Witam.
Problem z Audi a4 B5 1.8 z LPG. Od dłuższego czasu auto potrafiło zgasnąć podczas hamowania i wciskania sprzęgła. Zdarzał się także problem z odpalaniem na ciepłym silniku. W ciągu tygodnia zrobiłem około 3 tysięcy kilometrów, oprócz sporadycznych opisanych objawów auto jeździło naprawdę dobrze. Nagle spadł przewód wysokiego napięcia z cewki, a auto straciło moc. Do 3 tysięcy obrotów samochód się w miarę wkręca, potem jest szarpanie i ogromny problem osiągnąć prędkość powyżej 100 km/h. Wymienione przewody oraz świece. Po odpięciu kostki od przepływomierza powietrza moc wraca, na benzynie jest super, na LPG trochę szarpie. Wymieniony przepływomierz na zamiennik, jest jeszcze gorzej. Kupiona używka Bosch identyczna jak moja, i brak mocy jak był tak jest.
Błędy występują od sondy Lambda, ale nie od teraz tylko od 14 lat, brak katalizatora.
Żaden mechanik w okolicy nie chce za bardzo się podjąć naprawy.
Może ktoś by miał jakiś pomysł?
Jeżeli ktoś ma dobrego mechanika z okolic Pruszkowa proszę o kontakt.