Jump to content

nivre

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About nivre

Informacje

  • First name
    Erwin
  • Location
    Sanok/Podkarpacie

Car

  • Car model
    Seat
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To dołączę się i ja, bo widzę że niektórzy biją pianę. Sam kupiłem zestaw, sam montowałem w swoim warsztacie 06.07.2019 przy przebiegu 279550 km, zrobiona geometria, przegląd 16.07.2019 (279590 km - cepik potwierdzi jak coś datę i przebieg). Auto żony, która przypuszczam raczej nie będzie omijać dziur, zawieszenie 1BE, silnik 2.5 V6 TDI, skrzynia tip, napęd quattro. Zastanawiałem się długo nad wahaczami bo w aucie siedziały jeszcze oryginały, wybór padł na SKV bo cena dobra i opinie też. Zobaczymy ile wytrzymają.
  2. Witam. Proszę o analizę logów. A4 w Q i automacie. Basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_n08ojm.html http://vaglogi.pl/log-003_f2IGC.html http://vaglogi.pl/log-004_tf425v.html http://vaglogi.pl/log-011_JSZoa6.html Statyczny: http://vaglogi.pl/log-014_A6G9D.html http://vaglogi.pl/log-018_ZW3T1p.html http://vaglogi.pl/log-000_5tPDJB6.html http://vaglogi.pl/log-001_dM75uCx.html http://vaglogi.pl/log-003_tHA9onD.html http://vaglogi.pl/log-004_ME261.html http://vaglogi.pl/log-007_gFq847.html http://vaglogi.pl/log-013_3494BJ.html
  3. Witam serdecznie. Proszę o analizę logów. A4 w Q i automacie. Basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_n08ojm.html http://vaglogi.pl/log-003_f2IGC.html http://vaglogi.pl/log-004_tf425v.html http://vaglogi.pl/log-011_JSZoa6.html Statyczny: http://vaglogi.pl/log-014_A6G9D.html http://vaglogi.pl/log-018_ZW3T1p.html http://vaglogi.pl/log-000_5tPDJB6.html http://vaglogi.pl/log-001_dM75uCx.html http://vaglogi.pl/log-003_tHA9onD.html http://vaglogi.pl/log-004_ME261.html http://vaglogi.pl/log-007_gFq847.html http://vaglogi.pl/log-013_3494BJ.html
  4. Witam. Miałem tak samo. Jeśli nie uda Ci się otworzyć normalnie klapy to musisz odkręcić tapicerkę bagażnika od środka, wyjąć silniczek zamka, rozebrać i wymienić w nim blaszkę która przestała przewodzić. Ja blaszkę dorobiłem z bezpiecznika. Tu masz fotostory
  5. Panowie jak to jest? Muszę wymienić tarcze i klocki przód A4 B5 96 AFN - rękę bym sobie dał obciąć że będą 288. Ściągam koło, zacisk ATE 57mm a tarcza 280 went. Podejdzie 288 do tych zacisków i jarzm? Klocki są te same czy inne? Zagadka rozwiązana - weszła tarcza 288
  6. Witam. Polecam nowo otwarty serwis klimatyzacji w Sanoku na ul. Lipińskiego 35 (Chłodnictwo - Klimatyzacja SANOK "ZETKA") Na hasło a4-klub po okresie promocji także dostaniecie rabat.
  7. Filtr kosztuje 100 i robocizna w tym już wliczona. Wymiana co 60000, więc ja mam spokój na 6 lat A jak ktoś dużo jeździ to cóż
  8. Ja mam tipa. Co do multitronica to czytałem opinie że ta skrzynia jest bardziej awaryjna niż tiptronic. Osobiście, następne auto będzie też w tipie (A8 4.2-przymus), ale nawet gdyby była możliwość kupna ręcznej skrzyni-to i tak wolę tipa. Ja mam autko ściągnięte z USA, z potwierdzoną historią serwisową i przebiegiem obecnie 165000. Jak kupiłem 3 lata temu miał 140000, a olej w skrzyni wymieniałem 1 raz od nowości przy 142000. Wg mechanika olej był całkiem niezły. Wymiana była robiona w Mysłowicach w ASB Palka a koszt to 550 zł. Następna wymiana po 60000 km. Co do rozrządu to nie powiem Ci o ko
