Skocz do zawartości

strzelcowy_a4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O strzelcowy_a4

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, oryginalnie w moim a4b7 było radio concert (takie jak na zdjęciu) i poprzedni właściciel wrzucił rnse, nie mam nawigacji przy czym na tym mi akurat nie zależy, jest założony jakiś aux ale są dwie kwestie, coś przestaje stykać i czasem działa czasem nie, żeby odpalić źródło aux to muszę wejść w cd. Chciałbym podpiąć moduł bt (najlepiej taki żebym mógł przełączać piosenki na multifunkcji jeśli jest taka opcja) i szczerze mówiąc kompletnie nie znam się na grzebaniu w kablach i nie ufam sobie na tyle, żeby poprzepinać i podorabiać jakieś przewody. Czy jest ktoś w okolicy Katowic kto założyłby mi jakiś moduł bt, zakodował i dorobił wszystkie połączenia jak trzeba? concert.pdf
  2. Siemka, też się podepnę skoro temat już założony. Vin: WAUZZZ8E97A224161 Będę wdzięczny za podanie kodu lakieru, pozdro
  3. A coś trochę bardziej cichego? Autko to daily i słyszałem że te 255 są całkiem głośne
  4. Cześć, trochę odgrzeję temat. Pacjent to A4 B7 Avant 1.8t Quattro, jaką pompę (planowana moc 260/70) mógłbym założyć żeby nie przerabiać koszyka itp? Ewentualnie czy ori (lub zamiennik wysokiej jakości) na spokojnie obrabia te moce i mógłbym po prostu wsadzić nową pompę tak żeby nie chodziła na granicach możliwości?
  5. Cześć, bardziej wydajna pompa (taka która przy 270km będzie miała zapas) która podchodziłaby p&p do b7 quattro 1.8t? Ewentualnie jak ogarnąć Bosch 044 czy jakąś inną żeby pasowała, bo naczytałem się że są inne średnice itd?
  6. strzelcowy_a4

    Zła mapa?

    Nie mam zgranych bo robiliśmy to na komputerze znajomego i nie chciało nam się przesyłać więc nawet nie zapisywał, problemy się okazały tylko z dawką paliwa, poza tym wszystko wyglądało ok. Jeżeli chodzi o mape to nie robiłem jej ja, gdybym umiał to pierwsze co bym zrobił to logi i korekty, była robiona zanim dostałem samochód i gdy turbo nie trzymało ciśnienia, teraz jak wszystko chodzi jak powinno to mapa zostaje do porządnej poprawki + sonda pewnie pogorszyła sprawę przez niesprawny odczyt
  7. strzelcowy_a4

    Zła mapa?

    Update następujący. Z błędów wyskoczyła 1 sonda, poza tym zero, z logów całkiem jasno wynika że na niskich obrotach jest nadlane paliwa, a na wysokich trochę je cofa (pewnie przez sonde) Wnioski: Mapa faktycznie jest zj***na Sonda lambda 1 (2 jest zaslepiona i zaprogramowana bo nie ma kata) Jak zrobię korektę mapy i zmienie sonde to dam znać czy wszystko odeszło.
  8. strzelcowy_a4

    Zła mapa?

    Cześć, napotykają mnie z moim bfb 2 problemy, gdy jest rozgrzany odpala i obroty spadają do ok. 400-500, jeśli odpali się go z gazem w podłodze i wejdzie do 3k to później już jest normalnie, poza tym na gazie i benzynie na wyższych obrotach pod obciążeniem wypada mi zapłon (świece ostatnio były zmieniane więc na 99% nie to). Problem z odpalaniem pojawia się z lpg i na benzynce, jeśli chodzi o to przerywanie/wypadanie zapłonu to na benzynie od drugiego biegu tak po 5,5 rpm jest uczucie jakby była tam odcina, z lpg dzieje się tak od trzeciego biegu i powyżej 6k. Nie miałem jeszcze okazji wpięcia pod vcds, więc nie wiem czy nie będzie to powodowane czujnikami, ale to sprawdzę raczej do końca tygodnia. Myślicie, że to może być źle zrobiona mapa? Z czujnikami zrobię update, może też uda mi się zrobić logi (chociaż jestem w tym zielony bo to moje pierwsze auto). Jakby ktoś miał inne pomysły lub miał kiedyś taki problem to dajcie znać.
  9. Te tarczę z BFB w czymś obijałeś czy po prostu nowa wsadzona?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...