
CharlieW
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O CharlieW

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Gdynia
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2023
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Ok. Skoro geometria ok, opony felgi ok to co mogło się wydarzyć że z dnia na dzień auto zaczęło ściągać w prawo przy czym kierownica również poszła w prawo. Przez te 15k km był ideał. Zastanawiam się czy czujnik kata skrętu może mieć znaczenie(tzn brak jego kalibracji czy rozkalibrowanie się go samoczynne). Coś w zawieszeniu pokrzywione? Wahacz, końcówka drążka? Ale to chyba miałoby wpływ na ustawienie geometrii -
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Wiesz, zastanawiam się czy można to geometrią ten 1-2 stopnie na kierownicy ogarnąć bo samo przestawienie na zębach na kierownicy nic nie da. No muszę podjechać gdzieś i niech to sprawdza, kolejny raz. Dziwne, że jeździsz i wszystko jest wporzadku i nagle jeb coś dzieje się z prowadzeniem auta. Wrzuciłem wyniki pomiaru u nich, ale sam nie wiem czy to jest moje?. Wysłali mi je dopiero po miesiącu -
CharlieW obserwuje zawartość Pęknięty trójkąt szybka w avancie i Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
-
Audi A4 B9 ściąga w prawo przy większych prędkościach
CharlieW odpowiedział(a) na Mat1 temat w Audi A4 B9
Żeby nie otwierać kolejnego... U mnie, nowe auto po 15 tys zaczęło ściągać w prawo. W ASO na serwisie zrobili geometrię, później sprawdzona raz jeszcze, ponoć igła, koła zimowe zmienione na letnie i dalej bez zmian. Kierownica delikatnie przekoszona w prawo(dosłownie z 1, 2 stopnie). Żadnych ponad normatywnych dziur nie było, krawężników również (jak sugerowało aso). Jeśli kierownice utrzymam centralnie to jest ok, jak puszczam kierownica obraca się o ten 1, 2 stopnie i zaczyna auto ściągać na prawo. Pytanie dlaczego kierownica się przekosiła (czujnik kąta skrętu?) czy ewentualnie geometria zrobiona na odwal? -
No właśnie teraz szukam szyby i inne też to mają + przewód, a w opisie jest ze szyba+ antena?... Także trzymajmy się tej anteny. A ja już zacząłem ustawiać akcje gwarancyjna?... Tak to jest jak się bazuje na zdjęciu i panice kobiety. No nic wszystko w porządku.... Swoją drogą ciekawe od czego ta antena
-
Zdj powyżej... Dodam jeszcze że pęknięcie wyczuwalne od wewnatrz
-
-
Pytanie, czy mogło pujsc jakieś naprężenia i trójkąt w avancie(na wysokości rolety) mógł przez to pęknąć? Może ktoś miał podobne zdarzenie? Auto ma 2000km przebiegu więc trochę słabo. Krecha leci od środka do przodu. Z góry dzięki za sugestie
-
Dziennik historii pojazdu OBDeleven Data: 2024-04-06 16:41 VIN: WAUZZZF44RA068639 Pojazd: Audi A4 Rok: 2024 Typ nadwozia: Avant --------------------------------------------------------------- Błąd Jednostka sterująca: 19 Interfejs diagnostyczny magistrali danych Aktywne błędy: 0 Nieaktywne błędy: 0 Opis sytemu: Gateway Numer oprogramowania: 8W0907468N Wersja oprogramowania: 3039 Numer jednostki sterującej: 8W0907468L Wersja jednostki sterującej: H06 Numer seryjny: F0342877547201 Nazwa ODX: EV_Gatew31xUNECE Wersja ODX: 005017 Błędy: Nie znaleziono kodów błędów Data: 2024-04-05 22:04 To jedyne co mam w historii po ostatnim skanie gdzie udało mi się połączyć z obd11 i wykonać skan. Jutro zobaczę jak skan wyjdzie z otwartą maską
-
A jeszcze pytanie. Bo gadałem z kolesiem na fb i on mając NI0 mimo wszystko ma(tak twierdzi i podobno sprawdzał) SFD2 czy to możliwe? Czy aso może wgrać sfd2 czy to raczej powiązane z hardware w aucie, nie tylko soft?
-
Wychodzi ze mam ten kod po rozkodowanie vin. Także brak sterownika sfd2 więc kodowanie haka nie powinno sprawić problemu? Dzisiaj próbowałem podłączyć obd11, ale coś słabo z polaczeniem, jak już się połączy w końcu z apka to nic nie mogę zrobić. Dodam że jak miałem wcześniej problem z antena to mogłem się połączyć i wejść w sterowniki i wykasowac błędy, teraz apka ma focha
-
Dlaczego w ogóle nie jestem zdziwiony?... No nic dziekuje za obszerna odpowiedź... Już pomijając fakt puki co problemów z kodowaniem to z radarami dam sobie spokój. W sumie jedyna opcja która realnie by mnie interesowała to asystent w korku i może pre sense front. Mm nadzieję że z hakiem nie będzie problemu... Dzięki za użyczenie swojej wiedzy. Pozdrswiam
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
CharlieW odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, Prosiłbym o rozkodowanie mojego Vin WAUZZZF44RA068639 Z góry dziękuję -
Dziękuję za odpowiedź, pełen podziw dla twojej wiedzy?... Co prawda Acc to dla mnie dramat(miałem w Leonie i przy większym ruchu musiałem rezygnować z tempomatu), ale mimo wszystko szkoda ze nie ma tego radaru?... Więc rozumiem że kodowanie haka to tylko ASO? Bo też wyczytałem że sfd obd11 ogarnia, ale rozumiem że zabezpieczenie sfd2 to kolejna jego wersja. Niby wsparcie ma być w obd11 dla sfd2, ale trzeba czekać... Czy jesteś w stanie rozkodować moj Vin? Oczywiście nie probono?
-
Pre sense Basic jest w standardzie. Pre sense front jest w pakiecie trasa. Tak to przynajmniej wygląda w konfiguratorze... Czyli w zderzaku mam atrapy radaru? Myślałem że przy tych wszystkich pre sense i line asistach itp będą z przodu?. No nic podobno przy Sfd2 nic nie po koduje. Czy jest możliwość sprawdzić czy mam sfd2 przez obd11? Miałem jechać na instalacje haka, ale jak napisałem chłopakom o sfd2 to zatrzymali się w pół słowie i stwierdzili ze muszą się dowiedzieć czy to jest do ogarniecia
-
Czyli jakie czujniki(radary) i gdzie one miałyby się znajdować? Bo np na logikę presense city działa do jakiejś tam prędkości w mieście to presense front jest tym samym tylko bez ograniczenia (chyba 250km/h) predkosci