
Jar Ko
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jar Ko

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Biała Podlaska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
No i jeszcze jedno po zciśnięciu powrotu zasilanie rośnie do 8 bar czyli pompa da radę a paliwo ucieka w listwie. Tylko że zawór regulacji ciśnienia paliwa ma na sobie oznaczenie 3 bary i chyba tyle powinien trzymać. W auto dacie jest opisane że w Sharanie ma być 3 bary a w układzie z podciśnieniem 2.5 bara. Założyłem jeszcze na próbę moją pompę i miała 0.5 bara mniej niż nowa ale ta nowa wyła to wymieniłem ją jeszcze na drugą używaną. Z tego co widzę to regulacja ciśnienia paliwa jest proporcjonalna do doładowania i może to chodzi że problemem jest wyregulowanie zaworu ciśnienia paliwa albo wtryski są nie wydajne.
-
Regulator nowy i nic, ale mierzyłem ciśnienie paliwa i pokazuje 2.5 bara na biegu jałowym. Wpięty trójnikiem przed samą listwą wtryskiwaczy.
-
Tak dokładnie ale regulator jest na listwie i to on pewnie ostatecznie reguluje ciśnieniem paliwa dla wtryskiwaczy. Mam o takim oznaczeniu. 0280160557
-
Poczytałem trochę i przypomniałem sobię że był podobny problem w audi winny był regulator paliwa w filtrze i tam proponowali żeby montować Ori i jak był problem to objawiało się też głośniejszą pracą pompy. W sumie ten regulator steruje ciśnieniem na listwie jak zbija za nisko to może faktycznie jego wina.
-
Tak kasowałem i u gazownika też i na początku chodzi dobrze ale po chwili wchodzi na ubogo. Chciałem coś lepszego ale na miejscu nie mieli, jutro zmierzę ciśnienie i zobaczę też na starej pompie która wydaje się że też już kiedyś była zmieniana. Co jeszcze warto sprawdzić? Postanowiliśmy drugi sterownik staga ale nic, jeszcze zastanawiam się czy to nie wina sondy lambda albo sterownika
-
Wstawiłem pompę Magneti Marelli i filtr paliwa i niestety jest dalej to samo a może i gorzej słychać też trochę wycie pompy bardzo cicho . U gazownika na wolnych obrotach wywala ubogą dawkę na benzynie i na gazie i nie da się tego wyregulować. Jutro pożyczę zegar i zmierzę ciśnienie paliwa. Co jeszcze sprawdzić warto bo już mnie szlak trafia. Mam a4 B7 z tym motorem zrobiła ponad 90 tyś i nic nie zaglądam tam a tu masakra, tyle rzeczy wymienionych i dalej to nie jeździ.
-
Dziękuję, jutro będę walczył.
-
Jakiej firmy wybrać pompę paliwa, czy w Sharanie AWC musi być Ori, czy jakieś zamienniki też dają radę? A czy regulator ciśnienia paliwa coś może mieć wspólnego? Też jest jeszcze orginalny.
-
A może od filtra paliwa bym zaczął bo szczerze nie wymieniłem jeszcze, ale czemu szarpie na gazie? Czy mapa gazu jest zrobiona tylko na podstawie mapy benzynowej?
-
Wstawiam logi Log #829813 LOG.TUNEZILLA.COM Log #829815 LOG.TUNEZILLA.COM Log #829816 LOG.TUNEZILLA.COM a te logi na lpg Log #829817 LOG.TUNEZILLA.COM
-
Które grupy zrobić to jutro wrzucę wieczorem? Jest taka opcja ale on montuję te instalacje już z 20 lat, mam też a4B7 1.8t tylko na Stag qbox i on to też montował i tam mam zrobione 90 tyś bez problemu. Po za tym Sharan gdy już się nagrzeje to na benzynie też czuć szarpanie-dławienie i moc jest mniejsza.
-
Jar Ko obserwuje zawartość Nowicjusz - wątek powitalny , Temperatura tarcz hamulcowych w A4 B8 i Błąd P1152 w VW Sharan 2004 1.8T
-
Cześć przede wszystkim temperatura jest zależna od tego czy katowałeś te hamulce czy nie, po za tym miejsce w którym robisz pomiar też jest istotne im bliżej tarczy tu gdzie klocki trą tym ciepłej. Jak masz pirometr to przejedź się normalnie autem bez żadnego świrowania około 15-20 km normalnie się zatrzymaj i zrób pomiar w połowie odsadzenia garnka tarczy powinno nie przekraczać 40 stopni. Jak coś więcej to pisz😉
-
Witam i proszę o pomoc, bardzo chętnie i ja pomogę specjalizuję się w serwisie układów hamulcowych😃. Mam Sharana 1.8t AWC + LPG stag wywala mi po rozgrzaniu p1152 17560 długoterminowa ubogą dawka paliwa. Czuć dławienie się i utratę mocy. Strach tak jeździć żeby mi w końcu gniazd niepowypalało. W aucie zrobiłem: Cała ekologia wywalona EGR zaślepiony, pompa Sai też, kat off druga sonda off. Nowe świece ngk i cewki beru Nowy maf Ori Nowy zawór ori i trójnik odmy Nowe okoł 2 miesiące DV Ori z literą P Szczelność dolotu ciśnieniem i dymem sprawdzone Szczelność odmy sprawdzona dymem Przewody od n75 szczelne Przewód podciśnienia od DV nowy Auto miało wirusa na około 180 km i na pierwszej dłuższej trasie zaczęła się problemy z ubogą dawką i od tej pory w koło z tym walczę wgrana jest seria mam też logi ale przy ich robieniu nie czuć bardzo spadku mocy. Gaz montował mi znajomy i ma problem z wyregulowanie go teraz bo twierdzi że mu podciśnienie skacze w kolektorze. Główny objaw to czek, wyższe spalanie zdecydowana utrata mocy, szarpanie dławienie się. Brak innych błędów
-
Witam👋