
CharlieW
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O CharlieW

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2023
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Ok. Skoro geometria ok, opony felgi ok to co mogło się wydarzyć że z dnia na dzień auto zaczęło ściągać w prawo przy czym kierownica również poszła w prawo. Przez te 15k km był ideał. Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne). Coś w zawieszeniu pokrzywione? Wahacz, końcówka drążka? Ale to chyba miałoby wpływ na ustawienie geometrii -
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Wiesz, zastanawiam się czy można to geometrią ten 1-2 stopnie na kierownicy ogarnąć bo samo przestawienie na zębach na kierownicy nic nie da. No muszę podjechać gdzieś i niech to sprawdza, kolejny raz. Dziwne, że jeździsz i wszystko jest wporzadku i nagle jeb coś dzieje się z prowadzeniem auta. Wrzuciłem wyniki pomiaru u nich, ale sam nie wiem czy to jest moje😁. Wysłali mi je dopiero po miesiącu -
CharlieW obserwuje zawartość Pęknięty trójkąt szybka w avancie i Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
-
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Żeby nie otwierać kolejnego... U mnie, nowe auto po 15 tys zaczęło ściągać w prawo. W ASO na serwisie zrobili geometrię, później sprawdzona raz jeszcze, ponoć igła, koła zimowe zmienione na letnie i dalej bez zmian. Kierownica delikatnie przekoszona w prawo(dosłownie z 1, 2 stopnie). Żadnych ponad normatywnych dziur nie było, krawężników również (jak sugerowało aso). Jeśli kierownice utrzymam centralnie to jest ok, jak puszczam kierownica obraca się o ten 1, 2 stopnie i zaczyna auto ściągać na prawo. Pytanie dlaczego kierownica się przekosiła (czujnik kąta skrętu?) czy ewentualnie geometria zrobiona na odwal? -
No właśnie teraz szukam szyby i inne też to mają + przewód, a w opisie jest ze szyba+ antena😁... Także trzymajmy się tej anteny. A ja już zacząłem ustawiać akcje gwarancyjna😁... Tak to jest jak się bazuje na zdjęciu i panice kobiety. No nic wszystko w porządku.... Swoją drogą ciekawe od czego ta antena
-
Zdj powyżej... Dodam jeszcze że pęknięcie wyczuwalne od wewnatrz
-
-
Pytanie, czy mogło pujsc jakieś naprężenia i trójkąt w avancie(na wysokości rolety) mógł przez to pęknąć? Może ktoś miał podobne zdarzenie? Auto ma 2000km przebiegu więc trochę słabo. Krecha leci od środka do przodu. Z góry dzięki za sugestie
-
Dziennik historii pojazdu OBDeleven Data: 2024-04-06 16:41 VIN: WAUZZZF44RA068639 Pojazd: Audi A4 Rok: 2024 Typ nadwozia: Avant --------------------------------------------------------------- Błąd Jednostka sterująca: 19 Interfejs diagnostyczny magistrali danych Aktywne błędy: 0 Nieaktywne błędy: 0 Opis sytemu: Gateway Numer oprogramowania: 8W0907468N Wersja oprogramowania: 3039 Numer jednostki sterującej: 8W0907468L Wersja jednostki sterującej: H06 Numer seryjny: F0342877547201 Nazwa ODX: EV_Gatew31xUNECE Wersja ODX: 005017 Błędy: Nie znaleziono kodów błędów Data: 2024-04-05 22:04 To jedyne co mam w historii po ostatnim skanie gdzie udało mi się połączyć z obd11 i wykonać skan. Jutro zobaczę jak skan wyjdzie z otwartą maską
-
A jeszcze pytanie. Bo gadałem z kolesiem na fb i on mając NI0 mimo wszystko ma(tak twierdzi i podobno sprawdzał) SFD2 czy to możliwe? Czy aso może wgrać sfd2 czy to raczej powiązane z hardware w aucie, nie tylko soft?
-
Wychodzi ze mam ten kod po rozkodowanie vin. Także brak sterownika sfd2 więc kodowanie haka nie powinno sprawić problemu? Dzisiaj próbowałem podłączyć obd11, ale coś słabo z polaczeniem, jak już się połączy w końcu z apka to nic nie mogę zrobić. Dodam że jak miałem wcześniej problem z antena to mogłem się połączyć i wejść w sterowniki i wykasowac błędy, teraz apka ma focha
-
Dlaczego w ogóle nie jestem zdziwiony🤣... No nic dziekuje za obszerna odpowiedź... Już pomijając fakt puki co problemów z kodowaniem to z radarami dam sobie spokój. W sumie jedyna opcja która realnie by mnie interesowała to asystent w korku i może pre sense front. Mm nadzieję że z hakiem nie będzie problemu... Dzięki za użyczenie swojej wiedzy. Pozdrswiam
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
CharlieW odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Prosiłbym o rozkodowanie mojego Vin WAUZZZF44RA068639 Z góry dziękuję -
Dziękuję za odpowiedź, pełen podziw dla twojej wiedzy💪... Co prawda Acc to dla mnie dramat(miałem w Leonie i przy większym ruchu musiałem rezygnować z tempomatu), ale mimo wszystko szkoda ze nie ma tego radaru😉... Więc rozumiem że kodowanie haka to tylko ASO? Bo też wyczytałem że sfd obd11 ogarnia, ale rozumiem że zabezpieczenie sfd2 to kolejna jego wersja. Niby wsparcie ma być w obd11 dla sfd2, ale trzeba czekać... Czy jesteś w stanie rozkodować moj Vin? Oczywiście nie probono😉
-
Pre sense Basic jest w standardzie. Pre sense front jest w pakiecie trasa. Tak to przynajmniej wygląda w konfiguratorze... Czyli w zderzaku mam atrapy radaru? Myślałem że przy tych wszystkich pre sense i line asistach itp będą z przodu😁. No nic podobno przy Sfd2 nic nie po koduje. Czy jest możliwość sprawdzić czy mam sfd2 przez obd11? Miałem jechać na instalacje haka, ale jak napisałem chłopakom o sfd2 to zatrzymali się w pół słowie i stwierdzili ze muszą się dowiedzieć czy to jest do ogarniecia
-
Czyli jakie czujniki(radary) i gdzie one miałyby się znajdować? Bo np na logikę presense city działa do jakiejś tam prędkości w mieście to presense front jest tym samym tylko bez ograniczenia (chyba 250km/h) predkosci