Skocz do zawartości

pawelfanavant

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawelfanavant

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Taki sam jak poprzednio: " P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ"
  2. Podpieliśmy i okazuje sie, że dpg nie jest zapchany wręcz przeciwnie jest z nim wszystko ok. Zresetowaliśmy ponownie błędy i po 4 dniach znowu sie check engine zapalił
  3. Niestety nie mam takiej informacji
  4. 122 tyś Check engine mi sie odpala średnio co 3 tygodnie . Z poniższymi błędami P200200 - filtr cząstek stałych nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Do tej pory je resetowałem Samochód nie traci na mocy.
  5. Witam W który miejscu w silniku znajduje się czujnik, który mogę odpiąć by wprowadzić weżyk i przeczyścić dpf , używając K2 DPF cleaner ? Załączam zdjęcie
  6. Byłem dzisiaj w ASO i stwierdzili ze do wymiany tak jak wspomniałeś wyżej pompa + dodatkowo rozrząd
  7. 121 tyś przebiegu
  8. Witam serdecznie, Około miesiąc temu po wyłączeniu silnika zaczeły działać wentylatory(około 15 minut po zgaszeniu silnika). Następnie zauważyłem, że płynu chłodniczego jest bardzo mało (prawie pusty zbiorniczek). Zbiornik uzupełniłem i przez około 2 tygodnie nic nie ubywało. Po tym czasie zapalił się na pomarańczowo check engine - podpiąłem komputer i wykazało błędy: P200200 - filtr cząstek stałych - nieprawidłowe działanie P040100 - układ recyrkulacji spalin - za mały przepływ Checki zresetowałem. W kolejnych dniach płyn chłodniczy znów zaczął uciekać i na dzień dzisiejszy jest pod silnikiem na podłodze plama płynu ( poziom w zbiorniczku spadł do MIN ) i zauważyłem ze mokro jest w okolicach paska rozrządu (sam pasek też jest w jakimś stopniu zamoczony) Diesla posiadam dopiero od 3 miesięcy dlatego jestem mało doświadczony . Czy wiecie może gdzie leży problem ? Dodam, że gdy uruchamia się automatyczne przepalanie ( na neutral obroty do 1000 wzrastają i wyłącza się system start/stop) to staram się wyjechać na trasę by dokończyć przepalanie. Samochód w dużej mierze używany w mieście. Trasa robiona raz w miesiącu powyżej 200 km. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam
  9. Dzięki A jak z przodem ?
  10. Witam Was serdecznie, Jak w tytule - mam mały problem z dobraniem wielkości znaczków audi na przód i tył A4 B9 AVANT 2018r. Niestety nie jestem w stanie fizycznie zmierzyć ich wymiarów, gdyż samochód znajduje się w innej lokalizacji a niestety muszę na już zakupić. Jak mogę to sprawdzić ? Po numerze vin ? ( WAUZZZF48JA152029 ) Podsyłam również zdjęcia mojego green gothica Bardzo będę wdzięczny za pomoc - w necie niestety błądzę i nie znalazłem podobnego topicu tutaj na Naszym forum. Chodzi mi z przodu o podmianę ze srebrnego na czarny połysk i z tyłu również na czarny połysk ( tu akurat brakuje, bo ktoś przed sprzedażą postanowił sobie go wyciąć ;)) Pozdrawiam serdecznie
  11. Witam, Można prosić o rozkodowanie ? Wauzzzf48ja152029
  12. Witam, Można prosić o rozkodowanie ? Wauzzzf48ja152029
×
×
  • Dodaj nową pozycję...