Skocz do zawartości

zbych4000

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbych4000

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    Rydułtowy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zbych4000

1

Reputacja

  1. Tak, jeżeli jest komunikat o niskim stanie , spryskiwacze reflektorów nie wysuwają się.
  2. Kto wie, jak zdemontować spryskiwacz reflektora? Jak wleję płynu to nie trzyma prawy spryskiwacz i płyn leje się przez dysze.A może zaślepić całkiem?Chociaż na allegro znalazłem nowy za 60 pln , ale nie wiem jak sie demontuje stary. Może ktoś pomoże.
  3. Kto wie, jak zdemontować spryskiwacz reflektora? Jak wleję płynu to nie trzyma prawy spryskiwacz i płyn leje się przez dysze.A może zaślepić całkiem?Chociaż na allegro znalazłem nowy za 60 pln , ale nie wiem jak sie demontuje stary. Może ktoś pomoże.
  4. Mam problem z cieknącym spryskiwaczem lampy przedniej. Cieknie akurat na dwóch dyszach, na końcówkach. Czy można to jakoś uszczelnić lub ewentualnie wymienić całą dyszę? Pozdrawiam.
  5. jaką pianownicę do karchera polecacie?
  6. Dobry wieczór. Jak w temacie. Po nalaniu płynu do pełna i kilkukrotnym użyciu, pojawia się komunikat o konieczności dolania płynu. Może coś z czujnikiem w zbiorniku? Czy trzeba wymienić cały zbiornik, czy można jakoś dojść do czujnika , czy może lepiej odłączyć taki komunikat ?
  7. taka: https://zapodaj.net/images/f5833a836af56.jpg taka: https://zapodaj.net/images/f5833a836af56.jpg I dalej nikt nie może odpowiedzieć ?
  8. Pozdrawiam. Czy jest możliwe w MMI wyszukanie celu po współrzędnych i ewentualnie jak to zrobić?
  9. A jaki jest symbol katalogowy filtra oleju?
  10. Ok, dzięki pomogło, rozruszałem wyłącznik. Dziękuję.
  11. Pozdrawiam. Nie mogę włączać i wyłączać wyłącznika tylnej lampy (nad kanapą), jak się dostać do środka, żeby nie uszkodzić niczego? Chyba coś z wyłącznikiem bo nie można nim w ogóle operować.
  12. Marcin , sprawdzę Ci to bo z czapki nie pamiętam .Myslę że przy takim standardowym tuningu ze 120 na 170 EGT powinno byc utrzymane na poziomie 750 stopni . Natomiast 170 konna wersja mająca po tuningu lekko ponad 200 km miała EGT podniesieone do 800 ( fabrycznie miała 720 ), ale jutro to dokładniej w mapach sprawdzę . film relacja z chip tuningu Audi A4 2.0 TDI 120 km Tutaj wykres stage 1 dla wspominanego CFGB 170 . W zasadzie to juz praktycznie kres tej turbiny więc można jej bedzie jeszcze dorzucić może z 10 km i 10 Nm więcej . Wykres po chipie jest już z drogi z warunków rzeczywistych Dla porównania wrzucam również wykres ORI, z hamowni podwoziowej. Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km. Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu. Pozdrawiam. Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km. Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu. Pozdrawiam.
  13. Pozdrawiam. Mam problem, nie mogę włączyć światełka w podsufitce w tylnej części auta. Próbuje przyciskać na różne strony i nic. Świeci się tylko jeśli jest zapalone światło przednie. Nie mogę włączyć przy zgaszonym przednim.czy w ogóle można tak oddzielnie >?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...