Skocz do zawartości

Mateusz_Z

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz_Z

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Strzyżów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateusz_Z

0

Reputacja

  1. Długich tras regularnie raczej nie robię. Codziennie robię trasę prawie 40 km w jedną stronę i nawet ze sprawnym EGR właśnie kiedy temperatury spadały tak poniżej -8°C to na tej trasie silnik nie osiągał 90°C i właśnie tego się obawiam.
  2. Witam, W mojej B8 niestety padł EGR (silnik 2.0 TDI CAGA). Mechanik radzi mi kompletne jego wyprogramowanie ze względu na niższe koszty niż wymiana. Obawiam się, że brak EGR może spowodować problemy z filtrem DPF oraz niedogrzewaniem się silnika w niższych temperaturach. Chciałbym się zapytać czy może ktoś z was ma wyprogramowany EGR i zachowany DPF i mógłby powiedzieć jak zachowuje się silnik? Czy moje obawy mają odzwierciedlenie w praktyce czy nie mam się czego obawiać usuwając EGR i oszczędzając trochę pieniędzy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...