Skocz do zawartości

polrob

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polrob

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A5 FU
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2025
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DWZB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po 30 dniach samo wróciło. W audi nie widzieli tej transakcji wogóle
  2. Dokonałem pomiarów dzisiaj w garażu i mi wychodzi od posadzki do błotnika tył 71,6cm, od osi koła do błotnika 39cm. Przód 70,2cm i 37,6cm. Te pomiary od osi mogą mieć delikatne przekłamanie bo ciężko było zmierzyć dokładnie do osi koła. Koło 19; zawieszanie sportowe.
  3. Warto sprawdzić jak teraz bonusują bo 204KM są w edycji buissen edition a 150KM nie. Także cena może się zbliżyć. Ja wziąłem 204KM benz w jednej ośce, może będę zwałował że nie quattro ale na razie wystarcza.. Dobra nie zaśmiecajmy koledze wątku. Jak coś to pisz na priv
  4. Cenne informacje, bo często w wypowiedziach na necie pada że jakość coraz gorsza i w B9 było lepiej. Warto jednak posłuchać kogoś kto ma praktyczne porównanie. A jeśli chodzi o silnik to tylko na plus że robi podobne wrażenie jak w B9, bo auto jest ok 200kg cięższe i myślałem że odczuwalnie będzie słabsze.,
  5. Ja mam auto z sportowym zawieszeniem bez regulacji ale mam felgi 19. Jutro mogę zmierzyć ile jest cm pomiędzy błotnikiem a podłogą. Można też zmierzyć od błotnika do środka piasty co powinno zniwelować wpływ wielkości felgi. Faktycznie na zdjęciach twój wygląda jakby niżej siedział. Ale to może wynikać z zmiany koła z 20 na 19"
  6. Modyfikowałeś jakoś zawieszenie w swoim aucie bo według konfiguratora zarówno zawieszenie sportowe jak i Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów mają obniżenie w stosunku do zwykłego o -20mm. Cytat z konfiguratora Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów obejmuje następujące elementy: • obniżenie o 20 mm (w porównaniu z Audi A5 Avant z zawieszeniem standardowym) • adaptacyjne amortyzatory i sprężyny śrubowe w przedniej i tylnej osi
  7. Ja zostałbym zdecydowanie przy tych 20 któe masz na aucie (ogólnie nie jestem zwolennikiem czarnych felg). Ta 20 to chyba najładniejszy model felg w nowej A5.
  8. Witam Czy dokonywał już ktoś zakupu usług za pomocą Audi Functions Store?. Ja rozszerzałem funkcje systemu audi. Jednak przy pierwszej transakcji podczas zakupu pakietu po zatwierdzeniu płatności nastąpił błąd systemu i usługa nie została zakupiona a nastąpiła blokada środków na karcie. Druga transakcja doszła do skutku ale od prawie miesiąca ta pierwsza wisi jako blokada środków. Czy zwolnienie środków zostanie wykonane z automatu po jakimś czasie czy może musze interweniować w tej sprawie w banku lub w Audi? Pozdrawiam
  9. Jeszcze raz gratuluje auta. Szerokości i daj znać jak wrażenia po przejechanych km.
  10. W ustawieniach auta nie ma czegoś takiego. Co do możliwości :modyfikacji" to podejrzewam że zabezpieczają się coraz bardziej. Z tego co wiem nie da się podciągnąć obecnej A5 150KM na 204KM. Podobnie miałem w poprzednim aucie BMW 318 technicznie to to samo co 320 ale od rocznika IIp 2021 podobno nie do podciągnięcia w Polsce.
  11. Nie nie szukałem takich ustawień. Pewnie jest jakaś kombinacja aby skasować ten okres, tak przynajmniej miałem w skodach, to pewnie i inne auta grupy VAG też tak mają. Chociaż mogę się mylić jeśli chodzi o nowy model. Dopóki auto na gwarancji to i tak będę pewnie korzystał z ASO.
  12. Na chwilę obecną wrażenia z jazdy pozytywne , chociaż skrzynia chyba w moim poprzednim aucie robiła lepsze wrażenia (BMW G20 skrzynia ZF8HP). W trybie w którym auto się odpala (Individual) czuć lekkie opóźnienie w stosunku do wciśnięcia gazu. W sporcie jest lepiej, chyba że musze się przyzwyczaić i przestawić. Jeśli chodzi o auto to miałem już żółtą kontrolkę silnika ale na szczęście obeszło się bez serwisu. Znalazłem na niemieckim forum info że należy sprawdzić korek wlewu paliwa i faktycznie po jego sprawdzeniu kontrolka zniknęła i nie ma jej już od tygodnia - oby to było tylko to. Wrażenia z jazdy pozytywne, auto dosyć sztywno zestrojone ale widać, że troche waży i z silnikiem benzynowym 150 KM wydaje mi się, że strasznie by się męczyło. Przy 204KM jest ok, ale spalanie też nie jest zbyt niskie, chociaż jest okres dotarcia plus akurat od 2 tygodni były spore mrozy na północy Polski, także może to wszystko wpłynęło na wyniki spalania. Jeśli chodzi o wyposażenie to auto było konfigurowane pod siebie także nie brakuje mi nic, wiem z czego korzystałem w dotychczasowych autach i na tym mi zależało. Reszta to indywidualna fanaberia i każdy ma inne wymagania.
  13. Nie wiem ile realnie można wyrwać na rocznik 2024 bo oficjalnie 14%. Na 2025 oficjalnie jest chyba 6% ale ja mam rocznik 2025 a auto miało lepszy rabat niż wyprzedaż 2024. Także dobrze rozeznaj temat zamówienia. Jak coś pisz na priv
  14. Materiał jest dosyć przyjemny w dotyku i gruby (kocowaty). Robi fajne wrażenie wizualne i wydaje się być bardziej odporny na zużycie niż tradycyjne materiały tapicerskie stosowane w ostatnich latach w autach. Oczywiście czas pokaże czy był warty swojej dopłaty ale z założenia nie chciałem skóry (szczególnie że większość to ekoskóra) i jest bez wentylacji która wymaga sporej dopłaty i wybrania najwyższego pakietu Tech Pro.
  15. W załączeniu dwa szybkie zdjęcia środka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...