Skocz do zawartości

Miro_S76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Miro_S76

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuje za poradę pozdrawiam
  2. Ok a powiedz mi bo widzę że orientujesz się w tych autach, czy dany kąt w grupie 93 jak będzie np -2 albo np. 4 wpływa jakoś na prace silnika jego zbieranie sie itp. czy poprostu jak jest w tej normie od -3 do 6 to komputer odczytuje tak samo dane do zapłonu bo różnie słyszałem bo w dieslach ma to znaczenie a jak to jest u nas w PB? dzięki za info pytam bo jak miałem ten myele on wskazywał 0 to nie wiem czy to złudzenie ale wydaje mi się że ciut lepiej się zbierał
  3. Mówisz że delphi jest ok? gość mi mówił że to już chińszczyzna i loteria a bosch i borsehung jeszcze trzyma jakość
  4. Dzięki kto pyta nie błądzi , sprzedawca polecał mi jeszcze czujnik firmy EPS albo Borsehung, mówił że jest nieco tańszy a podobno również wysokiej jakości a nawet lepszej jak bosch słyszałeś o tej firmie?
  5. Witam, z uwagi na to iż powoli poznaje to auto z tym motorem i chciałbym was dopytać jak to jest z tą synchronizacją rozrządu w 1.8 turbo BFB, a mianowicie jestem niedawno po wymianie zestawu przód(snr plus hepu)plus tył(łańcuch swag i ślizgi mechenker napinacz ok) i wszystko gada super, ale chodzi mi o wartości w grupach 90, 91, 93, w dwóch pierwszych mam pomiędzy 0 a -1 stopni lub 21-22 na zmiennej fazie , natomiast w grupie 93 miałem 0 lub 1 stopni na czujniku firmy Meyle ale mechanik mi doradził żebym sobie docelowo założył boscha no i ok kupiłem za ponad 200 zł i zamontowałem i wyskoczyła mi w vcds w grupie 93 wartość 5 stopni ale przestawiłem lekko na śrubach montażowych czujnika (tak mi kolega podpowiedział) i teraz mam wartość 3 stopnie, dalej nie skoryguje bliżej zera, czy tak ma być że na różnych czujnikach są różne stopnie? i czy różne wartości stopni mają wpływ na prace silnika i osiągi? z tego to czytałem gdzieś że jest tolerancja od -3 do 6 stopni. Dziękuje za rozwianie wątpliwości pozdrawiam.
  6. Przecież parametry w grupach 90 91 93 sa książkowe w 93 jest norma od -3 do 6 sipni ty masz idealnie 3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...