Skocz do zawartości

polrob

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polrob

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A5 FU
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2025
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DWZB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Auto odebrane 2 dni temu i na razie jest ok. Zobaczymy czy udało się na stałe serwisowi usunąć problem. Podobno był jakiś problemy z wiązkami elektrycznymi w aucie - występował spadek napięcia w instalacji. Jeśli to się potwierdzi to fabryka się nie popisała. Serwis po przeprowadzonej naprawie nie mógł już wywołać tej awarii a dosyć sporo jeździli autem. Ja na razie też nie miałem żadnego komunikatu. Jeszcze tylko aktualizacja oprogramowania w Q4 2025r, która ma usunąć jakieś błędy w systemie elektronicznym i powinno być ok. Mam nadzieje że temat się w końcu zakończy i będę mógł cieszyć się autem.
  2. Temat się nie skończył i auto już 4 raz stoi w serwisie a teraz trwa to półtorej tygodnia i nic nadal nie wiadomo. Sypie różnorodnymi błędami na desce a ostatnio nawet straciło wsteczny a później opcje P skrzyni. Na razie nic więcej nie wiem i napisze coś więcej jak temat się rozstrzygnie. Ale moja cierpliwość się już skończyła.
  3. Dzięki Co do hamulców to A5 B10 204km m tarcze 323/300, diesel 204KM ma 338/330, natomiast z kart katalogowych wynika że std hamulce w A4 40tfsi to 318/300 także nie widać żeby B10 miał mniejsze tarcze od B9.
  4. Na tych 20 wygląda bardziej rasowo. Życzę szerokiej drogi, Ja zaczynam urlop za tydzień ale nie wiem czy będę miał swoje auto, bo wczoraj laweta odwiozła go do serwisu. Tydzień temu stał 3 dni a teraz nawet nie wiadomo kiedy będzie do odbioru. Elektronika w tym aucie psuje cała przyjemność z posiadania tego auta.
  5. Dzięki, widzę ze te same oprogramowanie co w moim.
  6. Gratulacje i w końcu inny kolor niż Daytona. Oby się dobrze sprawował bo ja na razie mam problemy z elektroniką i czekam na aktualizacje oprogramowania. Jaką wersję oprogramowania ma twoje auto?
  7. Gratuluje auta. Widzę że same Daytony na forum na razie. Daj znać czy masz jakie problemy z elektroniką bo ja również odebrałem w lutym i na razie jest to najsłabszy punkt tego auta. U mnie w zwieszeniu cisza. Co do skrzyni to już trochę ją wyczułem i nawet w std ustawieniu nauczyłem się jak ją przegonić. No spalanie nie należy do najniższych. W Elblągu sporo krótkich odcinków średnie z baku mam ok 13. Już nie będę pisał ile wychodzi z krótkiego odcinka jak wracam z pracy:)
  8. Część Masz jakiś namiar na tą dojazdówkę?
  9. czyli widać ogólnie że przód to raczej to samo może delikatna różnica jest z tyłu. Ale ze zdjęć twój siedzi nisko. Mam wrażenie że mój siedzi wyżej. Może to jest kwestia felgi.
  10. Po 30 dniach samo wróciło. W audi nie widzieli tej transakcji wogóle
  11. Dokonałem pomiarów dzisiaj w garażu i mi wychodzi od posadzki do błotnika tył 71,6cm, od osi koła do błotnika 39cm. Przód 70,2cm i 37,6cm. Te pomiary od osi mogą mieć delikatne przekłamanie bo ciężko było zmierzyć dokładnie do osi koła. Koło 19; zawieszanie sportowe.
  12. Warto sprawdzić jak teraz bonusują bo 204KM są w edycji buissen edition a 150KM nie. Także cena może się zbliżyć. Ja wziąłem 204KM benz w jednej ośce, może będę zwałował że nie quattro ale na razie wystarcza.. Dobra nie zaśmiecajmy koledze wątku. Jak coś to pisz na priv
  13. Cenne informacje, bo często w wypowiedziach na necie pada że jakość coraz gorsza i w B9 było lepiej. Warto jednak posłuchać kogoś kto ma praktyczne porównanie. A jeśli chodzi o silnik to tylko na plus że robi podobne wrażenie jak w B9, bo auto jest ok 200kg cięższe i myślałem że odczuwalnie będzie słabsze.,
  14. Ja mam auto z sportowym zawieszeniem bez regulacji ale mam felgi 19. Jutro mogę zmierzyć ile jest cm pomiędzy błotnikiem a podłogą. Można też zmierzyć od błotnika do środka piasty co powinno zniwelować wpływ wielkości felgi. Faktycznie na zdjęciach twój wygląda jakby niżej siedział. Ale to może wynikać z zmiany koła z 20 na 19"
  15. Modyfikowałeś jakoś zawieszenie w swoim aucie bo według konfiguratora zarówno zawieszenie sportowe jak i Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów mają obniżenie w stosunku do zwykłego o -20mm. Cytat z konfiguratora Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów obejmuje następujące elementy: • obniżenie o 20 mm (w porównaniu z Audi A5 Avant z zawieszeniem standardowym) • adaptacyjne amortyzatory i sprężyny śrubowe w przedniej i tylnej osi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...