Skocz do zawartości

Miro_S76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Miro_S76

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam i to kompletnego nie chodzi mi o kasę a 2 setki na tysiąc to nie jest jakieś mega spalanie to już moja prawie nowa skoda slużbowa 1.5 tsi bierze więcej na tysiaka pytałem czy ktoś jeździ na takim oleju i tyle
  2. Z racji tego że mój BFB coś tam bierze tego oleju (2-3 setki na tysiąc kilometrów, turbo, odma, uszczelniacze zrobione coś tam się polepszyło ale jeszcze zużycie pozostało jakieś) auto jeździło w NL na eurolu 5w40 ja dotychczas lałem Meguina jednak słyszałem że oleje na bazie PAO (podobno najlepsze) nie są dobre do aut które mają tam jakieś zużycie oleju bo ponoć szkodzą katalizatorom dużo bardziej niż oleje HC i pomyślałem sobie zmenię sobie olej i kupiłem polecany Penrite HPR5 5W40 plus płukanka oczywiście, czy ktoś użytkuje auto na tym oleju? jakieś opinie? wiadomo olej jak olej z tych lepszych raczej ,ale może ktoś z was leje taki olej i czy wszystko ok? dzięki pozdrawiam
  3. przecież to jest 200 ml na 1 tysiąc (wielu tyle spala oleju nie ma tragedii) co ty chcesz remontować zdiagnozuj turbo ewewtualnie odma do wymiany i naprzód szkoda kasy ewentualnie płukanka i nowy olej
  4. Dziękuje za poradę pozdrawiam
  5. Ok a powiedz mi bo widzę że orientujesz się w tych autach, czy dany kąt w grupie 93 jak będzie np -2 albo np. 4 wpływa jakoś na prace silnika jego zbieranie sie itp. czy poprostu jak jest w tej normie od -3 do 6 to komputer odczytuje tak samo dane do zapłonu bo różnie słyszałem bo w dieslach ma to znaczenie a jak to jest u nas w PB? dzięki za info pytam bo jak miałem ten myele on wskazywał 0 to nie wiem czy to złudzenie ale wydaje mi się że ciut lepiej się zbierał
  6. Mówisz że delphi jest ok? gość mi mówił że to już chińszczyzna i loteria a bosch i borsehung jeszcze trzyma jakość
  7. Dzięki kto pyta nie błądzi , sprzedawca polecał mi jeszcze czujnik firmy EPS albo Borsehung, mówił że jest nieco tańszy a podobno również wysokiej jakości a nawet lepszej jak bosch słyszałeś o tej firmie?
  8. Witam, z uwagi na to iż powoli poznaje to auto z tym motorem i chciałbym was dopytać jak to jest z tą synchronizacją rozrządu w 1.8 turbo BFB, a mianowicie jestem niedawno po wymianie zestawu przód(snr plus hepu)plus tył(łańcuch swag i ślizgi mechenker napinacz ok) i wszystko gada super, ale chodzi mi o wartości w grupach 90, 91, 93, w dwóch pierwszych mam pomiędzy 0 a -1 stopni lub 21-22 na zmiennej fazie , natomiast w grupie 93 miałem 0 lub 1 stopni na czujniku firmy Meyle ale mechanik mi doradził żebym sobie docelowo założył boscha no i ok kupiłem za ponad 200 zł i zamontowałem i wyskoczyła mi w vcds w grupie 93 wartość 5 stopni ale przestawiłem lekko na śrubach montażowych czujnika (tak mi kolega podpowiedział) i teraz mam wartość 3 stopnie, dalej nie skoryguje bliżej zera, czy tak ma być że na różnych czujnikach są różne stopnie? i czy różne wartości stopni mają wpływ na prace silnika i osiągi? z tego to czytałem gdzieś że jest tolerancja od -3 do 6 stopni. Dziękuje za rozwianie wątpliwości pozdrawiam.
  9. Przecież parametry w grupach 90 91 93 sa książkowe w 93 jest norma od -3 do 6 sipni ty masz idealnie 3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...