Skocz do zawartości

woochuck

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O woochuck

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Leszno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję Ci bardzo. Będę próbował
  2. Rozumiem, a jesteś może w stanie określić jaki nr ma w takim razie pompa z CDNC? Etka z której korzystam nie ma przypisanego kodu silnika przy tych pompach.
  3. Cześć, proszę o pomoc. nr mojej pompy paliwowej to 8k0 919 051 AN. Z tego co widzę to ciężko ją dostać, dlatego pytanie brzmi, czy model o innym kodzie będzie również pasował do tego auta? Jeżeli tak, to jaki? VIN: WAUFFAFL2FN023434
  4. Witam, użytkuję A4 B8 lift 2015, silnik 2.0 tfsi CPMB, quattro ze stanów. W niedawno wyskoczył mi błąd P008700 - fuel rail/system too low. Teraz widnieje jako archiwalny, ale średnio co tydzień nawraca mi dodatkowo błąd P2293 - fuel pressure regulator 2 - performance problem. Dodam, że kilka miesięcy temu wymieniałem: -wszystkie świece zapłonowe, -dwie cewki zapłonowe, -wszystkie wtryski, -pompę wysokiego ciśnienia, - zawór zmiennych faz rozrządu, Proszę o wskazówki co może być problemem? W pierwszej kolejności podejrzewam czujnik wysokiego ciśnienia oraz sondę lambda (kiedyś mechanik mi wspominał, że może sonda nadawać się do wymiany, ale nakazał obserwację i ostatecznie nie była wymieniana).
  5. Witam, Prawdopodobnie muszę wymienić czujnik ciśnienia paliwa (ten na szynie paliwowej) - nr części 06J 906 054 B. Jakiej marki czujnik szukać? Czy w grę wchodzi tylko ASO? Silnik 2.0 TFSI, CPMB, quattro, sedan 2015
  6. @Krystian Kanguła też mam usa z 2015 roku i ten sam moduł. Całość robiłem już jakiś czas temu, ale zapisałem sobie części, które były potrzebne, powinny być prawidłowe. Do tego dochodzą przewody, ale to już elektryk sobie ogarnął. Poza tym można pomyśleć nad zderzakiem z fabrycznymi otworami pod pdc, albo po prostu wywiercić otwory. Gotowych zestawów chyba nikt nie oferuje, trzeba szukać pojedynczych części. 18K1 959 673 Gprzełącznik ESP/PDC1 21S0 919 275 czujnik ultradźwiekowy przód4 31T0 919 133 C 704uszczelnienie czujników4 4 8K0 971 095 EWiązka PDC przód1 58E0 919 279Głośnik ostrzegawczy1 67L6 868 307śruby głosnika2 74B0 972 623wtyka głosnika1 8 1J0 973 713wtyka 6 PIN od wiązki do MCE091 93B0 919 136 Auchwyt wtyk 6 PIN1 10koszyczki4
  7. Dzięki, a powiedz mi. Dobrze rozumiem, że to ustrojstwo działa tylko jeżeli w aucie mam fabrycznie android auto?
  8. @Jari1234567 i jak tam? Użytkujesz już kilka miesięcy, urządzenie sprawuje się dobrze?
  9. Dobra, będę sprawdzał i dam znać. Też podejrzewałem sonde lambda, ale nie ma sensu wymieniać w ciemno.
  10. Dziękuje za odpowiedź. Czy po sprawdzeniu korekt będę wiedział, czy do wymiany kwalifikuje się sonda i przepływka?
  11. Witam, mam b8 po lifcie, pod maską 2.0 TFSI 220km, quattro i tiptronic. Wiem, że autko musi swoje spalić i nie mam z tym problemów. Zastanawia mnie inna kwestia. Po zakupie auta, jeździłem mega spokojnie i sprawdzałem spalanie. Przy naprawdę spokojnej jeździe mogłem wykręcić 7,5-8,5l /100km. Od tego czasu wymieniłem olej, filtry, pompę wysokiego ciśnienia, wtryski, cewki i świece zapłonowe. Po tych wszystkich zabiegach nie jestem w stanie zejść do podobnych wartości spalania, utrzymuje się ono w wysokości 11-12l. Dodatkowo czuć zapach spalin po odpaleniu auta oraz przy prędkościach ok 100km/h ale ten objaw akurat od momentu zakupu był. Podpowiedzcie proszę o co może chodzić, skąd ten wzrost spalania przy podobnej jeździe. Da się temu jakoś zaradzić, jest się czym przejmować?
  12. Rzeczywiście po wymianie baterii pilot nie działał do momentu włożenia go do stacyjki. Wtedy sam się zaprogramował i wszystko zaczęło działać w moim przypadku.
  13. U mnie objawy dokładnie te same, parametryzacja w VAG CAN PRO pomogła
  14. A dodam jeszcze, że instrukcji w Internecie raczej też nie znajdę, bo nie ma żadnych oznaczeń, a sterownik wygląda t.j. na zdjęciu.
  15. Bramę mam na przycisk, kluczyk lub pilot. Instrukcji niestety nie mam, bo brama ma już parę/paręnaście ładnych lat, a ja wprowadziłem się niedawno. Kupię i będę sprawdzał, jeszcze raz dzięki wielkie za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...