
saczi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O saczi

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Gdansk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, mam u siebie na pewno do wymiany konwerter skrzyni biegów, objawy to wibracje, stojące obroty przy przyspieszaniu, nieregularne szarpnięcia przy zmianie biegów i falowanie obrotów na zimnym silniku przy stałej prędkości. Chciałbym się zapytać o radę, czy lepiej będzie wymienić samo sprzęgło, czy od razu całą skrzynię. Mam 355 tys. km przebiegu, auto kupiłem z przebiegiem 318 tys. i nie wiem kiedy ostatnio był w skrzyni wymieniany olej. Po wymianie konwertera zapewne wibracje i falowanie obrotów znikną, ale martwią mnie te szarpnięcia przy zmianie biegów i boje się, że sprzęgło wymienię, a i tak się okaże, że do remontu będzie cała skrzynia. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Jakie kupić poduszki skrzyni biegów i silnika w Audi A4 B7 1.9 TDI?
saczi odpowiedział(a) na fukilas temat w Audi A4 B6/B7
Witam, wymieniałeś już te poduszki? Jeśli tak to jakie kupiłeś, bo też mnie to czeka -
Jaka poduszka skrzyni biegów do Audi A4 B7 2.0 TFSI Q Tiptronic?
saczi opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, do wymiany będę miał najprawdopodobniej poduszki skrzyni biegów i nie mam pojęcia jakie dokładnie kupić, szukam i szukam, ale według sklepów żadne nie pasują do mojego auta. Tutaj VIN: WAUZZZ8E07A205062 z góry dziękuję za pomoc. -
Poduszka skrzyni biegów Tiptronic 6B HYH w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE
saczi odpowiedział(a) na PanCichy temat w Audi A4 B6/B7
Miałeś może przy tym jakieś wibracje odczuwalne podczas jazdy? Też buda mi wibruje po przełączeniu na D, ale oprócz tego podczas przyspieszania odczuwam wibracje (najbardziej w zakresie 60-100km/h, powyżej wibracje nie są odczuwalne) i przy jeździe pod górkę. -
Nie próbowałem robić adaptacji, do objawów o których wspominałem wyżej zapomniałem dodać, że występują również wibracje na postoju z wciśniętym hamulcem, kiedy skrzynia jest w pozycji D, S lub R. Na P wibracje znacznie mniejsze, a na N prawie niewyczuwalne. Dodatkowo na zimnym falujące obroty przy jeździe ze stałą prędkością, falowanie mija dopiero po przejechaniu około 10km. Generalnie skrzynia normalnie zmienia biegi, nie przeciąga. Najbardziej denerwują mnie właśnie te wszystkie wibracje, bo komfort jazdy przez to jest żaden i na prawdę wole wsiąść do mojej starej pordzewiałej mazdy, bo tam wibracji nie ma żadnych. Wszystkie te objawy według mnie wskazują na konwerter tylko teraz pytanie, czy opłaca się wymieniać sam konwerter, czy może od razu całą skrzynie? Dodam, że auto ma nalatane 350k Jeszcze zapomniałem dodać, że przy gaszeniu auta lekko autem zabuja tak jakby poduszki silnika, ale były sprawdzane i są ok. Poduszki od skrzyni też mogłyby dawać takie objawy?
-
Jednak zdecydowałem się na 225/45 i jest git ale 235/45 też by weszło
-
No ladnie to wyglada, nic nie obciera z tylu pod obciazeniem czy na hopach?
-
Też masz opony 235/45?
-
Witam, mam pytanko tak jak w tytule, czy felgi 7,5x17 ET 27 na oponach 235/45 wejdą do a4 b7 na zawieszeniu 1bv?
-
Witam, mam problem z moją A4, tak jak w tytule, podczas przyspieszania (najbardziej w górnej partii obrotów) wibruje mi całe nadwozie i kierownica, przy tym jest takie wrażenie jakby koła boksowały, podskakiwały? Opony nowe wyważone, felgi proste. Dodam też, że w momencie mocniejszego wciśnięcia gazu pojawia się głuchy stuk i po odpuszczeniu tak samo, ale nie zawsze. Do tego też mam duże wibracje na postoju, takie, że wszystkie plastiki w środku grają, dzieje się to wtedy, kiedy mam skrzynie w pozycji D, S lub R, na P wibracje też są, ale nieporównywalnie mniejsze, a w pozycji N prawie wcale ich nie czuć (wibracje zawsze są zależne od miejsca postoju, raz mniejsze, raz większe). Poduszki silnika sprawdzone i są ok, więc może poduszki skrzyni. Czy takie objawy mogą powodować same przeguby wewnętrzne, same poduszki skrzyni, a może dwie te rzeczy na raz, a może coś jeszcze innego? Jeszcze też zapomniałem dodać, że wibracje zwiększają się w zależności od obciążenia samochodu, jak jadę sam to wibracje są mniejsze, a jak w samochodzie są np. 4 osoby to już jest tragedia.
-
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z stojącymi obrotami, objawia się to w taki sposób, że zazwyczaj jak wciskam gaz tak mniej więcej do połowy to samochód się napędza ale obroty stoją w miejscu (zatrzymują się zazwyczaj na 2k obrotów) i dopiero po około 3 sekundach zaczynają wzrastać, do tego odczuwam wibracje karoserii. Czym może być to spowodowane? Czy to wina konwertera w skrzyni?
-
Okej problemem okazała się dziura na łączeniu wydechów.
-
Dzisiaj dziwna sytuacja, odpaliłem samochód po dłuższym czasie i pojechałem nim na stacje zatankować, bo jutro jadę zawieźć auto do mechanika i po jakiś 2-3 km zauważyłem, że autem nie szarpie, więc stwierdziłem, że mu trochę depne no i się zdziwiłem, bo nagle wróciła mu moc i nie ma już żadnych szarpnięć, jeździ tak jak przed awarią, ale check nadal się pali, jutro jadę podpiąć pod komputer i dam znać jakie błędy pokaże.
-
Nie wymieniałem, więc pewnie nie
-
Robili diagnostykę, ale kodów błędów niestety nie znam, wiem tylko, że na początku było wypadanie na 3 cylindrze, a teraz przeszło na 1.