Skocz do zawartości

Logan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Logan

Osiągnięcia Logan

0

Reputacja

  1. Logan

    [ALL] Uszkodzony N75

    Witam mam pytanie : zakupiłem samochód rok temu z dziwnymi drganiami na 3 i 4 i 5 biegu w obrotach 1800-2000 Vag wykazał uszkodzony N75 . Po wymianie zaworka drgania na 3 biegu znikły na 4 znacznie sie zmniejszyły a na 5 jest jak było. I tu pytanie > czy jazda z uszkodzonym N75 mogła spowodować uszkodzenie turbo bo wydaje mi ze własnie to jest przyczyna moich nieprzespanych nocy >?>? I napisze od razu ze nie dymi, poza tym zakresem obrotów wkręca sie super.... co o tym sądzicie.....?
  2. Logan

    [B5 1z 95] Kąt wtrysku

    witam Simon a czy poradziłes sobie z tymi drganiami ?
  3. Logan

    [ALL] Zamiana kierownicy

    To szkoda boj jest ładna za dobrą cene ze sterowaniem...... Jak by ktoś chciał to dam namiary...
  4. Logan

    [ALL] Zamiana kierownicy

    Witam Czy kierownica prawdopodobnie od A6 poczatek oznaczenia 4BO pędzie pasować do A4 z rocznika 95 ?
  5. Logan

    [ALL] N75 działa ?

    MOj problem polega na tym ze autko w czasie rozpedzania na3- 4- 5 biegu w obrotach miedzy1800- 2000 wpada w delikane drgania tak jak by chwilowy brak mocy(nie jest to odciącie paliwa), po tym przedziale jest ok rozpedza sie nawe dobrze do 140 km/h i dalej jest kłopot. Podejrzenie padło na N75. I tu pytanie ; kiedy on ma "cykac " bo wydaje mi sie że nie cyka. I czy po odpieciu wtyczki powinna byc odczówalna róznica w jeździe- bo ja takiej nie odczułem. Audica jechała jak zawsze.... dlaczego ?
  6. Kolego musisz sprawdzić czy masz wszystkie zaślepki gumowe- otworów w podłodze... (pod samochodem) miałem tak samo....
  7. jeszcze jedna wazna informacja kup ten w płynie - ( bo są jeszcze w proszku ale tych nie polecam)
  8. Taki specyfik kosztuje coś okolo 14 zeta firma STP . Jest tego dużo na rynku ... Ja miłem dośc duzy wyciek i baaaardzo sie ździwiłem jak przestało cieknąc. Tak że z wymianą radze poczekaj... no chyba że masz troszke kaski na zbyciu ... 300 zł piechotą nie chodzi
  9. a ja dodałem jakiś czas uszczelniacza i pomogło.....a z temperaturą i nagrzewnicą nie mam problermów
  10. darecki84 prawdopodobnie masz zatkany katalizator.....
  11. Witam.... a jak można sprawdzić stan zlączki ? z zewnątrz siatka wyglada na nienaruszoną... ale jedak jak ruszam silnikiem to słychać skrzypienie czy cos takiego Jak mozna ją sprawdzić... ?
  12. Witam..... dzisiaj zrezygnowałem z wycięcia kata.... bo podobno to nie on wprowadza silnik w drgania Wymieniłem poduche pod skrzynią ale jest bez zmian. :confused: Ktos napisał ze tak sie moze zachowywac auto z chipem. Jak moge sprawdzic np Vagiem czy autko nie zostało wczesniej "zachipsowane"??
  13. Simon ma dokładnie tak jak Ty.....(ten sam silniczek) i w sobote wywalam kata ......zobaczymy jaki wynik będzie... Czytam tez na forum -- chyba mercedesa ze takie dgania powodował amortyzatorek napinacza rolki
  14. Witam...... ja mam takie same objawy w przedziale 1800 2000 obr.... mysłałem że to skrzynia biegów zaczyna padac w drgania. W miedzy czasie padł synchronizator 3 biegu.... i zakończyło sie na wymianie skrzyni na nową patrz inną, jednak problem pozostał. Teraz jestem przekonany na 99% ze te drgania to powoduje zatkany katalizator(przebieg 140 tyś) który wprawia cały układ wydechowy w niesamowitą trzęsawke. Tak wiec wiertło 40 mm i go chcę przewiercić.. co wy o tym myślicie
  15. To sie bardzo ciesze... dzieki za info pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...