Skocz do zawartości

Mirex999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mirex999

Osiągnięcia Mirex999

0

Reputacja

  1. Autoadaptacja przepustnicy pomogła... ale dosłownie na dwa dni a potem dalej to samo No ale cos w tym jest jednak... Jednak znalazłem lepsze rozwiązanie... A mianowice SPRZEDAŁEM AUTO :evil:I juz nie ma problemu Dzieki za porady Pozdrawiam :>
  2. jeżeli problem byłby ze złym napięciem do komputera to VAG by to wykazał a w tym przypadku wykazuje tylko problem z sondą lambda
  3. Tankuje na różnych stacjach. To nie jest problem benzyny jaką leje do auta. Filtru paliwa jeszcze nie wymieniałem i w najblizszym czasie spróbuje to zrobić.[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 15:25_________________________________________________aha dzieki za wskazówki Na ile odłaczyc klemy od akumulatora zeby dane sie skasowały?
  4. Właśnie przy problemach z odpalaniem wystepuje falowanie obrotów (nie moze złapac 900). Ale to nie zawsze sie zdarza czesciej jest tak jak wlasnie piszesz 1100 na zimnym i za chwile spada do 900. A falowanie czesciej wystepowalo na tamtej starej przepustnicy teraz juz mniej sie zdarza.
  5. kable są ok bo były wymieniane z innego auta razem cewką zapłonową A i dodam że olej też był wymieniany
  6. świece zmienione - nie pomogło filtr powietrza był czyszczony - efekt taki sam
  7. Witam! Mam problem z silnikiem 1.8 otóż przy obrotach 2000 gdy wcisnę pedał gazu samochód zaczyna szarpać dość mocno aż do obrotów ok.2500. Powyżej wszystko jest ok i przyspiesza bez problemu. Nie zawsze sie to zdarza, czasami przejdzie normalnie a czasami ręce opadają (przy włączaniu sie do ruchu albo wyprzedzaniu ). Sytuacja sie zmienia kiedy delikatnie przyciskam(dosłownie głaszcze) pedał gazu samochod jedzie normalnie i płynnie przechodzi przez ten zakres 2000-3000 obr. Jednak nie mozna jezdzic caly czas jak "niedzielny kapelusznik" czasami trzeba naprawde przyspieszyc wiec prosze o pomoc. VAG zaliczony - problem z sondą lambda (coś z obwodem grzałki) Czy to moze być przyczyną??. Wymiana przepływomierza - dalej tak samo. Wymiana przepustnicy - wydaje sie troche lepiej nie szarpie tak mocno jednak problem nie znikł (czy przepustnice trzeba adoptowac po zmianie?? Dodam, że zimny silnik odpala ciężko. Niejednokrotnie pierwsze musi zgasnać aby potem jeszcze raz go odpalic i juz wtedy chodzi normalnie. Prosze o pomoc
  8. Witam! Posiadam audi A4 i chciałbym się dowiedzieć więcej od strony technicznej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...