Skocz do zawartości

bartex123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bartex123

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Żagań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chodzi mi o uzytkownika DEV
  2. witam , jak można do ciebie napisać na forum , albo zobacz mój post o układzie chłodzenia pozdrawiam
  3. Witam , wymieniałem rozrząd i zlałem cały płyn, zleciało z 5 litrów dołem z kranika itp i z 1.5 litra po wyjęciu pompy wody na moje oko miedzy 6,5 a 7 litrów zlałem(instalacja lpg) i tak czytam ze pojemność 7 l i teraz po zalaniu weszło 5 litrów auto dochodzi do 90 stopni i nie rośnie więcej(na postoju) w sumie wszystkie węże gorące od nagrzewnicy tez w środku leci ciepłe powietrze .( Auto cały czas na postoju) no i po pewnym czasie zaczyna się gotować mimo że wentylatory załączają się . Co dalej z tym brakującym płynem , co robić? cały czas mówimy o aucie na postoju nie było jeszcze jazdy . płyn z weża z dziurką przy podszybiu leci , co z korkiem odpowietrzającym na rurce na silniku?
  4. tak już wiem dzięki
  5. witam załączam zdjęcia wyciek jest obok podstawy filtra oleju z tego czegoś, z oringu też się lekko poci ale to pikuś z uszczelki filtra nie widze zeby było mokre , cieknie z teko czegoś nie wiem co to jest rureczka od tego zagina sie i idzie gdzieś do góry te niewyrażne zdięcia to nie z mojego auta, a to normalne to z mojego , na czerwono jest wyciek i zbiera sie na rancie bloku , jak sie nazbiera to scieka po misce olejowej , co to z cudo z którego leci/ pozdrawiam
  6. na zdjęciu masz 14 ogniw między znacznikami, a ma być 16
  7. jestem po wymianie uszczelki pod napinaczem, ślizgów , i łańcuszka, plus uszczelka pokrywy zaworów, silnik po płukance millers , olej millers 5w40 trident świece denso irydowe (były boscha 60 tyś na lpg) zrobione teraz 500km wyciek tragiczny zrobiony, teraz obserwuję nad filtrem oleju mi sie chyba poci tam jest oring na chłodnicy oleju, i kilka kropel płynu chłodzocego mam czasami na samym dole skapnie z okolic pompy wody chyba . Na bagnecie po 500 km nic nie ubyło jeszcze silnik chodzi bardzo spokojnie i równo, w trasie z godnie z przepisami dało sie zejsc ze spalaniem do 5,8 benzyny 7,5-8 lpg
  8. ok, poszukałem jakiś zdjeć w internecie i cos podobnego znalazłem w b8. i jest to wiązka , tylko ten otwóe w metalu to jak dziura a w niej nie widać żadnego przewodu
  9. Witam zdjęcie jest zrobiony od dołu (po jednej stronie tłumik a po drugiej skrzynia) co to za rurka , nie mogę jej namierzyć od czego to .Na zdjęciu niebieskie linie to karbowana plastikowa rurka , chyba elastyczna . żółte to metalowa i w niej jest jak by rozerwana dziura i z tej dziury jak widać chlapie olejem ale chyba nie płynnym tylko takim powietrzem z olejem, to jest coś od odmy albo od turbo ,ale skąd dokąd to nie mam pojęcia ,wiem ze nad skrzynią od góry po stronie turbo tez taka idzie kawałek metalowej i karbowana w nią wchodzi tak jak by luzem i w tej na zdjęciu tez wygląda że te plastikowe wchodzą luzem silnik 1.8 t bfb A4 B7 całość jest zalana olejem z innego wycieku wyżej który już został zrobiony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...