Skocz do zawartości

andrzejz

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andrzejz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Czy ktoś z Was wie (z doświadczenia), iloma śrubami jest przykręcona skrzynia biegów do silnika. Po wymianie skrzyni biegów u mechanika, po jakimś czasie zauważyłem, że nie we wszystkie otwory zostały wkręcone śruby mocujące. Czy tak ma być czy mechanik przez niedbalstwo ich nie wkręcił ? Pozdrawiam Andrzej
  2. Witam, czy ktoś wie jak wymienić (wyciągnąć) łożysko koła z przodu auta ?.
  3. dzięki
  4. Chłopaki pomóżcie Padł mi sterownik AirBag Muszę go wyciągnąć, tylko że nie wiem gdzie go szukać ? Pozdrówki Andrzej
  5. Dzięki Chłopaki Ale Wy macie motorki po min 150PS. Mój motorek ma zaledwie 90PS, w związku z trym myślę, że moja maglownica i przekładnia jest trochę inna niż Wasza i wytrzyma mniejsze ciśnie. Czy aby na pewno jest inna tam maglownica pod względem ciśnienia ? – tego nie jestem pewien. Przez krótki okres miałem zamontowaną pompę 123bar, kiera chodziła leciutko. Trochę ze strachu zamieniłem ją na 110bar. Jest to trochę więcej niż orginał ale myślę że w granicach błędu. Pozdrawiam
  6. Co prawda nie umiem Ci pomóc, ale o podobnej sprawie myślałem. A myślałem o przekładni od A4 2.5 tdi 160 PS. Ostatnio zamontowałem w moim autku pompę wspomagania właśnie od A4 2.5 tdi 160 PS. Pompa ma o 23 bar (123 bar) wyższe ciśnienie. Po zamontowaniu pompy wspomaganie chodzi idealnie. Zauważyłem dziwną sprawę, a mianowicie: walczę z pompą wspomagania już od dłuższego czasu i wszystkie wcześniejsze pompo miały ciśnienia w okolicach 100 bar, a płyn w zbiorniku wyrównawczym w wyraźny sposób przepływał (bulgotał). Po założeniu pompy o ciśnieniu 123 bar, właśnie od A4 2.5 tdi 160 PS, płyn w zbiorniczku stoi, nie widać jego ruchu. Myśli moje szły też w kierunku - czy jak wyższe ciśnienie pompy spowoduje uszkodzenie przekładni to czy dam radę zamontować przekładnie od A4 2.5 tdi 160 PS. Jednakże z drugiej strony patrząc na sprawę, to jeżeli przekładnia wytrzymuje 100 bar to dlaczego nie ma wytrzymać 123 bar, bo przecież nie projektuje się przekładni tak aby pracowała na czerwonej linii, poza tym przekładnia musi mieć pewne cechy uniwersalności. Wyobraź Sobie, A4 ma kilkanaście silników, a do każdego silnika jest zaprojektowana inna maglownica. Może trochę nie na temat, ale właśnie spijam winko. Pozdrawiam
  7. Co się stanie jak zamontuję w moim autku pompę o ciśnieniu 123 bar ? Nadmienię, że orginalnie była montowana pompa 100 bar.
  8. Dzisiaj zamontowałem pompę wspomagania firmy?-hurtowni maXgear - jak na razie działa... Co o tym myślicie ?, Będzie chodzić ? proszę uzupełnic profil
  9. Przemek - miałeś rację. Pompę już zamontowałem. Pozdrawiam Andrzej
  10. Moja pompa wspomagania jest też na wykończeniu. Koledzy, może się orientujecie czy do silnika 1Z będzie pasowała pompa od silnika AFN. Pozdrawiam * uzupełnij profil [Musashi]
  11. Cześć Też myślałem o przełożeniu ze starych tarcz, ale jak popatrzę na sposób montażu - na wcisk, to widzę to w czarnych kolorach. Andrzej
  12. Cześć Mam nowe tarcze do tyłu, z tym że są one bez ABS-u (firmy sbs), a moje autko jest z ABS-em Czy można gdzieś dokupić same pierścionki ABS-u do tych tarcz ? Pozdrawiam Andrzej
  13. andrzejz

    Ropa - gnojówka w zimę

  14. Z mojego doświadczenia to podepnij autko pod kompa i sprawdź ustawienie pompy (dawka i moment wtrysku). Jak to nie pomoże to się szykuje grubsza sprawa - niestety, a ze świecami do odpuść sobie, przy tych temperaturach jakie mamy teraz to one w ogóle nie pracują. pozdówki
  15. Mam podobny objaw. Swego czasu dodałem do układu wspomagania trochę motor-life i na jakiś czas ustało świstanie. Penie na wiosnę zabiorę się za wymianę pompy wspomagania. pozdrówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...