
maniak66
Pasjonat-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maniak66

-
Miałem to samo tylko że 2 tygodnie po wymianie wszystkich wahaczy..... sprzypienie było szczególnie słyszalne przy skrętach....mechanik doradził mi żebym kupił strzykawde i igłe i posmarował kulki wahaczy pod gumą np wd 40! i problem ustąpił natychmiast...
-
Umnie działo się tak samo.... gazownik kazał mi rure dolotową do filtra powietrza zamontowac tak aby powietrze łapane było z komory silnika! i od tamtej pory jest wszystko oki!
-
Odepnij licznik przeciez to 5 minut zabawy wykrec przepalona żarówke i masz problem z głowy!! pisze na jej obudoweie jaka moc!! a przy wymianie i tak licznik musiałbyś wyjąć!! no nie??
-
tak właśnie było!! włączyłem zapłon!!! oki za tydzień podepne pod kompa i będzie z głowy!! dzięki bardzo za pomoc!!
-
no ale ja ten sam licznik włożyłem więc jak w poprzednim??
-
Witam, przepaliła mi się zarówka od podświetlenia obrotomierza. Postanowiłem ją wymienić a przy okazji wszystkie stare podświetlające licznik i obrotomierz!! odpiełem licznik i zmieniłem wszystkie zarówki!! - niby wszystko ok! lecz kontrolka airbag gaśnie dokiero po przejechaniu z 500m!! a wcześniej prawie zachwile po zapaleniu auta!! co się mogło stać?? tej żarówki nie ruszałem!! odpiełem aku i to samo:( wie ktoś o co chodzi??
-
Msc79 zapomniał wspomnieć że oprucz tych na krętek to jeszcze tłumik był zapchany ziemniakem!!!więc może to miało jakiś związek z tym że auto teraz nie odpala?? co o tym myślicie?? mogło się coś stać przez zapchany tłumik?
-
Witam, widziałem to na własne oczy!!! dla niedowiarków mam foto ale jakość słaba bo z fona http://www.wrzuta.pl/obraz/sw82u5gT6i/a4_sruby http://www.wrzuta.pl/obraz/sw82u5gT6i/a4_sruby
-
witam, wymieniłem sonde i przewody i sprawa ucichła- tzn jest wszystko ok!!! zobaczymy jak spalanie:) ale dziś w nocy cxzeka mnie trasa wawa-trouń więc się okaże!! hack mam wszyskie możliwe "dys" więc sorki za błedy!!!!!
-
Spalanie na benzynie jest też bardzo duże!!i co ciekawe obroty też falują ale w bardzo dziwny sposób, tzn. jak na jałowym biegu przegazuje mocniej i puszcze gaz to wtedy kilka razy skoczą 300-1500 i jest normalnie za chwile jak znów bym przegazował to było by tak samo!gazownik jak podłączył kompa to mi powiedział że sonda raz chodzi raz nie i był tam jakiś współczynnik nie wiem o co chodzi on mówi że powienien wskazywać ok 1 a wskazuje 5-6 nie wiem o co chodzi ale tak mi mówił!!!
-
no jutro będzie jasne, bo wymienie sonde i przewody!!przewony myśle że dobrej klasy kosztowały 210zł i są przeznaczone do gazu!! jak to nie pomoże to jade do gazownika i każe mu rozmontować instalacje!!!!mam ją 3-y tygodnie dopiero!! ale ja myśle że to lambda bo nie dzieje się tak na zimnym silnku!!a lambda zaczyna prace dopiero na ciepłym!!jak sądzicie dobrze myśle??
-
ja odkryłem że padla mi sonda lambda, przez nią te falowania obrotów i brak mocy na gazie???to mozliwe?? że tylko na gazie szalało jak lambda padła?to napewnow wyjaśnia mega wielke spalanie ale czy i pozostałe objawy szalejącego silnika na lpg a na bęzynie ok??
-
Witam padła mi sonda lambda!i mam pytanko czy ta będzie pasowała do mojego auta!!?? kolory w mojej sondzie są take same!! tylko nie wiem o co chodzi z tym napięciem?? pomocy!! poniżej link http://www.allegro.pl/item187074770_sonda_lambda_skoda_audi_vw_seat_orginalna_nowa.html
-
Zdejmij osłonę silnika tak żeby przewody były na wierzchu i odpal aut po ciemku, zbaczysz wtedy czy nie przeskakują iskry z przewodów w taki sposób nie ocenisz sprawności przewodów!!!ale co ja będe tłumaczył!!-poczytajcie sobie sami polecam!: [ Dodano: 18-04-2007, 11:02 ] http://www.sentech.pl/index.php?cms=49 [ Dodano: 18-04-2007, 11:03 ] http://www.sentech.pl/index.php?cms=49
-
Surfer daj znać co i jak u mechanika!