Skocz do zawartości

Delva

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Delva

Informacje

  • Imię
    Vlad
  • Miasto
    Słubice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po takim dlugim czasie moge zamknac temat. Okazało sie ze nikt nie zwrocil uwagi na walek rozrzadu który miał być nowy. Jest wytarty na kocowkach. Po założeniu nowego od firmy Ina jest super. Jeden i drugi walek z wersja dpf ale stary nie wypalał stąd wszystkie kłopoty. Firma co regenerowala silnik leci w uja jak większość. Sumarnie wymieniłem po nich wszystko na nowo od pierścieni do walka rozrzadu. Mam nadzieję że nikt nie trafi na taką mine.
  2. Nie rozumiem o jakim dodatkowym wtrysku piszesz. W dpf masz 4 czujniki czy tam 3. A właśnie słyszałem ze takie objawy jak ja mam moze byc przez to ze wałek jest z wersji "bez dpd" nie dlatego tyle problemów
  3. Chciałabym zapytać o jedną rzecz. Jak ja mam DPF a wałek z wersji "bez dpf" to właśnie moze byc problem z dużym spalaniem, problem z wypalaniem dpf , przyszpieszeniem i kopceniem?
  4. Było czyszczone wszystko
  5. Już 3 turbina ma luz po parę tys km . Tym razem kupiłem tuningowa na 200 km I oryginalna odma puściła od góry. Także teraz wymieniałem po raz kolejny turbo I odme znów na nowa oryginalną po gwarancji. Dopiero zrobilem 100 km ale chyba jest lepiej ponieważ auto na jalowym puszcza mini chmurkę przy 4.5 k obrotów, turbo suche ale ten dpf znów sie zaświecił tym razem zgasl sam i to nawet nie trzeba było wyjeżdżać na autostradę. Także wymieniałem wężyki podciśnienia i w sobotę sprawdzę ile wydaje pompa vacum (Dopiero zamówiłem urządzenie do smierzenia). Są poprawki ale wciąż nie to co ma być
  6. Za pierwszym razem zrobiłem jak wymieniałem na nowy silnik I wiele innych rzeczy. Następnie po przyjechaniu moze 1 tys km auto zaczęło kopcić na postoju . Wina była odma ale mechanik stwierdził że wtryski. Dlatego za drugim razem wymieniłem wtryski a odme dopiero po niestety. Teraz jeżdżę co raz dłużej z tym kopceniem podczas przyszpieszenia i mogę powiedzieć ze kopci zawsze bardzo mocno jak daje wsteczny i o drobinę gaz albo jak ruszam pod dużą górkę. Cały czas obstawiam turbo
  7. Odma była nie sprawna i zrobiliśmy najpierw wtryski drugi raz a później już odme
  8. Problem daje o sobie znać co raz bardziej. Teraz przy każdym przyszpieszeniu z tyłu jest jasny dym. Tylko podczas spokojnej jazdy autostradą nic nie widać. Obstawiam na turbo bo wtryski już drugi raz robiłem. Przypomnę ze odma nowa oryginalna. Dzięki za każdą podpowiedź
  9. Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu
  10. Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę. Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym... Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem. Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok
  11. Witam. W swojej B7 wymieniałem silnik następnie robiłem różne rzeczy jak wymiana wężyków i td. Po jakimś czasie pojawił się problem z dymieniem. Najpierw strasznie kopcilo na postoju że nie było nic widać w wstecznym lusterku. Wymieniłem pompowtryskiwaczy po regeneracji po czym problem częściowo został rozwiązany. Zostal tylko czarno-szary dym przy gwałtownym przyszpieszeniu ale też tylko po tym jak auto przejedzie 5-10 km po mieście. Zacząłem wymieniać po kolei czujniki map, różnicy cisnien spalin, pokrywa zaworów (nowy oryginal),sprawdziłem dolot,vacum też sprawdzony,turbina po regeneracji, n75 nowy następnie zamieniłem wtryski znów na nowe od Boscha. Doszedłem do momentu gdzie auto wyrzuca szary dym podczas tylko buta w podłodze i to nie zawsze ( musi być odstęp parę minut żeby znów on się pojawil). Jest szansa że po ostatniej wymiany czujnika różnicy spalin dpf się czysci od syfu?? I jak rozwiązać ten problem . Dziękuję za każdą odpowiedź
  12. Tą kostkę nie wiem gdzie podlaczyc. Bo miejsce na na pomarańczowa miałem
  13. Sterownik mogę podmienić i zakodowac to problem. Chodzi mi o to co mam zrobić z tą drugą kostka. Z tego co patrzyłem to ona ma tylko 2 kable od czujnika. A oryginalnie nie mam takiej kostki w nogach ( ciemna ). Dziękuję za każdą próbę pomocy
  14. witam. posiadam zwykle lusterko bez czujnika deszczu i swiatel auto. zakupilem lusterko , wiazke, czujnik. moje pytanie brzmi czy tego wystarczy czy i tak trzeba cos przerobic bo widze ze ta nowa wiazka posiada dwie kostki jasna i ciemna a moja stara istalacja tylko jasna. wiadomo ze te dwa kabelki ktore ida do tej ciemnej kostki musze podlaczyc. na forumach widzialem rozne schematy ale chcialem pojsc na latwizne. bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
  15. Witam każdego. Jestem swieżo po wymianie zwykłych lamp na Bixenon skrętny b B7. Po adaptacji wyskoczył mi błąd widoczny na zdjęciu. Pod czas usuwania lampy się ruszają jak na filmiku i błąd powraca . Miał ktoś taka sytuację? 20241205_170827.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...