
pawelfanavant
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pawelfanavant

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner
pawelfanavant odpowiedział(a) na pawelfanavant temat w 2.0TDI
Taki sam jak poprzednio: " P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ" -
Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner
pawelfanavant odpowiedział(a) na pawelfanavant temat w 2.0TDI
Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił -
Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner
pawelfanavant odpowiedział(a) na pawelfanavant temat w 2.0TDI
Niestety nie mam takiej informacji -
Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner
pawelfanavant odpowiedział(a) na pawelfanavant temat w 2.0TDI
122 tyś Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Do tej pory je resetowałem Samochód nie traci na mocy. -
Czyszczenie filtra DPF poprzez K2 DPF Cleaner
pawelfanavant odpowiedział(a) na pawelfanavant temat w 2.0TDI
DETA -
Witam W który miejscu w silniku znajduje się czujnik, który mogę odpiąć by wprowadzić weżyk i przeczyścić dpf , używając K2 DPF cleaner ? Załączam zdjęcie
-
-
121 tyś przebiegu
-
Witam serdecznie, Około miesiąc temu po wyłączeniu silnika zaczeły działać wentylatory(około 15 minut po zgaszeniu silnika). Następnie zauważyłem, że płynu chłodniczego jest bardzo mało (prawie pusty zbiorniczek). Zbiornik uzupełniłem i przez około 2 tygodnie nic nie ubywało. Po tym czasie zapalił się na pomarańczowo check engine - podpiąłem komputer i wykazało błędy: P200200 - filtr cząstek stałych - nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Checki zresetowałem. W kolejnych dniach płyn chłodniczy znów zaczął uciekać i na dzień dzisiejszy jest pod silnikiem na podłodze plama płynu ( poziom w zbiorniczku spadł do MIN ) i zauważyłem ze mokro jest w okolicach paska rozrządu (sam pasek też jest w jakimś stopniu zamoczony) Diesla posiadam dopiero od 3 miesięcy dlatego jestem mało doświadczony . Czy wiecie może gdzie leży problem ? Dodam, że gdy uruchamia się automatyczne przepalanie ( na neutral obroty do 1000 wzrastają i wyłącza się system start/stop) to staram się wyjechać na trasę by dokończyć przepalanie. Samochód w dużej mierze używany w mieście. Trasa robiona raz w miesiącu powyżej 200 km. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam
-
Dzięki A jak z przodem ?
-
Witam Was serdecznie, Jak w tytule - mam mały problem z dobraniem wielkości znaczków audi na przód i tył A4 B9 AVANT 2018r. Niestety nie jestem w stanie fizycznie zmierzyć ich wymiarów, gdyż samochód znajduje się w innej lokalizacji a niestety muszę na już zakupić. Jak mogę to sprawdzić ? Po numerze vin ? ( WAUZZZF48JA152029 ) Podsyłam również zdjęcia mojego green gothica Bardzo będę wdzięczny za pomoc - w necie niestety błądzę i nie znalazłem podobnego topicu tutaj na Naszym forum. Chodzi mi z przodu o podmianę ze srebrnego na czarny połysk i z tyłu również na czarny połysk ( tu akurat brakuje, bo ktoś przed sprzedażą postanowił sobie go wyciąć ;)) Pozdrawiam serdecznie
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pawelfanavant odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Można prosić o rozkodowanie ? Wauzzzf48ja152029 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pawelfanavant odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Można prosić o rozkodowanie ? Wauzzzf48ja152029