Skocz do zawartości

S.MASSIVE

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O S.MASSIVE

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No do tego zakładu się już nie wybieram, bo teraz już widzę, że o S-Tronic nie mają pojęcia. Mam wrażenie, że auto działa dużo gorzej od tej wymiany. Filtry widziałem, były szare ale bez wyraźnych opiłków. Zamierzam sprawdzić auto jeszcze w innych serwisach. Będę dawał znać co ustalę, może komuś też pomogę. Jak macie jakieś pomysły to piszcie śmiało. BTW, czy możecie polecić jakiś godny zakład w okolicy Lublina?
  2. Przy mocnym przyspieszaniu na rozgrzanym silniku/skrzyni jest zdecydowanie lepiej, czuć minimalnie. Na zimnym przy bardziej dynamicznej jeździe czuć szarpnięcia. Na bardzo delikatnej praktycznie jest niewyczuwalne. Redukcje z 4/3 czuć praktycznie zawsze poza silnym hamowaniem.
  3. Diagnostykę robiłem przed zakupem i żadnych błędów nie było. Po zakupie mam wrażenie że szarpał tylko przy redukcji z 4/3 i z 3/2. Dodam jeszcze, że po rozgrzaniu samochód chodzi dużo płynniej i szarpnięcia są mniej odczuwalne. Olej przy wymianie zalali Ravenol, wymiana dynamiczna (wiem że wystarczy statyczna, ale tak mi zrobili).
  4. Witam. Od końca czerwca posiadam A4B9 Avant z 2016r. Przebieg ok. 215k. Auto lekko szarpie przy zmianie niższych biegów 1-4, zwlaszacza na redukcji z 4/3. Przy bardzo delikatnej jeździe nie szarpie praktycznie wcale przy przyspieszaniu, tylko przy redukcji. Z kolei przy bardzo silnym hamowaniu szarpnięcia nie czuć prawie wcale. Olej w skrzyni + trzy filtry wymienione w lipcu i zrobiona adaptacja, ale jak dla mnie po tym zabiegu się pogorszyło. Olej był ponoć czysty, bez opiłków. Serwis twierdzi, że sama skrzynia jest OK, tylko jest duży luz na prawej półosi przy wejściu do skrzyni. Sugerują też wymianę poduszek pod silnikiem. Nie chce wymieniać wszystkiego po kolei „na pałę” bo koszty są spore. Czy wymiana tych elementów może pomóc? Czy problem raczej leży w skrzyni. Prosze o pomoc, bo przyjemności z jazdy brak i tylko stres, że zakup nieudany… Forumowicze, HELP!
  5. Cześć Wszystkim! W czerwcu stałem się posiadaczem A4 B9, oby posłużyło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...