Skocz do zawartości

duffy

Pasjonat
  • Postów

    3213
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O duffy

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    FZI

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdzałeś poziom oleju na bagnecie, czy opierasz się na czujniku, który może pokazywać głupoty? Po odpaleniu zimnego auta, przed ruszeniem poczekałes aż zejdzie z obrotów? przed pałowaniem dałes mu dogrzać olej chociaż do 60-70° ? Te silniki są spoko ale wymagają też odrobiny troski.. Może wrzuć logi z temperatur i obrotów silnika z pierwszych swoich kilometrów. Chyba da się to wyciągnąć z pamięci..
  2. Wrzucisz więcej zdjęć auta na wysokości jak na focie z A7? Jeżdżę aktualnie tak jak na twoim przedostatnim zdjęciu i od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podniesieniem trochę zawieszenia. Widzę że to chyba dobry pomysł bo porównując twoje dwa zdjęcia, na ostatnim koło wygląda na większe a samo auto jakoś tak bardziej muskularnie 😉
  3. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Średnica wewnątrz felgi nie puszcza a dokładnie kształt bębna, nie jest prosty tylko wybrzuszony i to wybrzuszenie jest problemem
  4. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Wchodzi 20" ale nie każde. Ta na przykład nie wchodzi i muszę je sprzedać
  5. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Nie ułożyły się jeszcze, za mało kilometrów. Nie spodziewam się że bedzie źle. 😉 Myślę że program u gregora ale zobaczymy.
  6. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Leży też już cześć klamotów pod wyższe moce, dużo większy wymiennik ciepła Dp w izolacji i środkowy wydech z przeniesionymi pod skrzynie katalizatorami plus dłuższe wiązki do sond. Brakuje mi jeszcze wydajniejsza pompa wody i czas na montaż. Później muszę się umówić na program i hamownie. Byłoby spoko jeśli uda się przed zimą
  7. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    ,Dobra to na bieżąco, Jak już widać wcześniej na foto, zmieniłem hamulce z 390/330 na 420/356 przy okazji zmieniając też kolor po kilku latach latania na żółtych. 😁 Na tyle zadomowił się maxton z końcówkami 4x100mm i znaczek w czarnym połysku Korek wlewu oleju R8 Puszka filtra powietrza z rs6… częściowo otwarta, w połączeniu z moim silikonowym dolotem i filtrem k&n mam dźwięk jak w małym hellcatcie 🤪 Wymienione przetarte nadkole
  8. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    356 z tyłu 😉
  9. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Tak i 10 tłoczkowy zacisk
  10. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Dzięki
  11. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Lustro od strony kierowcy było rozbite w mak i czeka na naprawę, myślę nad czarnymi 😉
  12. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Nie wiem z czego miałem tarcze. Sorry że ci nie odpisałem, dawno nie zaglądałem. Mój zestaw akebono z 390mm będzie na sprzedaż. W aucie sporo zmian. Wrzucę jakiś update na dniach Na bieżąco zmiany będą też na Instagram
  13. nawet wiem gdzie będą na sprzedaż 390mm i to w takim samym kolorze Przegapiłem te zdjęcia, koło zrobiło efekt. Elegancko jest
  14. duffy

    A6 C7 3.0tfsi

    Update. Kurier był jeszcze dwa razy i mam w końcu 4 koła. 🤣 Znaczek z przodu zmieniony. Z tyłu chciałem spróbować z naklejka quattro ale niestety przyszła za duża więc jeżdżę z gołą d*pą 🤭
×
×
  • Dodaj nową pozycję...