jeździe ze stałą prędkością, falowanie mija dopiero po przejechaniu około 10km. Generalnie skrzynia normalnie zmienia biegi, nie przeciąga. Najbardziej denerwują mnie właśnie te wszystkie wibracje, bo komfort jazdy przez to jest żaden i na prawdę wole wsiąść do mojej starej pordzewiałej mazdy, bo tam wibracji nie ma żadnych. Wszystkie te objawy według mnie wskazują na konwerter tylko teraz pytanie, czy opłaca się wymieniać sam konwerter, czy może od razu całą skrzynie? Dodam, że auto ma nalatane 350k
-
Jednak zdecydowałem się na 225/45 i jest git ale 235/45 też by weszło
-
No ladnie to wyglada, nic nie obciera z tylu pod obciazeniem czy na hopach?
-
Też masz opony 235/45?
-
Witam, mam pytanko tak jak w tytule, czy felgi 7,5x17 ET 27 na oponach 235/45 wejdą do a4 b7 na zawieszeniu 1bv?
-
Witam, mam problem z moją A4, tak jak w tytule, podczas przyspieszania (najbardziej w górnej partii obrotów) wibruje mi całe nadwozie i kierownica, przy tym jest takie wrażenie jakby koła boksowały, podskakiwały? Opony nowe wyważone, felgi proste. Dodam też, że w momencie mocniejszego wciśnięcia gazu pojawia się głuchy stuk i po odpuszczeniu tak samo, ale nie zawsze. Do tego też mam duże wibracje na postoju, takie, że wszystkie plastiki w środku grają, dzieje się to wtedy, kiedy mam skrzynie w pozycji D, S lub R, na P wibracje też są, ale nieporównywalnie mniejsze, a w pozycji N prawie wcale ich nie czuć (wibracje zawsze są zależne od miejsca postoju, raz mniejsze, raz większe). Poduszki silnika sprawdzone i są ok, więc może poduszki skrzyni. Czy takie objawy mogą powodować same przeguby wewnętrzne, same poduszki skrzyni, a może dwie te rzeczy na raz, a może coś jeszcze innego? Jeszcze też zapomniałem dodać, że wibracje zwiększają się w zależności od obciążenia samochodu, jak jadę sam to wibracje są mniejsze, a jak w samochodzie są np. 4 osoby to już jest tragedia.
-
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z stojącymi obrotami, objawia się to w taki sposób, że zazwyczaj jak wciskam gaz tak mniej więcej do połowy to samochód się napędza ale obroty stoją w miejscu (zatrzymują się zazwyczaj na 2k obrotów) i dopiero po około 3 sekundach zaczynają wzrastać, do tego odczuwam wibracje karoserii. Czym może być to spowodowane? Czy to wina konwertera w skrzyni?
-
Okej problemem okazała się dziura na łączeniu wydechów.
-
Dzisiaj dziwna sytuacja, odpaliłem samochód po dłuższym czasie i pojechałem nim na stacje zatankować, bo jutro jadę zawieźć auto do mechanika i po jakiś 2-3 km zauważyłem, że autem nie szarpie, więc stwierdziłem, że mu trochę depne no i się zdziwiłem, bo nagle wróciła mu moc i nie ma już żadnych szarpnięć, jeździ tak jak przed awarią, ale check nadal się pali, jutro jadę podpiąć pod komputer i dam znać jakie błędy pokaże.
-
Nie wymieniałem, więc pewnie nie
-
Robili diagnostykę, ale kodów błędów niestety nie znam, wiem tylko, że na początku było wypadanie na 3 cylindrze, a teraz przeszło na 1.
-
Witam, przychodzę na to forum z nadzieją na jakąś radę, lub rozwiązanie problemu z moim samochodem. Posiadam Audi A4 B7 2.0 TFSI i mam problem z wypadaniem zapłonu. Samochód kupiłem 4 miesiące temu zrobiłem nim ponad 11k km i generalnie nie sprawiał żadnych problemów, ale ostatnio podczas postoju przez jakieś może 2 sekundy silnik zaczął pracować nierówno, nawet bym tego nie zauważył gdyby nie to że zaraz po tym zapalił się check, trochę się wystraszyłem ale poza tą 2 sekundową nierówną pracą nic więcej się nie działo, samochód przyśpieszał normalnie tak jak wcześniej, nie brakowało mu mocy, więc jechałem dalej. Następnego dnia po odpaleniu samochodu już checka nie było, więc stwierdziłem, że po prostu wyłapał chwilowy błąd i tyle. Po 3 dniach od tego incydentu przy wyprzedzaniu i dodaniu gazu w podłogę nagle samochód stracił wyraźnie moc i poczułem mocne szarpnięcie, zaraz po tym check znowu się pojawił, lecz tym razem migał, przejechałem jeszcze jakieś 12km żeby dojechać do domu i na następny dzień pojechałem do mechanika, okazało się, że jest wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze. Mechanik wymienił świece i cewki, problem nadal pozostał, więc stwierdził że to wtrysk, wymienił wtrysk i po wymianie wtrysku wypadanie zapłonu przeszło z 3-ego cylindra na 1-szy. Mechanik u siebie samochód miał 3 tygodnie i dalej problem nie został wyeliminowany, więc stwierdziłem, że samochód zabiorę i zawiozę do innego mechanika, ku mojemu zaskoczeniu silnik pracował o wiele gorzej niż w momencie oddawania samochodu, przed oddaniem dało się nim jeździć tylko po prostu nie miał mocy, a po odebraniu zwłaszcza przy ruszaniu i jeździe pod górkę trzęsie całą budą i duże wibracje czuje również na pedale gazu (przy prędkości 60 na 5 biegu i 80-100 na 6 biegu jest w miarę ok). Co może być tego przyczyną? Czyżby mechanik coś spartaczył? Dodam, że ciśnienie na cylindrach wyniosło 13-14 bar na każdym cylindrze.