-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O LeszekJ.

Informacje
-
Imię
Leszek
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy masz wiedzę nt. jakim klejem są klejone lampy w Audi od 2019? Inaczej mówiąc: czy wystarczy nagrzanie kleju czy wymaga jeszcze potraktowania chemią?
-
Czy ktoś ma instrukcję i/lub własne doświadczenie w rozbiórce lampy LED (Matrix) w A4 B9 facelift? Wszelkie rady i sugestie mile widziane...
-
Jakie diody użyto w DRL lampy LED Matrix w A4 B9 8W (8W0941035E)
LeszekJ. odpowiedział(a) na LeszekJ. temat w Audi A4 B9
Rozumiem. Widziałem takie zdjęcia więc kojarzę. Pozdrawiam -
Jakie diody użyto w DRL lampy LED Matrix w A4 B9 8W (8W0941035E)
LeszekJ. odpowiedział(a) na LeszekJ. temat w Audi A4 B9
-
Jakie diody użyto w DRL lampy LED Matrix w A4 B9 8W (8W0941035E)
LeszekJ. odpowiedział(a) na LeszekJ. temat w Audi A4 B9
Cześć, dzięki za odpowiedź. A tym modelu nie ma dostępu do PCB z DRL'a. Tu mamy tylko: złączkę (główną) i moduł wpinany od dołu. Trzeba rozebrać lampę i dlatego się jeszcze waham. Pozdrawiam -
Jakie diody użyto w DRL lampy LED Matrix w A4 B9 8W (8W0941035E)
LeszekJ. opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Czy ktoś może podpowiedzieć jakie diody LED użyto w światłach dziennych lamp przednich - jak w tytule? (typ, producent, gdzie można je kupić - szukać) PS Jedna mi padła i zanim się zabiorę za rozebranie reflektora, chciałbym wiedzieć czy są te diody (albo jakies zamienniki) dostępne. Pozdrawiam -
Szukam rozbitej, uszkodzonej lampy przedniej lewej A4 B9 8W (8W0941035E)
LeszekJ. opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Cześć, czy ktoś ma na "zbyciu" lampę albo części z tej lampy, z koncentracją na płytce DRL? Pozdrawiam -
Jakie diody są używane w światłach LED w A4 B9?
LeszekJ. odpowiedział(a) na LeszekJ. temat w Audi A4 B9
Tak, w PL też to robią. Ale chcą za to "wszystkie" pieniądze. Nawet jak położysz im na stole wymontowaną płytkę DRL'a. Szukam rozwiązania. Wiadomo zawsze można się wykosztować, tylko po co robić to bez sensu? PS W PL jest kilka firm (w ramach franczyzy: Vroomer i Autogamma). -
Cześć, mam A4 B9 8W z błędem: "Uszkodzenie lewego swiatła do jazdy dziennej". Wydaje się, że jedna dioda w polu DLR nie świeci (jest ich tam 4-5). Aby się upenić czy to jest problem po stronie lampy czy kontrolera - wymonowałem lampy i zamieniłem kontrolery w lampach (plus wyczyściłem styki): po zamianie kontrolerów błąd jest ten sam i nadal ten sam efekt "wizualny", cień w miejscu jednej diody. Pytanie: czy ktoś rozbierał jakies LED'y Audi i wymieniał diodę w DRL'rze? Jakie diody tam sa stosowane, gdzie szukać zamienników? Ze zdjęcia PCB do tego modelu, któy otrzymałem od jednej firmy, która naprawia te LED'y wygląda, że są to diody podwójne: biały i pomarańcz w jednym elementcie.
-
Dziękuję
-
Jeszcze raz wielkie dzięki za każdą odpowiedź. Bardzo to doceniam. Próbuję się odnaleźć w nowej rzeczywistości, którą staram się zrozumieć. Jak się domyślam, Twoje twierdzenie wynika z tego, że na dużych odległościach (a takie będą przy światłach drogowych), każda różnica ustawienia ma znaczenie.(?) Zatem jak sobie poradzić ze sprawdzeniem kontrolerów, aby nie "pchać" się w bezsensowne wysokie koszta? Czy da się ustawić lampy na "0" (czyli do pozycji, na którą są aktualnie skalibrowane za pomocą przyrządu, który używają w Stacji Kontroli? Inaczej mówiąc zamiast kodować, aby skalibrować aktualna pozycję świateł, ustawić je tak, aby świeciły tam gdzie trzeba? PS Konsultowałem się z mechanikiem, który jest też nauczycielem w Szkole samochodowej. Twierdzi, że ustawienie na wcześniejszych pozycjach jest możliwe. (Rozumiem, jednocześnie Twoją radykalną odpowiedź, tak myślę)
-
Lampy są obecnie skonfigurowane, tzn. że w sterownikach są ustawione wg obecnej pozycji. Ja wyjmę je i zakładam, że wstawię z powrotem w te same pozycje. Nie będę zamieniał lamp (bo to by nic nie dało), ale zamienię kontrolery na lampach. Zresztą lampy na koniec wrócą, na koniec w te same pozycje, z tymi samymi kontrolerami. Więc jeśli je wstawię w te same geometryczne miejsca, to co by się miało w nich zmienić (były skalibrowane dla tych pozycji, więc dalej będą). Czy coś pomyliłem?
-
To ja rozumię. Ale, po konsultacji z mechanikiem, jeśli nie zmienię pozycji radarów i lamp wg. ramy samochodu - to nic nie powinno się zmienić.
-
Czy to wynika z tego, że po "ruszeniu" świateł i ponownym montaży mogą być "osadzone" w nieco innym miejscu? (To by miało sens) Bo jak rozumiem, nie jest problemem przepięcie kontrolera.
-
Pytanie, czy jeśli się nie rusza śrub regulacyjnych dla "Master LED" - to czy przpięcie kontrolera i tak powoduje rozkalibrowanie reflektora? (dlaczego). Rozumiem, że jeśli reflektor się sam nie skalibruje po włączeniu - to podobnie nie powinien się sam rozkalibrować, np: gdy się go włączy z wymontowanym zderzakiem (tam są chyba radary, etc). Jak by to się miało stać? Podsumowując: czy i jak zamiana kontrolerów może wpłynąć na kalibrację? Jak mogę sprawdzić "po zamianie", czy reflektory są nadal dobrze skalibrowane?