Skocz do zawartości

Genetyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Genetyk

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Korsze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Jak rozumiem ta dziesiątka co cały czas miga oznacza ze musze zmienić panel? Nie będę musiał czegoś programować ani nic?
  2. Cany w porządku, nie mam jak podmienić na inny panel. Przed chwilą podłączyłem klemy po 2 godzinach bez zasilania i pomogło, ale tak robiłem przedtem i to tylko chwilowe rozwiązanie. Czy to może być wina panelu? Nigdy nie spotkałem się z czymś takim i nie wiem czy w panelu jest sterownik i cała elektronika od klimy
  3. Witam Od jakiegoś czasu nie działa mi panel klimatyzacji/nawiewu. Samochód odpala od strzała, działa wszystko oprócz panelu od klimatyzacji i cały czas miga "10" na wyświetlaczu. Nie reaguje na żaden przycisk. Wcześniej wystarczyło odpiąć kleme od akumulatora i usunąć błędy, po czym znowu działało, teraz nic nie pomaga i pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Ciężko dojechać do pracy kiedy szyby są zaparowane a nie ma jak włączyć nawiewu. Komputer podpiąłem, starałem się sprawdzić błędy, ale stanęło na tym (załącznik z kompa) Usuwanie reszty błędów nie dało nic błędy które udało mi się sczytać: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 F Component: 2.0L R4/5VS G 0007 Coding: 0011581 Shop #: WSC 12345 1 Błąd Zapis.: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0110 1101 Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 DS Component: V30 01J 2.0l 5V RdW 2011 Coding: 00001 Shop #: WSC 04940 1 Błąd Zapis.: 18194 - Back-Up Lamp Signal: Open Circuit P1786 - 35-00 - - Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04279 Shop #: WSC 00470 2 Znalezione: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 30-00 - Open or Short to B+ 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 000 000 000 0 Component: A4 Klimaautomat X010 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 00468 1 Błąd Zapis.: 01835 - Bulb for Side-Blinkers: Right (M19) 57-00 - Electric Circuit Failure Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0811 Coding: 00041 Shop #: WSC 00470 Nie ma błędów . Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 FX Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D14 Coding: 00100 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8EZ1A017048 AUZ6Z0Y0015494 3 Znalezione: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-10 - - - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 N Component: Komfortgerát T87 0112 Coding: 06752 Shop #: WSC 00214 12 Znalezione: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation
  4. Suszyłem zwykłą suszarką do włosów. dostałem się do płytki drukowanej i nie było śniedzi ani przebarwień. Niestety musiałem coś zrobić bo licznik przebiegu się rozlał, i nie wiem czy tak może zostać i jak to naprawić
  5. sprawdziłem i nic nie ma, kable jakby nigdy nie ruszane. Zobacze rano czy problem wrócił
  6. Pod maską sucho, odpływy drożne. Nie znam się tak, żeby wszystko ogarnąć 😕 Mógłbyś powiedzieć co dokładnie mogę zrobić? Niestety nie mogę sobie pozwolić na kilkudniowy postój, bo samochód do pracy potrzebuje.
  7. Dzięki za chęć pomocy Problem rozwiązałem. Wyciągnąłem licznik (zdejmujemy plastik pod zegarami i są 2 śrubki torx na dole z lewej i z prawej strony), rozebrałem, wysuszyłem suszarką i działa
  8. Witam Jestem tu pierwszy raz Do rzeczy. Dziś rano odśnieżyłem samochód i normalnie odpaliłem ( odpalił od strzała, licznik normalnie działał ) Po chwili wchodzę do samochodu i widze kontrolki oleju, chłodnicy i ręcznego świecące się na czerwono, przy czym zauważyłem, że liczniki prędkości i obrotów stoją na 0 a temperatura i poziom paliwa są w normie. Zgasiłem i odpaliłem kilka razy i cały czas to samo. Zostawiłem zgaszony na jakieś 10min i po ponownej próbie już nic nie działało nawet podświetlenie, zaświeciła się kontrolka od immo i samochód odpala od strzała ale na ok 1-2 sec i gaśnie. W ECU nie było wody. Sprawdziłem VCDS-em i oto wyniki: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 F Component: 2.0L R4/5VS G 0007 Coding: 0011581 Shop #: WSC 12345 13 Znalezione: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 004 - No Signal/Communication 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open P0685 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too Low P0117 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 1000 Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 DS Component: V30 01J 2.0l 5V RdW 2011 Coding: 00001 Shop #: WSC 04940 4 Znalezione: 18194 - Back-Up Lamp Signal: Open Circuit P1786 - 35-00 - - 18161 - Tiptronic Switch (F189): Implausible Signal P1753 - 35-00 - - 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 18270 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1862 - 35-00 - - Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04279 Shop #: WSC 00470 1 Błąd Zapis.: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications Nic nie grzebałem, nic nie robiłem. Samochód stał 3 dni nieodpalony. Chciałem połączyć się VCDS-em z immo i licznikiem ale nie dało rady, reszta bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...