Skocz do zawartości

Kacpzyl17

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kacpzyl17

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, czy sanki przednie od 1ba/1bv nadają się ewentualnie do 1be A4 B6 FWD? Chciałbym wymienić swoje ze względu na to, że są pordzewiałe tylko nie mam pewności czy te które znalazłem są od 1ba czy 1be bo numerów nie ma. Tuleje są takie same w obu zawieszeniach ? Jak z ich trwałością ? Wymieniać profilaktycznie czy zostawić ?
  2. Odpowietrzanie standardowe nic nie pomagało, dałem do gościa aby to ogarnął. Pompa ABS była zapowietrzona, teraz jest super.
  3. Spróbuję po twojemu, specjalnie trochę pojeździłem, może znowu powietrze pójdzie.
  4. Jesteś pewien żeby odpowietrzać od najdalszego koła ? Przypadkiem tak się nie robiło gdy nie było abs'u ?
  5. Pilnowałem, ale podczas wymiany zacisków nie. Mam jechać dalej próbować odpowietrzać bo trochę już pojeździłem. Czy lepiej dać komuś kto maszyną odpowietrzy ?
  6. To muszę komuś samochód podstawić, może być tak, że pompa jest zapowietrzona ?
  7. Jeden pompował hamulcem a ja odkręcałem odpowietrznik w zacisku (LP, PP, LT, PT) i spuszczałem płyn z powietrzem.
  8. Witam, zrobiłem upgrade hamulców w B6 z 312/255 na 320/288 lecz problem jest z pedałem hamulca. Pomimo odpowietrzania 7 razy pedał nadal jest miękkawy, hamuje nawet ok. Przed wymianą był twardy. W czym może być problem ? Z zacisków powietrze nie idzie, lecz może pompa ABS się zapowietrzyła bo uciekł mi prawie cały płyn przez nieuwagę.
  9. Mam ten sam problem, wypalił mi się styk od kierunku, tyle że w xenonie.
  10. Powodem był niedokręcony akumulator, polecam sprawdzić.
  11. No ale tam jest olej a nie płyn, przy okazji robienia turbo wpadł nowy przewód więc i też podkładki
  12. Tak, dokładnie w tym miejscu gdzie jest przykręcony wąż chłodzący po lewej stronie mam zapocony silnik. Idealnie zrobione zdjęcie, o to mi chodziło
  13. Jutro postaram się zrobić bo nie ma mnie już w garażu a to tylko od spodu widać
  14. Minęło trochę czasu, zapocenie występuje nadal... Dziś dokładnie zobaczyłem i jest ono obok gruszki od turbo, obok przewodu chłodzącego turbo takie jakby "U". Z pokrywy zaworów na 100% nie, sucho jak pieprz. Nie mam pojęcia skąd tam ten olej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...