Skocz do zawartości

Delva

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Delva

Informacje

  • Imię
    Vlad
  • Miasto
    Słubice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu
  2. Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę. Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym... Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem. Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok
  3. Witam. W swojej B7 wymieniałem silnik następnie robiłem różne rzeczy jak wymiana wężyków i td. Po jakimś czasie pojawił się problem z dymieniem. Najpierw strasznie kopcilo na postoju że nie było nic widać w wstecznym lusterku. Wymieniłem pompowtryskiwaczy po regeneracji po czym problem częściowo został rozwiązany. Zostal tylko czarno-szary dym przy gwałtownym przyszpieszeniu ale też tylko po tym jak auto przejedzie 5-10 km po mieście. Zacząłem wymieniać po kolei czujniki map, różnicy cisnien spalin, pokrywa zaworów (nowy oryginal),sprawdziłem dolot,vacum też sprawdzony,turbina po regeneracji, n75 nowy następnie zamieniłem wtryski znów na nowe od Boscha. Doszedłem do momentu gdzie auto wyrzuca szary dym podczas tylko buta w podłodze i to nie zawsze ( musi być odstęp parę minut żeby znów on się pojawil). Jest szansa że po ostatniej wymiany czujnika różnicy spalin dpf się czysci od syfu?? I jak rozwiązać ten problem . Dziękuję za każdą odpowiedź
  4. Tą kostkę nie wiem gdzie podlaczyc. Bo miejsce na na pomarańczowa miałem
  5. Sterownik mogę podmienić i zakodowac to problem. Chodzi mi o to co mam zrobić z tą drugą kostka. Z tego co patrzyłem to ona ma tylko 2 kable od czujnika. A oryginalnie nie mam takiej kostki w nogach ( ciemna ). Dziękuję za każdą próbę pomocy
  6. witam. posiadam zwykle lusterko bez czujnika deszczu i swiatel auto. zakupilem lusterko , wiazke, czujnik. moje pytanie brzmi czy tego wystarczy czy i tak trzeba cos przerobic bo widze ze ta nowa wiazka posiada dwie kostki jasna i ciemna a moja stara istalacja tylko jasna. wiadomo ze te dwa kabelki ktore ida do tej ciemnej kostki musze podlaczyc. na forumach widzialem rozne schematy ale chcialem pojsc na latwizne. bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
  7. Witam każdego. Jestem swieżo po wymianie zwykłych lamp na Bixenon skrętny b B7. Po adaptacji wyskoczył mi błąd widoczny na zdjęciu. Pod czas usuwania lampy się ruszają jak na filmiku i błąd powraca . Miał ktoś taka sytuację? 20241205_170827.mp4
  8. Nie pozwala mi nic zmienić pomimo że mam upoważnienie w dodatek dziś podmieniałem sterownik od A8 i było w sumie to samo tylko nie wykazywało błąd czujnikow przod i tył. Instalacje również sprawdziłem i niby wszystko ok. Napisałem do sprzedawcy wiązki i będziemy myśleć dalej
  9. To jest normalne że sterownik zakodowany dla a3 8p i nie posiada żadnych więcej wartości?
  10. drzwi kierowcy rozebrane. radio nie oryginalne takze na to prosze nie zwracac uwage Log-WAUZZZ8E77A194724-336790km.txt
  11. Ponodz źle podpinałem kabel nr 1 który idzie do skrzynki bezpieczników. Po naprawie błędu nic nie dało. Wyrownanie nie możliwe i czul. Błąd czujnikow wciąż ale jak w 55 -04 grupa 1 wciskam non stop start( idz) to w końcu pisze to " położenie regulac wyuczone B/D B/D) . Błędy wciąż sa
  12. Sprawdzę instalacje ponownie w sobotę i odpisze. Sorry faktycznie H7??
  13. Witam. Postanowiłem wymienić lampy na Bixenon skrętny. Zostały zamontowane - lampy ( po regeneracji) - wiazka od lamp - wiazka od sterownika lamp ( ten pod schowkiem) - sterownik - czujniki i wiązki Wszystko zostalo zamontowane i zakodowalem myślę że też ok ALE nie mogę je wyregulować. Wszystko jest podpięte, licznik i sterownik pokazują ciągle te same błędy ( poziomowanie i adaptacja) Dodam że sterownik wymieniałem trzy razy i wkoncu został STEROWNIK SWIATEL 4F0910357F AUDI A4 B7 Kiedy wchodzę w 55 dalej adaptacja to pisze ze JEST NIE MOZLIWE Niby brak kontaktu z przednim i tylnim czujnikiem , magistrala danych, błąd wyrównania i adaptacji
  14. wymienilem ostatnio 2 turbiny i to samo. w koncu kupilem na allegro za 800 zl i jest spokoj. jednoczesnie zamontowany zostal separator oleju *wlasniie wa=szystko dzis* i jak na razie bialego nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...