Skocz do zawartości

teka2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Plymouth

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szukałem i nigdzie nie znalazłem. Masz może jakiś nr części albo nazwę ?
  2. Ja miałem podobny problem po zakupie swojej, i też było strasznie zabite to kolanko, po wyczyszczeniu z rdzy i osadu później niestety płyn wyciekał z niego. Póki co to dałem mały oring na trzpień i jak na razie bez wycieków. Bo chyba tego kolanka nie można nowego dostać.
  3. No właśnie ostatnio wszystkie kody rozkodowałem i nie znalazłem informacji
  4. Wydaje mi się że mam 12 litrów.
  5. To co ile dolewać ? Bo gdzieś wyczytałem że może nie wykryć dolania AdBlue ?
  6. Witam. I mnie dopadła usterka z adblue. Wczoraj wyskoczył check engine, szybko zeskanowałem pod pracą i usunąłem błędy P20E800 ciśnienie za niskie oraz P20FE00 jednostka dozowania - nieprawidłowe dziłanie, check engine znikł. Dzisiaj podpiąłem vcdsa i są 2 błędy p20E8. Nie długo będę musiał dolać adblue bo póki co nie mam informacji o dolaniu, jedynie wskaźnik pokazuję że 2000 mil zasięgu. Jednak jak sprawdziłem w blokach pomiarowych aktywacja pompy jest 0% a ciśnienie około 0 hPa. Sterownik uszczelniałem w połowie sierpnia, membrana już była uszkodzona. I teraz nie wiem czy po prostu przez niski stan adblue wyłapał błąd, czy sterownik siada czy pompa. Ma ktoś jakiś pomysł ? W załączniku pełny skan. adblue.txt
  7. No ja mam ten mniejszy kwadratowy wyświetlacz, nie zachodzi na obrotomierz i prędkościomierz.
  8. A czy na tym starszym mniejszym wyświetlaczu po wymianie przycisków też będzie działać laptimer ?
  9. Witam. Posiadam wersję z kierownicą po prawej stronie. Zamówiłem gotowy przewód z Ali ale kostka do przycisku autohold jest w odbiciu lustrzanym( do Europy jest ok ale UK wychodzi na to że jest odbicie lustrzane). Czy wg numeracji jak podepne pin nr 1 z kostki z Ali do kostki która pasuje do przycisku z nr 1 itd będzie to działać ? Czy piny też są odwrotnie ? Bo wg nr na kostkach jest tak: Przycisk - pin 1 ma po prawej na dole Kostka niebieska pin nr 1 ma po lewej na dole, Kostka z Ali pin 1 po lewej na dole. Chodzi tylko o te plastiki z boku kostki jako zabezpieczenie.
  10. To chyba zostaje mi dorobienie nowego kluczyka a ten chyba z ciekawości rozbiorę i zobaczę co może w nim być nie tak. Albo ewentualnie zapas baterii w schowku 😁
  11. Witam. Mam problem z rozładowującą się baterią w jednym z kluczyków/pilotów. Wymieniałem już na 3 różne firmy i ciągle bateria jest rozładowana po +- 2 tygodniach. Jak kupowałem auto to sprzedający wspominał mi że też miał ten problem. Myślałem że po prostu kupował jakieś stare baterie. Ale niestety problem nadal występuje. Z tego co zauważyłem to przyciski działają normalnie i nie są "ciągle wciśnięte". Kluczyk jest cały czas w domu. Nie posiadam bezkluczykowego otwierania samochodu. Ktoś spotkał się z takim problemem ? Uszkodzony kluczyk ?
  12. Witam. Czy ktoś jest w stanie pomóc ze znalezieniem nr albo wtyczką która pasuje do wersji z kierownicą po prawej stronie? W zestawie od majfrenda nie pasuje, wychodzi na to że i wtyczka i przycisk jest odwrócony. Nr dla wersji europejskiej to 8W0 971 636B. Jeśli nie to będę drutował tą wtyczkę, ale jakoś wolę gotową.
  13. Jak by ktoś potrzebował w UK mam 10 naklejek tych z 1 posta.
  14. Witam. Jako że miałem problem z błędem p2002, wymieniłem chłodnicę EGR razem z przepustnicą. Czy przepustnica potrzebuje adaptacji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...