Skocz do zawartości

Neroski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Neroski

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Poznan

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2025
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

112 wyświetleń profilu
  1. Cześć Miałem dzisiaj przyjemność zapoznać się głębiej z modelem audi S6 C7 z jednyn z najlepszych silników V8T. Szczerze zafascynowała mnie ta jednostka jak i sam samochód. Słyszałem wiele razy o jego istnieniu ale nigdy aż tak nie interesowałem się tym też przez progi cenowe jakie istnieją dla tych jednostek. Dosłownie dzisiaj z ciekawości przeglądając sobie ogłoszenia znalazłem S6 w cenie ok 150 tyś zł. Nie wysyłam linków, nie pytam o porady do kupna, bo takim budżetem aktualnie nie dysponuję . Jestem ciekawy waszych opinii na temat samego auta jak i jednostki oraz czy w takich mniejszych widełkach cenowych uważacie S6 za najlepszą propozycję z tym silnikiem? Może ktoś posiada takowy egzemplarz i chce się pochwalić sprawnością, konsumpcją, osiągami i ogólnymi doświadczeniami? Jestem bardzo zafascynowany tym samochodem i całą resztą z V8T. Być może znajdą się tutaj zwolennicy jak i przeciwnicy. Może ktoś będzie za V8, V6T albo jeszcze innym? Zapraszam do dyskusji i z wielką chęcią wysłucham waszych opinii i doświadczeń Pozdrawiam
  2. Hejo! W tym roku założyłem sobie bardzo ambitny plan i jako moje pierwsze auto mam zamiar do końca roku zakupić Audi A4 B8 ( planowo do 40 tyś ). Kwestia jest taka, że słyszałem wiele o silnikach 2.0 jak i 1.8 ( oczywiście też o legendarnym zużyciu oleju ). Jednak wiele aspektów było niejasnych lub w kilku różnych wersjach. Ja chciałbym kupić jak najlepszy silnik, który potrafi być ekonomiczny i dostarczyć fajnej mocy bez picia 1l/1k km. Tak więc... Jeśli chodzi o... 1.8 TFSI : Główne zarzuty do tej jednostki jakie wyczytałem to ponoć problemy z rozrządem gdzie może to być czasami naprawdę krytyczne. Klasycznie pobór oleju ale ponoć MNIEJSZY niż w 2.0. Ludzie pisali o paskach napinacza które potrafiły się przesunąć i silnik był blisko od kompletnego zniszczenia a prognozowane naprawy takich usterek były ustanawiane na luźne 4 tyś jeśli mówimy dopiero o początku tych prognoz... 2.0 TFSI : Tutaj za dużo nie słyszałem oprócz tego, że bierze olej bardziej niż konkurent. Mniej ekonomiczny na pewno ale właśnie tutaj nie kojarze, żeby ktoś narzekał o coś konkretnego Podsumowując kwestie silnikowe. O jakie informacje możecie rozwinąć wątek 1.8 jak i 2.0? Czy w ogóle moje domniemane informacje pokrywają się z prawdą czy może był to jednorazowy przypadek? Jak realnie zachowują się obydwie jednostki i czy jest duża różnica między nimi? Wiadomo, że człowiek by chciał wszystko tj. ekonomia, moc, bezawaryjność ale może któryś z tych silników jest bliżej do takiego statusu? Na pewno po zakupie bym planował zrobić mapę albo stage żeby mieć te 230 km max, bo nie potrzebuję formuły 1 ale przy takiej mocy można naprawdę jechać dynamicznie oraz nie czuć zamuły na pedale gazu za każdym wciśnięciem. Jak lepiej jeden silnik wybrać od drugiego to napisz dlaczego Teraz jeszcze szybka kwestia apropos skrzyni. Wiadomo, że to bardziej kwestia preferencji ale nie ma dla mnie różnicy czy automat czy manual, więc chętnie wysłucham plusy i minusy tych dwóch skrzyń jak i ich rodzajów, bo wiem, że jest ich kilka. Z moich informacji jedynie słyszałem, że S-Tronic jest The Best Dziękuję z góry za pomoc i mam nadzieję, że problem się rozwiąże raz na zawsze!
  3. Witam, dobry wieczór
×
×
  • Dodaj nową pozycję...