  9. W silniku może nic ale... uwierz mi jest co grzebać- np. wymiana alternatora, rozrusznika, pompy klimy, termostatu... chłopie to jest mordęga:) Ale przecież to sie robi raz na x czasu. No z termostatem masz rację, bo też musiałem wymienić i było trochę rozbierania - no ale po wymianie za to jakie było szczęście i Zapomniałem napisać że tak naprawdę najgorszą rzeczą w V-ce są uszczelki pod pokrywą zaworów. Ciężko jest zatamować wycieki z tego miejsca, ale nie jest to niemożliwe.
  10. Kolego a co Ty chcesz grzebać przy silniku 2.8 że ci dostęp przeszkadza. Jak kupisz zdrową V6, to nie będziesz do niej zaglądał wcale. W 1.8T osprzętem który może się wysrać to nie tylko turbina. Nie zapominaj o całym osprzęcie, który wiąże się z turbo. Poza tym wiesz, że silnikach benzynowych jest trudniej zlokalizować przyczynę usterki niż w TDI, a co dopiero w Tbenzynie. Co do automatu - też szukałem skrzyni ręcznej, bo wcześniej nigdy automatu nie miałem. Ale tiptronic jest tak fajny, że następne autko też będzie z tipem. Automat w porównaniu do ręczniaka będzie troszkę wolniejszy, ale to
  11. Bierz 2.8 a będziesz zadowolony. Mam taką w sedanie, quattro, automatem i zagazowaną. 3 rok eksploatacji - zero problemów. Też się zastanawiałem nad tymi silnikami co Ty. Silników z turbinami nie chcę, bo prędzej czy później jakiś problem się pojawi choćby z osprzętem. Tu jak kupisz nie zmęczoną to będziesz się długo cieszył bezproblemową jazdą. Moje spalanie przy ciężkiej nodze - trasa bez brania jeńców 13.5, miasto od 15-17. Przy tej wadze, komforcie i wszystkich zaletach tego samochodu jestem zadowolony. Kolega ma A4 1.8T quattro w avancie i pali mu w trasie 12 a w mieście 15. A wybór i ta
  12. Witam. Nie działa klima (jest do nabicia). Nie działa funkcja AUTO. Na panelu temperatura wyświetla się w zakresie 00-50 stopni - dlaczego? Z kratek nadmuchu niezależnie od ustawionej temp. leci gorące powietrze - myślę że to silniczek sterujący klapą regulacji temp. przy nagrzewnicy - tylko pytanie jak się do niego dostać i gdzie on tak naprawdę się znajduje oraz jakie ma oznaczenie - G92? Komp wypluwa takie błędy: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 30-00
  13. Z tego rysunku raczej wynika że chłodnica oleju jest na dużym obiegu. No bo dopóki termostat 15 będzie zamknięty to nie ma szans żeby chłodnica oleju się zagrzała.
  14. Witam. Samochód AUDI A6 C5 2.8 ACK- reduktor mam wpięty szeregowo w chłodnicę oleju. Może tak być, czy to nie najlepsze rozwiązanie? Pytam, bo przed wymianą termostatu który puszczał, przełączał się na gaz po krótkiej jeździe. Teraz po wymianie przełącza dopiero jak termostat puści na duży obieg. Chłodnica oleju w tym silniku jest na małym obiegu czy dużym? Może ma ktoś fotki albo przynajmniej może napisać, gdzie u niego jest wpięty wąż wodny z reduktora w takim silniku?
×
×
  • Create New...