Skocz do zawartości

Wojciech313744

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wojciech313744

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 8D0412103B-02 talerzyk 81 4903 557 643 - numer(chyba oryginalnego) amortyzatora sachs, nie jest to ten czarny który można kupic aktualnie tylko czerwony z wybitym logiem Audi
  2. Witam panowie, zakupiłem talerzyki o z b5tki o dobrych numerach amortyzatory i sprężyny mam oryginalne 1be sachs czerwone. Oddałem amorki mechanikowi żeby zmienił mi talerzyki i odboje. Mechanik stwierdził ze talerzyk wchodzi luźno na amortyzator bez większego oporu a stary z b6 wchodzi ciasno i twierdzi że nie złoży tego na maszynie. Co może być nie tak ? Talerzyk ma wejść na końcu z duzym oporem ? żeby nie dało się go lekko wybić ? Mechanik ma chyba maszynę która ściąga sprężynę od dołu (od strony talerzyka ku górze.
  3. Dzięki za szybką pomoc, nie popatrzyłem na szrocie dokładnie a dziś się zdziwiłem
  4. Witam zabrałem się za wymianę zbiornika płynu wyrównawczego i sprawa wygląda tak że w nowym zbiorniku nie mam jednego króćca przy samym korku w starym jest. Do czego jest ten przewód?
  5. akurat to juz fantazja poprzedniego właściciela, także katy z glowy na strumienicy nie ma tragedii szczerze mówiąc nie wiem jak brzmiała z katalizatorami ale metalicznego podźwięku nie ma. Chodzi mi tylko o środek co z nim zrobić bo oryginalną puchę mam skorodowaną, pospawałem ale długiej przyszłości temu nie wróżę
  6. Witam, przy okazji grzebania w aucie chciałbym zmienić tłumik środkowy w v6 2.4. brak katalizatorów w ich miejscu strumienica reszta wydechu seria. Pytanie zamiast środka wstawiać rurę przelot, puche xpipe z turboworks( tylko czy da radę to upchać bo wyjścia są na środku) ewentualnie seria pucha środek ( znalezienie nie zgnietej to chyba wygrana w totka) możecie pokazać co macie pomodzone u siebie w v6 tkach.
  7. W mojej okolicy to sami partacze, byłem autem zrobił setkę testową ( nie wiem czy po kodzie czy se spektrofotometru bo też przykładał) i wyszedł mu zły odcień. Dziś pojechałem zostawiłem im stare drzwi w dobrym kolorze i mają rzeźbić, formalnie zamówione litr bazy ale jeśli okaże się że odcień im nie wyjdzie to przecież tego nie wezmę, nie chce jeździć łaciatym a dobranie lakieru idealnie to połowa sukcesy naprawy po szkodzie.
  8. Coś tam panowie się dowiedziałem, na stronie Standox wychodzi na to ze jest 8 odcieni tego kodu lakieru wrzucam screana najwiekszej róznicy w odcieniu tego samego kodu moze ktoś bedzie miał taki problem jak ja i mu to pomoże
  9. Jest jaśniejsze całe auto, kilka elementów też było malowanych przez poprzedniego właściciela ( kolor dobrali idealnie) a tutaj teraz jest problem
  10. Byłem dzisiaj z klapką paliwa. Zrobił testową setkę i wyszła mu identycznie jak w poprzedniej innej lakierni parę miesięcy temu( za ciemny odcień) kazał mi przywieść większy element ale zaczynam wątpić czy oni potrafią to ogarnąć
  11. Wszystko opisane na zdjęciach skąd ta różnica odcieni w tym samym kodzie lakieru puszka i dorabiany lakier ? Jak to ogarnąć żeby dorobili mi lakier taki jak jest w puszce k-moto bo ten pasuje mi do reszty koloru auta tak jak widać na zdjęciach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...