Skocz do zawartości

Petroholic

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Petroholic

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Petroholic

    B8 TrOOOOp

    Oczywiście że tak. Przy wymianie ucieknie ci olej z przewodów i chlodnicy, w skrzyni zostanie. Poziom oleju sprawdzasz na odpalonym silniku więc będzie brak tyle ile wynosi "objętość pasożytnicza" elementów z których uciekło... Zakładając, że przed wymiana poziom był 100%
  2. No właśnie mocno się zdziwilem bo liczyłem na jakieś błędy na systemach w stylu "niskie napięcie zasilania" albo "brak komunikacji z modułem" a tu nic... Profilaktycznie przepatrzę główne zasilania i masy wszędzie. I chyba trzeba będzie czekać na ponowne wystąpienie problemu i złapać usterkę na gorącym uczynku...
  3. Zdania są podzielone. Auto przez 99% czasu pokonuje krótkie odcinki po mieście podczas których DPF nie ma szans się wypalić. Na razie zgodnie z twoja ideologia naprawiam. Ale przyjdzie czas, ze bede mial dosc... EGR dalej siedzi na swoim miejscu i dziala. Poza tym to nie jest temat o ekologii... Jakieś pomysły w temacie?
  4. Nie. DPF jest po praniu ale trochę swiruje czujnik różnicy ciśnień DPFa... Muszę w końcu pozbyć się tej pseudoekologii. Aktualnie dostałem auto służbowe więc jest czas postawić Audi na kanał
  5. Muszę przyznać, że Allroad był genialnym pomysłem. W zeszłym tygodniu jechaliśmy na urlop do małej mariny na Mazurach po łódkę. Yanosik trochę ześwirowal i puścił nas "skrótem"... Ostatnie 2km dojazdu po glinianej polnej drodze po kilkudniowych obfitych opadach deszczu. Śliskie błoto plus kałuże. Prześwit auta i napęd dały radę i powiem szczerze to były najprzyjemniejsze 2km z całej trasy. Banan na ryju i bryka utaplana w błocie po szyby... Umyłem auto 2 dni przed wyjazdem i nie było mi szkoda roboty taka frajda z jazdy Mogę chyba śmiało zaryzykować twierdzenie, że bryka z normalnym prześwitem i napędem na ośkę nie dała by rady...
  6. Dziwny przypadek i w sumie nie bardzo wiadomo jak się zabrać za to... Wczoraj córka musiała pozałatwiać parę spraw i pojechała moim AllroadA4B8. Stąd niestety damski opis usterki i może nie zauważyła wszystkich objawów. Mianowicie auto odpaliło normalnie i po ujechaniu circa pół kilometra zginęło wspomaganie kierownicy i auto zgasło podczas jazdy. Dodatkowo zauważyła, że zgasły zegary i spadły wskazówki ale FIS się świecił normalnie. Po ponownym odpaleniu zegary świeciły ale auto szarpało przez chwilę podczas jazdy. Szarpanie po chwili ustało ale pojawił się problem znikającego wspomagania. Wspomaganie samo wracało bez gaszenia i znikało w losowych sytuacjach. Podczas całej podróży nic z kontrolek nie zaświeciło się na desce. Po załatwieniu spraw (postój ze 2h) auto odpaliło normalnie i płynnie wróciło do domu z działającym wspomaganiem. Pierwsze co zrobiłem jak wróciła to poleciałem z VCDSem do auta z nadzieją że coś znajdę, a tu zonk. Skan kompletnie czysty - żaden sterownik nie zarejestrował żadnych błędów poza tymi, z którymi muszę powalczyć, a były wcześniej. Zacisk 58 drzwi pasażera, przepływ przez DPF i czujnik jakości powietrza w kabinie. Według mnie do sprawdzenia w pierwszej kolejności - masa na silniku, połączenia na alternatorze i rozruszniku, akumulator i jego połączenia, bezpieczniki i połączenia główne modułów z bezpiecznikami. Może ktoś kiedyś miał podobny przypadek albo zna jakieś newralgiczne miejsca do sprawdzenia? Podejrzewam ewidentny problem z prądem biorąc pod uwagę, że leje trochę i wilgoć robi swoje...
  7. Mały upgrade wozidła. Wpadł bagażnik bazowy od Aguri. Szczerze to średnio jestem zadowolony. Wykonanie ujdzie ale zaczyna szumieć przy 90, a przy 130 jest już głośno... Zobaczymy jak będzie z boxem wyglądać i szumieć... Jesli ktoś czyta i wozi belki/boxa dajcie znać jak z komfortem u was...
  8. Ciężko powiedzieć bo to zależy od wielu czynników. Najbardziej chyba od ciężaru stopy ale tak 8.5-9 minimum...
  9. Czy Rzeszów to żyje trochę? Wybieram się na majówkę to jeśli coś macie w niedzielę to może bym wpadł pogadać... Sobota na Czarnej Łancuckiej będę kija moczył jak co roku w majówkę
  10. Myślałem, że komfort bardziej spadnie, a mam wrażenie, że letnie 255/40/19 jadą bardziej przyjemnie niż zimowe 245/45/18... No i index prędkości Y to w końcu nie będę się bał sprawdzić czy audi odcina na 250... Na zimie miałem 240 i jakoś tak niepewnie było sprawdzać dalej...
  11. Witamy letnie gumy... 8,5J19 ET23 i 255/40/19 na pokładzie. Felga z Q7 Wg mnie ładnie pasuje do Allroada. Niestety do małej poprawki. Felga nie siada na zacisk 356 i chwilowo musiałem zostawić dystans 15mm z przodu. Haczy ramieniem o śrubkę od blachy/sprezyny zacisku. Jutro kupię jakieś niskoprofilowe śruby m8 i zobaczymy czy wejdzie całkiem bez dystansu czy muszę dołożyć jakiś naleśnik pod spód... Na razie koło jest prawie na zero z nadkolem ale trochę przesadnie bo będzie rzygało syfem spod koła na drzwi masakrycznie... Tyl bez dystansu ideolo: Przód trochę wyje...
  12. No i się wyleczyłem z R8 ale zaraziłem czymś innym. Felgi kupione, opony też, krótkie śruby również bo ET idealne i dystanse idą precz Pochwale się jak poskładam do kupy. Zdradzę jedynie tajemnice, ze OLX łączy ludzi i fele kupione od forumowicza z Mazowieckiego
  13. Petroholic

    B8 TrOOOOp

    Mój błąd. Śruby Patrzyłem wcześniej szpilki do Iveco i mi się pomerdało. Już zakupione. Długość sprawdziłem tylko nie byłem pewny stożek czy kula... Fele i gumy też już są tylko zbraklo czasu na zrobienie. Przymiarki po weekendzie to się pochwale
  14. Petroholic

    B8 TrOOOOp

    Szybkie pytanie. Muszę kupić krótkie szpilki do b8 do Alu. Te będą odpowiednie? FEBI 09801
×
×
  • Dodaj nową pozycję...