Skocz do zawartości

gracpios

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gracpios

  1. Panowie macie racje takich silnikow jak moj jest juz coraz mniej nic nie bede zmienial, bo dojade zawsze na miejsce od 2 lat nie mialem z nim zadnych problemow tylko z zawieszeniem. ale silnik miodzik -25 i pali bez zajakniecia. dymka posi ale rzadko, tylko jak nie rozgrzany i jak mu konkretnie wstawie ale 210km/h w 5 osob z pelnym bagajem ciagnie to chyba nie mam co nazekac. Dziekuje wszystkim za opinie i uwagi.
  2. dzieki za pomoc ale myslalem ze moze cos konkretnego sie dowiem co do tego intercolera moze juz ktos to robil? a szukalem tez na forum ale tematy dotycza czegos innego. mysle ze wiekszy intercoler i walek rozrzadu da wiecej koni mojej audi w naturalny sposob. nie chcialbym chipowac auta. dzieki pozdro
  3. Witam wszystkich. Czy moze mi ktos doradzic jaki kupic intercoler do mojej audi zeby zamontowac go przed chlodnicą oczywiscie mam na mysli wiekszy nie oryginalny intercoler. Kolega mi mowil ze w ten sposob zyskam wiecej koni w swojej 110 konnej audicy. Mysle tez o zmianie wałka rozrządu o wiekszych krzywkach ale nie wiem gdzie to kupic i jaki by musiał być dokładniej. Prosze o pomoc
  4. Ja panowie wymienilem termostat i jest roznica po przejechaniu 3km juz sie robi cieplo w kabinie i temperatura rosnie:)
  5. Ja panowie juz wiem ze mam do wymiany termostat bo gorny waz ktory jest polaczoyn ciekim ze zbiornikiem wyrownawczym bedzie sie robil cieply ale waz krory idzie od termostatu (troche nizej) do chlodnicy musi byc zimny przy temp -12 i po przejechaniu 3 km a moju byl juz po czesci cieply czyli prosty wniosek ze termostat przepuszcze na duzy obieg i nie dogrzal mi auta dzisiaj po przejechaniu 35km ze srednia predkoscia 70km/h a powinien. termostat juz zamowilem to koszt 35zl orginal jak dla mojego modelua a wymienie sam . A jezeji macie pewnosc ze woda w obiegu ma 90 stopni (mozna sprawdzic reka czy parzy) a wskaznik wiksuje lub pokazuje niska temp to znaczy ze czujnik do wymiany. Aha i jeszcze jedno nie sprawdzajcie i nie porownywajcie wskaznika temp ze wskaznikiem temp w klimatroniku bo w klimatroniku zawsze bedzie rosla temp do 90s bo jego czujniki sa zamontowane przy swiesach lub w okolicach glowicy a to jest pjedno z najgoretszych miejsc w silniku. Po wymianie termostatu napisze jak grzeje. Pozdrawiam narka
  6. Cytat: gracpios 16 Grudzień 2009, 22:18 Witam klubowiczow mam problem ze swoja niunia nie wiem czy nie bede musial wymienic termostat bo po przejechaniu 15km wskaznik jeszcze nie pokazuje 90 stopni nie wiem jaka jest norma na ta audi bo kumpel przejedzie golfem ren sam silnik 5km i juz wskaznik pokazuje90 stopni. Dla mnie to wazne w tych zimowych warunkach wiadomo ze jak auto niedogrzane gorzej pracuje i wiecej pali. Zanim zaczniesz wymieniać termostat sprawdź VAG-iem czy masz sprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego. Miałem taki przypadek, że wymieniliśmy termostat a choroba była nadal i okazało się, że to ten czujnik szwankował. Dodatkowo na kanale 49 klimatronika możesz obserwować temperaturę płynu chłodzącego i porównać odczyty ze wskaźnikiem. Mi sie wydaje ze termoztat poniewaz jak temperatura wzrosnie do 90 to juz sie tak trzyma iszybciej go nagrzeje stojac w miejscu niz jadadz imozna wywnioskowac ze termostat moze delikatnie przepuszczac cieplo w duzy obieg. Mozna sprawdzic temp plynu klimatronikiem jak tak to w jaki sposob?? Wogole dzieki za rady musze czesciej odwiedzac to forum.
  7. Witam klubowiczow mam problem ze swoja niunia nie wiem czy nie bede musial wymienic termostat bo po przejechaniu 15km wskaznik jeszcze nie pokazuje 90 stopni nie wiem jaka jest norma na ta audi bo kumpel przejedzie golfem ren sam silnik 5km i juz wskaznik pokazuje90 stopni. Dla mnie to wazne w tych zimowych warunkach wiadomo ze jak auto niedogrzane gorzej pracuje i wiecej pali.
  8. Siema fani audi posiadam a4 1.9tdi 99r i powiem jedno nie zamienie tego auta na zadne inne no chyba ze na mlodszy rocznik hehe :kox:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...