
Darek1988
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Darek1988

-
Witam Posiadam alternator BOSCH 0 123 515 008 NC-14V 65-120A 028 903 028 F Czy ktoś posiada dokumentacje żeby sprawdzić jakie są w nim łożyska? I czy da się ściągnąć rolkę bez specjalnego klucza?
-
Gdybym znalazł odpowiedz w "szukajce" to bym nie zaczynał nowego wątku... jasno na forum jeszcze nikt nie napisał czy da rade przełożyć fotele i kanapę z avanta do sedana.... wiem ze przednie fotele będą pasować na 99% ale ponoć ciężko z kanapą?.. jeżeli ktoś się spotkał z podobną przekładką foteli bedę wdzięczny za Informacje dodam ze obie kanapy są dzielone "niesymetrycznie"
-
Mam pytanko do bardziej zorientowanych kolegów Czy fotele i kanapa tylna z A4 99r Avant będzie pasować do sedana A4 z 95r?
-
Dzięki Kolego że dajesz mi celne uwagi ale nie ma to nic wspólnego z moim pytaniem. Ps: w końcu ustawiłem wartość kątu wtrysku za pomocą VWTOOL wiem ze moze nie zbyt dokładnie ale jestem pewien ze grupa 0 pozycja 2 odpowiada za kąt wtrysku. Temat do zamknięcia
-
Jestem w trakcie ustawiania kątu wtrysku i wszystko było by oki gdyby nie to ze nie mam programu VAG-COM i musze sobie radzić za pomocą VWTOOL i POLSKI-VAG..... Troche zgłupiałem i nie wiem na jakie wartości mmam patrzeć w tych programach.. prosze o szybką odpowiedz bo zimno się robi na dworze:P Ps: VWTOOL wskazuje w grupie 0 pozycja 2 wartosć ~90 po przestawieniu, przed było 30 Natomiast POLSKI VAG wskazuje "ilośc wtryskiwanego paliwa ciągle około 30....
-
Chciałem się zapytać o takie coś, a mianowicie: Mechanik stwierdził że mam lekko przestawiony kąt wtrysku gdy zapytałem się o ile odpowiedział ze mój kąt mieści się w zakresie od 06 do 1,1 co zupełnie nic mi nie mówi bo z tego co wiem to wartość kąt wtrysku powinna być w zakresie 49-52. Moje pytanie brzmi: jakie jest odniesienie wartości 06-1.1 do 49-52?
-
A panowie co z tym komputerem weźmie ktoś w środę vag'a?
-
Witam, witam chciałbym poprosić jeśli to możliwe żeby ktoś zabrał "vag'a" z komputerem na środowy zlot pod Matarnią Będzie to mój pierwszy "spot" pod Matarnią wiec uprzejmość mile widziana
-
[KONT- a siostra polonistka...] wszyscy mi mówili że jestem czarną owcą w rodzinie ------------------ Dobra temat do zamknięcia...ewentualnie dam znać jak podepnę pod vag'a Dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość dla zielonych
-
Sorki że wam przerwę ale wracając do mojego problemu to zauważyłem dzisiaj ze silnik po tragicznym odpaleniu za 6razem pracuje nie równo i na trochę wyższych obrotach.. czy to dalej się kwalifikuje do źle ustawionego kontu wtrysku? bo spalanie mam dość w normie a słyszałem ze jak jest zle ustawiony kont to spalanie się zmienia... może ktoś coś powie fachowo czym charakteryzuje się źle ustawiony kont?
-
Dzięki za odpowiedz ... kto pyta nie błądzi :> chodź nie ukrywam ze głupio pytać o takie rzeczy ..
-
Sorki panowie ze dopiero ale brakowało mi ostatnio czasu... Problem się utrzymuje i można powiedzieć że jest coraz gorzej (zawsze odpali ale nieraz dopiero po minucie kręcenia) Sprawdziłem dokładnie podgrzewanie świec i jest na 100% ok Świece jak już mówiłem wszystkie około 1ohma co świadczy ze są ok paliwo oryginalne i filtr czysty wiec ok czytając wasze domysły dochodzę do wniosku ze będzie to wina źle ustawionego kontu wtrysku -problem w tym że nie mogę znaleźć kumatego mechanika który by mi to porządnie ustawił ---------------------------- jako ciekawostkę dodam że samochód mam od niedawna (poł roku) i ostatnio odkryłem ze brakuje bezpiecznika nr 28 w "tablicy" bezpieczników po sprawdzeniu okazało się ze to bezpiecznik 15A od pompy paliwa... heh i teraz zagadka jak auto może jeździć bez pompy paliwa?
-
Brzmi ciekawie:] do Gdańska nie daleko:] ale najbliższa wolna środa to po świętach.. ale z zaproszenia skorzystam ------------------------- Temat prawie do zamknięcia tylko chciałbym się dowiedzieć czy istnieje taka możliwość żeby auto jeździło bez pompy paliwa? (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28")
-
Oleju raczej nie pali.. przebieg 200tys raczej oryginalny... przy próbie odpalenia rozrusznik pracuje normalnie ale bardzo długo trzeba "kręcić" aby odpalił... nie wiem czy to bardzo istotne i ma związek ale w lato tez dość ciężko palił ale szło przeżyć. U mnie może i bym znalazł takich co biorą 50zł ale oni tylko umieją błędy skasować i ewentualnie powiedzieć co to za błędy... ale fakt kąt wtrysku mógłbym pojechać ustawić i pofatygować się do jakiegoś lepszego mechanika
-
Tak jak w temacie.. Niunia nie chce odpalać na zimno.. 1z 1,9TDI 94r 1)paliwo "verva ON" 2)filtr paliwa nówka "mann" 3)świece dostają 12v na grzanie przez 20sekund 4)świece sprawdzone omomierzem wszystkie około 1ohma i teraz jedno małe pytanko czy możliwe ze świece jednak są do wymiany skoro nie są przepalone? Jakieś sugestie co było by przyczyną tak ciężkiego odpalania? ---------- Co do podpięcia pod komputer to w ostateczności bo przyjdzie mi za to zabulić, wiec wole najpierw się wypytać co mogło by być przyczyną. pyt2: czy możliwe jest (teoretycznie) jeżdżenie autem bez pompy paliwa (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28")