Skocz do zawartości

qchi5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O qchi5

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Gdzieś daleko

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

126 wyświetleń profilu
  1. Porównywałem 1 i 2 napinacz. Numer 2 jest 0.5cm bardziej „wysunięty” czyli mocniej będzie napinał łańcuch, nawet jak schowa się cały.
  2. Widziałem na YT różne wymiany rozrządów w 3.0tfsi i niektórzy montują jakiś inny wizualnie napinacz (strona kierowcy). Nr 1 taki według vin jest, a nr2 ludzie montują zamiennie i mówią że to jakiś poprawiony, ktoś coś wie na ten temat?
  3. Nie da się, trzeba blokować wałek (2sruby napinacza są pod kołami).
  4. Update: Oba bledy 0068 i 0235 ciągle powracają, dziwne. Olewam sprawę.
  5. Witam serdecznie, czy będę w stanie wymienić same napinacze górne bez konieczności blokowania wałków?
  6. doinformowałem się i każdy zaleca nawet montaż tych zaworków jeśli ich nie mamy przy okazji wymiany odmy.
  7. Witam, mam pytanie, w przedlifcie S4 B8 pod odma są 2 „zaślepki” czy takie zaworki, które trzymają ciśnienie oleju na wałkach?
  8. Update: jeździłem tydzień z palącym się checkiem i sam z siebie zgasł i do tej pory nie zapalił się, dziwna intrygująca sytuacja:D
  9. Tylko, że u mnie nie ma żadnego spadku mocy ani nic, po prostu zapala się check i tyle, ciągnie dobrze, olałbym to ale drażni ta kontrolka
  10. Witam, mam s4 b8 przedlift i nie wiem co robić, czasem jest ok a czasem zapala się check, po diagnostyce wyszły błędy P307A, P0235, P0068. O co chodzi? Myślałem że to czujnik ciśnienia robi, wymieniłem i chwilę było ok a teraz znowu to samo. Jakaś nieszczelność czy co? co ewentualnie posprawdzać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...