Skocz do zawartości

MilekB

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MilekB

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A8 D4
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    4.2TDI V8
  • Kod silnika
    CDSB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobra, dzięki za rozbudowanie wiedzy o budowę dpf'ow. Będę niedługo miał do nich dostęp to sobie napewno rozetnę po spawach i spróbuję zweryfikować ich stan naocznie. Zakładając że faktycznie dpf jest do wymiany. Jaką opcje byście polecali? - kupno Audi OE za 10tys sztuka. - kupno używanego po myciu - boję się że może być tak samo jak z moim - wymiana samego wkładu dpf - słyszałem że są firmy które takie rzeczy robią. Słyszeliście może o czymś takim? Macie może jakieś prywatne opinie? Czy jest coś może, co mozna sknocić tak jak w przypadku mycia dpf? Wszystkie uwagi mile widziane, bo przyznam się szczerze, że jak miałbym wydać 10tys na jeden DPF to chyba w ogóle zrezygnuję i pogodze sie ze jedna strona dymi
  2. Hmm a wartości z wykresów też wskazują na uszkodzony mechanicznie dpf? Czy trudno powiedzieć? Chodzi mi czy dane na wykresie są dziwnie niskie dla tego jednego bank'a?
  3. Hej wszystkim, Od pewnego czasu próbuję zdiagnozować problem z okopconą prawą rurą wydechową (strona pasażera), która zgodnie ze schematami AUDI prowadzi do banku 2 (strona kierowcy). Po przejechaniu zaledwie 300 km rura jest prawie czarna, podczas gdy lewa rura pozostaje prawie nietknięta. Dodatkowo, podczas przygazowania na postoju, z prawej strony wydechu czasem pojawia się czarny dymek. W trakcie diagnostyki sprawdziłem dynamiczne logi filtrów DPF i zauważyłem anomalię – różnica ciśnienia między DPF w banku 2 a banku 1 jest w wielu miejscach ponad dwukrotnie większa. Czy taka różnica w ciśnieniu jest powodem do niepokoju? Dodatkowe informację: Auto 12tys km temu w ramach generalnego remontu osprzętu silnika miało myte oba DPFy (oraz regenerację turbosprężarek, alternatora, rozrusznika, wymianę rozrządu, pompy vacumm, dodatkowo sprawdzane wtryskiwacze na maszynie probierczej, czyszczone kolektory). Nie wiem jak było z różnicą ciśnień DPFów, ale zarówno przed remontem jak i po nim okopcenie prawej rury się nie zmieniło. Wykres (tuż przed regeneracją serwisową DPFów VCDSem): Ostatnia regeneracja była wykonana 1100km. Log #869596 LOG.TUNEZILLA.COM Wykres (po regeneracji serwisowej DPFów VCDSem): Log #869880 LOG.TUNEZILLA.COM Serdecznie proszę o pomoc, w końcu chciałbym się zacząć poruszać dostojnie jak na ten samochód przystało
  4. Hej wszystkim! ; )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...