Skocz do zawartości

Burzaa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Burzaa

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Burzaa

0

Reputacja

  1. no tak fakt najpierw było 3620, a póżniej do 3853.
  2. poszło elegancko zrobiłem update z 3281 na 3853. Soft ściągnięty za free.
  3. Dlaczego? to jak tam wyżej koledzy zainstalowali?
  4. Mam wersję 3281 i ściąga mi się 3853 czy mogę zrobić normalnie update? czy trzeba będzie później flashować jakieś sterowniki?
  5. Cześć, udało się naprawić? Mam ten sam problem…
  6. Dzięki za zainteresowanie. Hak zamontowany fabrycznie. załączam dwa logi obd11 oraz vcds. usunąłem z nich tylko VIN i przebieg Log-WAUZZ.txt OBDeleven_Log.txt
  7. Burzaa

    Audi Connect myAudi

    Mam to samo dodatkowo radio DAB kupiłem za 1Euro, a w polskim sklepie nie jest w ogóle dostępne Jest tam jeszcze jedna opcja, która ni jest dostępna w polskim sklepie: @Muskel1 czy możesz bardziej rozwinąć o co chodzi? Nie znam niemieckiego, a tłumacz średnio sobie radzi
  8. Wiązkę kupiłem na stronie Vaginstal. Szczerze polecam koszt to coś koło 120zł. Wygląda jak oryginał i jest bardzo czytelna instrukcja gdzie podłączyć
  9. Czołem! chciałbym zapytać Was czy może macie jakiś pomysł dlaczego ciągle wyświetla się błąd w module Trailer Control (fabryczny składany hak) jak poniżej: Kod błędu: U041500 Sterownik systemu ABS - Niewiarygodny sygnał. Błąd jest tylko na komputerze diagnostycznym (czy to VCDS czy OBD11) Auto mam od dwóch miesięcy - kupiłem w audi select plus, więc mam jeszcze prawie rok gwarancji natomiast nie mam ochoty jeździć do serwisu z taką błahostką, bo na desce nie ma żadnych problemów. Co prawda nie podłączałem jeszcze nigdy przyczepki do haka, więc nie mam pewności czy wszystko działa. Patrzyłem kodowanie sterownika ABS i wygląda, że jest dobrze. 20k temu wymieniany był zbiornik Adblue + sterownik, bo wiadomo była w nim woda i myślę, czy podczas tej wymiany serwis nie uszkodził jakiegoś przewodu od haka? Może macie jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić? Błąd po skasowaniu pojawia się po ponownym uruchomieniu auta.
  10. Jako ciekawostkę napiszę, że montowałem u siebie w polifcie lusterko fotochrom i zadziałało bez kodowania nawet nie znalazłem info gdzie miałbym to włączyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...