Skocz do zawartości

czarownik3

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O czarownik3

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. filmik trochę przydługi ale chłopaki pokazują parę fajnych trików, no i silnik przed wygląda jak złom a po całej operacji pracuje jak zdrowy
  2. Nic poważnego, Takie same jak u mnie : 1.Czujnik G62 płynu chłodniczego kup w serwisie, bo jak kupiłem na aledrogo i 1.5 roku znowu mu odwala , objaw padnietego czujnika to wentylatory chodzą na maksa zaraz po odpaleniu. 2. Silniczek klapy w klimatroniku - naprawa zdemontować schowek , zlokalizować padnięty silniczek będzie słychać dłuższą prace od pozostalych. Zdemontować na smarować klapę i przekręcić to kółeczko w miejsce nie wytarte i będzie czasach. 3. Nie otwieranie się drzwi mam wypadało by rozebrac wyczyścić , czytałem że padają krancowki , olałem. Silnik nie terkocze przy odpalaniu ? Zrób logi dynamiczne przeplywki i zmiennych faz rozrządu.
  3. Kolego w b6 jest sprawa bardzo prosta , vagiem w zegarach przestawia się procentowo adaptacje, wynik masz odrazu na fisie. Nie pamiętam grupy.
  4. A wiec w silniczku 2.4 v6 BDV 170 km są dwa napinacze łańcucha rozrządu pod pokrywa zaworów odpowiedzialne też za zminne fazy rozrządu. Koszt wymiany dwóch napinaczy chińskich to 500 zł za sztukę + uszczelka pod napinacz i ewentualnie łańcuch rozrządu. Czyli koszt naprawy to ok. 1200zl samych części w aso orginalny napinacz kosztuje 2000zl. Kupiłeś auto z tym silnikiem chcesz kupić albo poprostu masz poranne terakotanie z pod maski. Generalnie siara na parkingu. Jak to zdiagnozować co wymieniać. Terkotanie auta z zimnym silnikiem: 1.uszkodzony napinacz ewentualnie dwa 2. Uszkodzony zawór olejowy zwrotny. Generalnie w napinaczu nie ma co się zepsuć bo pracuje to w oleju po za cewka elektryczna odpowiedzialna za regulowanie ciśnienia oleju w napinaczu. Napinacze się zapiekaja zastają, objawia się to utrudniona praca napinacza dziurami w mocy przyspieszaniu auta wyższym spalaniem. Naprawa to wyjęcie napinacza i rozruszanie go przez scisniecie i rozprężenie. Z jednej strony ma spreżyne odpowiedzialna za wstępne napięcie druga strona jest olejowa zależna od ciśnienia oleju. Jeśli rano lub po 24h postoju auta przybywa ci oleju ok.3-5 kreski na bagnecie to znak że masz uszkodzone zawory zwrotne olejowe pod kolektorem ssący są dwa, koszt jednego w aso to ok. 220zl. Można też rano wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa zakręcić silnikiem ok.10 sekund włożyć bezpiecznik i odpalić auto , bez terkotania -USZKODZONE ZAWORY OLEJOWE !!! lub jak kto woli zdjąć wtyczkę z cewki zaplonowej ale to pozostawia błąd w kompie. Generalnie chodzi o napompowanie oliwy do napinaczy bez odpalania auta. Jeśli łańcuch terkocze na ciepłym silniku lub podczas przyspieszania to do sprawdzenie ciśnienie oleju , oliwa, smok , pompa oliwy oraz łańcuch. Generalnie łańcuch tak łatwo się nie wyciąga prędzej dopadna was wyżej wymienione problemy. Łańcuch musiał by się wyciągnąć o dwa oczka, gdyż napinacz ma duży zapas. Kontroluje się to przez liczenie oczek łańcucha o kółka ssacego do kółka wydechowego ma być 16 oczek. Auta przy kupnie zalane olejem 10w40 trzeba bacznie sprawdzić. Gdyż zwiększanie gęstości oleju powoduje klepie łańcucha na ciepłym silniku, wybieranie obudowy pokrywy zaworów w oleju mnóstwo opilkow metalu. Należy też sprawdzić uszczelki zaworów bo te silniki lubią tam gubić olej wystarczy włożyć rękę za pokrywę zaworów przy ścianie grodziowej.
  5. Ma być taka poświata. Ale jak pojeździsz trochę to zobaczysz że to wystarcza.
  6. Instalacja podświetlenia jest w kółku wystarczy przełożyć. Prawdopodobnie można nawet samo podświetlenie wyciągnąć i włożyć do innej kratki.
  7. Wymienić całą na ale drogo po 30 zł można kupić. Naprawdę szkoda zabawy.
  8. o ile mi wiadomo to w celu wyjęcia halogenu trzeba zdjąć kratę wlotu powietrza i odkręcić dwie śruby na imbus. trzecia śruba jest do regulacji halogena. Pochwal się podświetleniem tylnej tablicy na LEDach.
  9. Bez sciskacza sprężyny da rade ?
  10. Czyli masz takie same doświadczenia z Nordglas em co ja.W matizie Bylem zdziwiony jak szyba po jednej zimie drapana dosłownie kilka razy, nowa skrobaczka i latem odkryłem bardzo dużo rys. Dlatego mam dylemat bo musze szybę wymienić w audi. I tak się zastanawiam bo ubezpieczyciel ma za zadanie na wymiane na zamiennik tej samej jakości. Ktoś wymieniał szybę z ubezpieczenia na inna niż Nordglas ? Kurde jak bym wiedział ze ten Nordglas taki słaby to chyba bym nie wykupił ubezpieczenia.
  11. Kolego co znaczy będziesz szybko żałował ? Opisz dokładniej. Czy można w ogóle wymienić szybę z ubezpieczenia na inna firmę niż Nordglas ? Mam szybki ubezpieczone w Hestii.
  12. Czyli zmieniając trzpień zmieniłem działanie styków na ten z b6 co był oryginał. Ale w tym nowym wyłączniku od b7 pozostał orginalny układ zasilania ledów i teraz po prostu widzi napięcie tam gdzie powinno być po zapłonie , tak ? Wniosek zmiana przewodu w kostce ? Czy powrót do oryginalnego trzpienia i zmiana przewodów w kostce ?
  13. Czy ten silnik posiada dwumas? Ktoś wymieniał , jakie koszta ?
  14. I jak problem rozwiązany ? Mogę pomóc.
  15. Czy ta zielona ikonka świateł powinna się świecić cały czas ? Też wymieniłem ten biały trzpień z b6 do wyłącznika od b7 i tak właśnie świeci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...