Skocz do zawartości

nivre

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nivre

Informacje

  • Imię
    Erwin
  • Miasto
    Sanok/Podkarpacie

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nivre

    Wahacze SKV

    To dołączę się i ja, bo widzę że niektórzy biją pianę. Sam kupiłem zestaw, sam montowałem w swoim warsztacie 06.07.2019 przy przebiegu 279550 km, zrobiona geometria, przegląd 16.07.2019 (279590 km - cepik potwierdzi jak coś datę i przebieg). Auto żony, która przypuszczam raczej nie będzie omijać dziur, zawieszenie 1BE, silnik 2.5 V6 TDI, skrzynia tip, napęd quattro. Zastanawiałem się długo nad wahaczami bo w aucie siedziały jeszcze oryginały, wybór padł na SKV bo cena dobra i opinie też. Zobaczymy ile wytrzymają.
  2. Witam. Proszę o analizę logów. A4 w Q i automacie. Basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_n08ojm.html http://vaglogi.pl/log-003_f2IGC.html http://vaglogi.pl/log-004_tf425v.html http://vaglogi.pl/log-011_JSZoa6.html Statyczny: http://vaglogi.pl/log-014_A6G9D.html http://vaglogi.pl/log-018_ZW3T1p.html http://vaglogi.pl/log-000_5tPDJB6.html http://vaglogi.pl/log-001_dM75uCx.html http://vaglogi.pl/log-003_tHA9onD.html http://vaglogi.pl/log-004_ME261.html http://vaglogi.pl/log-007_gFq847.html http://vaglogi.pl/log-013_3494BJ.html
  3. Poprawiony tekst.
  4. Witam serdecznie. Proszę o analizę logów. A4 w Q i automacie. Basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_n08ojm.html http://vaglogi.pl/log-003_f2IGC.html http://vaglogi.pl/log-004_tf425v.html http://vaglogi.pl/log-011_JSZoa6.html Statyczny: http://vaglogi.pl/log-014_A6G9D.html http://vaglogi.pl/log-018_ZW3T1p.html http://vaglogi.pl/log-000_5tPDJB6.html http://vaglogi.pl/log-001_dM75uCx.html http://vaglogi.pl/log-003_tHA9onD.html http://vaglogi.pl/log-004_ME261.html http://vaglogi.pl/log-007_gFq847.html http://vaglogi.pl/log-013_3494BJ.html
  5. Witam. Miałem tak samo. Jeśli nie uda Ci się otworzyć normalnie klapy to musisz odkręcić tapicerkę bagażnika od środka, wyjąć silniczek zamka, rozebrać i wymienić w nim blaszkę która przestała przewodzić. Ja blaszkę dorobiłem z bezpiecznika. Tu masz fotostory
  6. Panowie jak to jest? Muszę wymienić tarcze i klocki przód A4 B5 96 AFN - rękę bym sobie dał obciąć że będą 288. Ściągam koło, zacisk ATE 57mm a tarcza 280 went. Podejdzie 288 do tych zacisków i jarzm? Klocki są te same czy inne? Zagadka rozwiązana - weszła tarcza 288
  7. Witam. Polecam nowo otwarty serwis klimatyzacji w Sanoku na ul. Lipińskiego 35 (Chłodnictwo - Klimatyzacja SANOK "ZETKA") Na hasło a4-klub po okresie promocji także dostaniecie rabat.
  8. Filtr kosztuje 100 i robocizna w tym już wliczona. Wymiana co 60000, więc ja mam spokój na 6 lat A jak ktoś dużo jeździ to cóż
  9. Ja mam tipa. Co do multitronica to czytałem opinie że ta skrzynia jest bardziej awaryjna niż tiptronic. Osobiście, następne auto będzie też w tipie (A8 4.2-przymus), ale nawet gdyby była możliwość kupna ręcznej skrzyni-to i tak wolę tipa. Ja mam autko ściągnięte z USA, z potwierdzoną historią serwisową i przebiegiem obecnie 165000. Jak kupiłem 3 lata temu miał 140000, a olej w skrzyni wymieniałem 1 raz od nowości przy 142000. Wg mechanika olej był całkiem niezły. Wymiana była robiona w Mysłowicach w ASB Palka a koszt to 550 zł. Następna wymiana po 60000 km. Co do rozrządu to nie powiem Ci o kosztach, bo jeszcze nie wymieniałem. Może ktoś inny napisze.
  10. W silniku może nic ale... uwierz mi jest co grzebać- np. wymiana alternatora, rozrusznika, pompy klimy, termostatu... chłopie to jest mordęga:) Ale przecież to sie robi raz na x czasu. No z termostatem masz rację, bo też musiałem wymienić i było trochę rozbierania - no ale po wymianie za to jakie było szczęście i Zapomniałem napisać że tak naprawdę najgorszą rzeczą w V-ce są uszczelki pod pokrywą zaworów. Ciężko jest zatamować wycieki z tego miejsca, ale nie jest to niemożliwe.
  11. Kolego a co Ty chcesz grzebać przy silniku 2.8 że ci dostęp przeszkadza. Jak kupisz zdrową V6, to nie będziesz do niej zaglądał wcale. W 1.8T osprzętem który może się wysrać to nie tylko turbina. Nie zapominaj o całym osprzęcie, który wiąże się z turbo. Poza tym wiesz, że silnikach benzynowych jest trudniej zlokalizować przyczynę usterki niż w TDI, a co dopiero w Tbenzynie. Co do automatu - też szukałem skrzyni ręcznej, bo wcześniej nigdy automatu nie miałem. Ale tiptronic jest tak fajny, że następne autko też będzie z tipem. Automat w porównaniu do ręczniaka będzie troszkę wolniejszy, ale to w zasadzie tyczy się tylko startu. Z najazdu nie będzie takich różnic. Z pod świateł nie poszalejesz, ale tylko w lecie. W zimie za to, auto z podobną mocą i oczywiście napędem 4x4 w skrzyni ręcznej nie ma szans.
  12. Bierz 2.8 a będziesz zadowolony. Mam taką w sedanie, quattro, automatem i zagazowaną. 3 rok eksploatacji - zero problemów. Też się zastanawiałem nad tymi silnikami co Ty. Silników z turbinami nie chcę, bo prędzej czy później jakiś problem się pojawi choćby z osprzętem. Tu jak kupisz nie zmęczoną to będziesz się długo cieszył bezproblemową jazdą. Moje spalanie przy ciężkiej nodze - trasa bez brania jeńców 13.5, miasto od 15-17. Przy tej wadze, komforcie i wszystkich zaletach tego samochodu jestem zadowolony. Kolega ma A4 1.8T quattro w avancie i pali mu w trasie 12 a w mieście 15. A wybór i tak należy do Ciebie.
  13. Witam. Nie działa klima (jest do nabicia). Nie działa funkcja AUTO. Na panelu temperatura wyświetla się w zakresie 00-50 stopni - dlaczego? Z kratek nadmuchu niezależnie od ustawionej temp. leci gorące powietrze - myślę że to silniczek sterujący klapą regulacji temp. przy nagrzewnicy - tylko pytanie jak się do niego dostać i gdzie on tak naprawdę się znajduje oraz jakie ma oznaczenie - G92? Komp wypluwa takie błędy: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 30-00 - Open or Short to B+ 00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118) 30-00 - Open or Short to B+ Jakieś pomysły co się popsuło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...