Skocz do zawartości

tomi_25

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomi_25

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    kielce

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomi_25

0

Reputacja

  1. czytałem FAQ ale na moim vagu nie było grupy 014 018 i 023 nie wiem czemu może mam jakąś starszą wersje
  2. http://img257.imageshack.us/my.php?image=000k.png http://img13.imageshack.us/my.php?image=001udv.jpg http://img13.imageshack.us/my.php?image=003byi.jpg http://img24.imageshack.us/my.php?image=004uuq.jpg http://img24.imageshack.us/my.php?image=007dmp.jpg http://img23.imageshack.us/my.php?image=011ymc.jpg http://img23.imageshack.us/my.php?image=013ehu.jpg Grupa BS http://img518.imageshack.us/my.php?image=000pkj.jpg http://img87.imageshack.us/my.php?image=003kow.jpg http://img87.imageshack.us/my.php?image=004roi.jpg
  3. http://www.youtube.com/watch?v=ahVu5mrXMYQ
  4. a co dokładnie dzieje sie z twoim motorem skoro twierdzisz ze nadaje sie do remontu?? robiąc mody na 150km musiałeś wziąć pod uwagę stan techniczny swojego silnika a teraz uważasz ze nadaje się do remontu napisz cos więcej co sie dzieje z motorownią
  5. problem rozwiązany okazało sie że nie miałem stopu a przyczyną był przepalony bezpiecznik
  6. witam problem polega na tym że podczas jazdy miga mi kontrolka świec żarowych,po podłączeniu vaga pokazuje błąd 741 znalazłem ze jest to ;; Monitoring statusu pozycji pedału hamulca;; i teraz mam pytanko co należy zrobić aby usunąć ten błąd
  7. no to chyba coś nie tak bo mój stary Condon więcej poleci
  8. miałem tego suba w poprzednim aucie i powiem ci ze bardzo fajnie to grało a jesli chodzi o wzmacniacz to spokojnie powinien wystarczyc wiec za te pieniądze to ja bym sie nie zastanawiał :th:
  9. podpinam sie pod temat u mnie kąt wtrysku ma wartosc 74 i tez nie mam zadnych problemów z odpalaniem w zime pali za pierwszym nawet przy -20 czy taka wartosc moze zostac czy trzeba ustawic?
  10. może ale nie musi ja tez mam te drgania w przedziale 1800-2000obr i po wymianie plecionki nic sie nie poprawilo teraz zastanawiam sie nad wstawieniem drugiej
  11. jak możesz to podaj w jakim wymiarze wstawiłeś ta plecionkę i dokładnie w którym miejscu bo z tego co widzialem u mnie to na wysokości siedzenia pasażera łączą sie dwie rury czy wstawiles tą plecionke przed czy za tym łączeniem?
  12. Witam cały czas mam problem z drganiami przy 1800-1900obr wydaje mi sie ze to tłumnik wpada w jakis rezonans tak to przynajmniej odczuwam wymieniłem juz plecionke bo myslalem ze to ona moze byc przyczyną lecz niestety nic to nie pomogło,ostatnio nawet wymieniłem wieszaki tłumika bo na oko były juz troche wyciagnięte i tez nic drgania jak były tak są i teraz zastanawiam sie nad zamontowaniem drugiej plecionki na wydechu tak gdzies na wysokosci siedzenia pasażera. I teraz mam pytanko czy ktos z kolegów juz to robił i ewentualnie jakie były tego efekty,czy to ma wogóle sens??
  13. a gdzie mozna kupic tą mate bitumiczną???
  14. potwierdzam wymieniałem u siebie i pompa jest napędzana paskiem wielorowkowym takze nie musisz rozbierac rozrządu ale zeby sie do niej dostac to czeka cie sporo roboty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...