Skocz do zawartości

dziku

Pasjonat
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziku

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dziku

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, u mnie były takie same objawy: bicie na kierownicy od czasu do czasu tak jakbym złapał gumę, a później po zjechaniu na parking i jeździe dalej było ok. Dodatkowo od dłuższego czasu przy skręcaniu strzelały mi właśnie przeguby. Wymieniłem samodzielnie obydwa przeguby zewnętrzne. Obydwa miały luz, a jeden z nich dodatkowo brak smarowania (dziurawa osłona). Na razie zrobiłem dopiero 100 km, ale nie mam już strzelania przy skręcaniu i jak na razie nie przytrafiła mi się ponownie sytuacja, że coś mi bije podczas jazdy.
  2. @wilczurek: mowiac o kolumnie masz na mysli luzy na drązkach kierowniczych lub ogólnie na maglownicy? Co własciwie naprawiles?
  3. kolego, uszczelka jest do dostania w kazdym autoryzowanym serwisie Bosch, wtedy bedziesz mial 100% pewnosci ze posluzy na lata. Oni maja katalog i sami Ci ja dobiorą. Ja swoja kupilem za 3 albo 6 zl wlasnie tam, i do dzis jest ok. Tak jak napisal @trepek klucz z pierwszego linka jest ok, sam taki mam i takim odkrecałem.
  4. Nie wklejam pełnych logow bo pytam wyłącznie o turbo. Regulamin mowi rowniez: "Oczywiście wyjątkiem jest sytuacja, gdy będzie zapytanie np. o stan przepływomierza lub turbiny i zostaną wklejone te grupy, które pozwolą na pełną ocenę danego elementu." 003,008,011 nie wystarcza? Co jest w nich nie prawidlowo zrobione? Jedynie w 008 nie jest samochod pociagniety do 4000 obr, bo nie udalo sie znalezc dobrego miejsca. Zamiescic przez uploader forumowy nie moglem bo nie dzialal, dlatego sa prosto na imageshack.
  5. V5 ... R5, wazne ze wiesz o jaki silnik chodzi.. btw, moglbys pomoc, zamiast sie podsmiewac...
  6. Pacjent: Audi A6 C4 2.5 R5 1996, silnik AEL. Objawy: brak mocy. Widze z logów że turbo nie ładuje. Co może być przyczyną? Wstawiam logi które udało mi się zrobić. 000 statyczny; 003,008 oraz 011 dynamiczny. http://imageshack.us/g/141/000upl.jpg/
  7. Podczas odkręcania łącznika kolektora wydechowego do zaworu EGR nakrętka tak mocno zwarła się ze śrubą dwustronną, że ją zerwała. Na szczęście tylko do połowy. Druga jest ok. Mam więc jedną śrubę wkręcaną dwustronnie skróconą o połowę. Jak ją teraz odkręcić, żeby nie urwała się w kolektorze? W załączniku zdjęcie elementu z zaznaczeniem która śrubą urwała się połowicznie.
  8. Kolego, podejrzewam inny scenariusz: zatarła się pompa wody, zerwało pasek i dlatego bylo brak wspomagania. Tak było wlasnie w moim przypadku. Ja oczywiscie sie zatrzymalem od razu i po wymianie pompy wody oraz pasków wieloklinowych jest u mnie ok. Pasek nie zrywa się sam z siebie. Jesli pompa ma uszkodzone łożyskowanie i przez nią poszedł płyn to znaczy ze ona była głównym winowajcą. Jesli najpierw zagotowałaby sie woda to zona powinna miec saune przed maską, bo ukrop wydostawał by się przez zawór bezpieczeństwa. I wtedy pompa wody powinna przeżyć. Łatwo to sprawdzić, wystarczy poruszać wirnikiem pompy. Powinien poruszać się bez oporów. Tak czy inaczej silnik został przegrzany co oznacza remoncik.
  9. a do tego auta nie szła jeszcze też tarcza wentylowana 288/25 ?
  10. dziku

    [ALL B5] Pompa wody

    A mi pompa DOLZ padła po 40.000 km (po 1,5 roku używania), padło w niej łożyskowanie i w końcu rozleciała się, po czym zerwało mi paski klinowe i wywaliło cały płyn chłodniczy na jezdnię. Ja osobiście nie polecam.
  11. Filtr W940/44 jest filtrem nowszego typu z wkładem long-life (można go wymieniać co 30.000km, jesli ma sie olej long-life). Natomiast W940/25 to filtr na maksymalnie 15.000 km. A więc w Twoim przypadku gdzie wymiany są co max. 15k mozesz z powodzeniem stosować ten tańszy.
  12. jak na mój gust to kompresor klimy, a dokladnie jego pasek.
  13. a to moze sie poprawilo coś trochę od kiedy ostatnio pytalem ;-)
  14. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0 Tu masz z Wa-wy od TOM77 TOM77 jest naprawde ok jesli chodzi o czesci bo wiele razy u niego kupowalem, ale na motula nie ma dobrych cen.
  15. litr na 1000 km czy litr od wymiany do wymiany oleju ? :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...