
polrob
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O polrob

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A5 FU
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2025
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DWZB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nieudane transakcje podczas zakupu dodatkowych usług Audi Functions Store w Audi A5 FU
polrob odpowiedział(a) na polrob temat w Audi A5 FU
Po 30 dniach samo wróciło. W audi nie widzieli tej transakcji wogóle -
Dokonałem pomiarów dzisiaj w garażu i mi wychodzi od posadzki do błotnika tył 71,6cm, od osi koła do błotnika 39cm. Przód 70,2cm i 37,6cm. Te pomiary od osi mogą mieć delikatne przekłamanie bo ciężko było zmierzyć dokładnie do osi koła. Koło 19; zawieszanie sportowe.
-
Warto sprawdzić jak teraz bonusują bo 204KM są w edycji buissen edition a 150KM nie. Także cena może się zbliżyć. Ja wziąłem 204KM benz w jednej ośce, może będę zwałował że nie quattro ale na razie wystarcza.. Dobra nie zaśmiecajmy koledze wątku. Jak coś to pisz na priv
-
Cenne informacje, bo często w wypowiedziach na necie pada że jakość coraz gorsza i w B9 było lepiej. Warto jednak posłuchać kogoś kto ma praktyczne porównanie. A jeśli chodzi o silnik to tylko na plus że robi podobne wrażenie jak w B9, bo auto jest ok 200kg cięższe i myślałem że odczuwalnie będzie słabsze.,
-
Ja mam auto z sportowym zawieszeniem bez regulacji ale mam felgi 19. Jutro mogę zmierzyć ile jest cm pomiędzy błotnikiem a podłogą. Można też zmierzyć od błotnika do środka piasty co powinno zniwelować wpływ wielkości felgi. Faktycznie na zdjęciach twój wygląda jakby niżej siedział. Ale to może wynikać z zmiany koła z 20 na 19"
-
Modyfikowałeś jakoś zawieszenie w swoim aucie bo według konfiguratora zarówno zawieszenie sportowe jak i Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów mają obniżenie w stosunku do zwykłego o -20mm. Cytat z konfiguratora Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów obejmuje następujące elementy: • obniżenie o 20 mm (w porównaniu z Audi A5 Avant z zawieszeniem standardowym) • adaptacyjne amortyzatory i sprężyny śrubowe w przedniej i tylnej osi
-
Ja zostałbym zdecydowanie przy tych 20 któe masz na aucie (ogólnie nie jestem zwolennikiem czarnych felg). Ta 20 to chyba najładniejszy model felg w nowej A5.
-
Witam Czy dokonywał już ktoś zakupu usług za pomocą Audi Functions Store?. Ja rozszerzałem funkcje systemu audi. Jednak przy pierwszej transakcji podczas zakupu pakietu po zatwierdzeniu płatności nastąpił błąd systemu i usługa nie została zakupiona a nastąpiła blokada środków na karcie. Druga transakcja doszła do skutku ale od prawie miesiąca ta pierwsza wisi jako blokada środków. Czy zwolnienie środków zostanie wykonane z automatu po jakimś czasie czy może musze interweniować w tej sprawie w banku lub w Audi? Pozdrawiam
-
Jeszcze raz gratuluje auta. Szerokości i daj znać jak wrażenia po przejechanych km.
-
W ustawieniach auta nie ma czegoś takiego. Co do możliwości :modyfikacji" to podejrzewam że zabezpieczają się coraz bardziej. Z tego co wiem nie da się podciągnąć obecnej A5 150KM na 204KM. Podobnie miałem w poprzednim aucie BMW 318 technicznie to to samo co 320 ale od rocznika IIp 2021 podobno nie do podciągnięcia w Polsce.
-
Nie nie szukałem takich ustawień. Pewnie jest jakaś kombinacja aby skasować ten okres, tak przynajmniej miałem w skodach, to pewnie i inne auta grupy VAG też tak mają. Chociaż mogę się mylić jeśli chodzi o nowy model. Dopóki auto na gwarancji to i tak będę pewnie korzystał z ASO.
-
Na chwilę obecną wrażenia z jazdy pozytywne , chociaż skrzynia chyba w moim poprzednim aucie robiła lepsze wrażenia (BMW G20 skrzynia ZF8HP). W trybie w którym auto się odpala (Individual) czuć lekkie opóźnienie w stosunku do wciśnięcia gazu. W sporcie jest lepiej, chyba że musze się przyzwyczaić i przestawić. Jeśli chodzi o auto to miałem już żółtą kontrolkę silnika ale na szczęście obeszło się bez serwisu. Znalazłem na niemieckim forum info że należy sprawdzić korek wlewu paliwa i faktycznie po jego sprawdzeniu kontrolka zniknęła i nie ma jej już od tygodnia - oby to było tylko to. Wrażenia z jazdy pozytywne, auto dosyć sztywno zestrojone ale widać, że troche waży i z silnikiem benzynowym 150 KM wydaje mi się, że strasznie by się męczyło. Przy 204KM jest ok, ale spalanie też nie jest zbyt niskie, chociaż jest okres dotarcia plus akurat od 2 tygodni były spore mrozy na północy Polski, także może to wszystko wpłynęło na wyniki spalania. Jeśli chodzi o wyposażenie to auto było konfigurowane pod siebie także nie brakuje mi nic, wiem z czego korzystałem w dotychczasowych autach i na tym mi zależało. Reszta to indywidualna fanaberia i każdy ma inne wymagania.
-
Nie wiem ile realnie można wyrwać na rocznik 2024 bo oficjalnie 14%. Na 2025 oficjalnie jest chyba 6% ale ja mam rocznik 2025 a auto miało lepszy rabat niż wyprzedaż 2024. Także dobrze rozeznaj temat zamówienia. Jak coś pisz na priv
-
Materiał jest dosyć przyjemny w dotyku i gruby (kocowaty). Robi fajne wrażenie wizualne i wydaje się być bardziej odporny na zużycie niż tradycyjne materiały tapicerskie stosowane w ostatnich latach w autach. Oczywiście czas pokaże czy był warty swojej dopłaty ale z założenia nie chciałem skóry (szczególnie że większość to ekoskóra) i jest bez wentylacji która wymaga sporej dopłaty i wybrania najwyższego pakietu Tech Pro.
-